Diskuze
OBRAZEM: Autosalon Paříž den před otevřením, kodiaq je tam v papučích
Děkujeme za pochopení.
Š75t38ě45p25á39n 40V42a18n92ě92k
Honíte tu nad designem, ale že motorizace a hlavně trvanlivost tohoto vozu je zcela mimo, naprosto pomíjíte.
J70i14ř38í 92S15c37h25w46a10c43h
Honíš se tu nad trvanlivostí auta, o které víš velký kulový....ten design je na fotce alespoň vidět.
P21e83t26r 70B34á43č86a
Tak jsem myslel, ze tenhle umele vytvarenej humbuk skoncil Berlinem a oni tady budou psat zas padesat clanku o Kadakovic jeste z Parize
Boze muj, kdyby to auto bylo aspon hezky a ta znacka za neco stala a nebyla nemecka...
J26a75k43u11b 19F46e90i60f39a23r
To schovávají nějaká úžasná 21" kola????
Design kol škodovky je v posledních letech naprostá katastrofa. Asie hadr...
M77a86r48t86i83n 22S51e90d70o16n58a
Rekl bych ze v dnesni dobe je prezentace v podobe ucasti na autosalonu ci veletrhu prezita. Je to drahe, malo efektivni, musite se trefit do doby konani autosalonu. V dobe internetu a online medii to nedava moc smysl.
J40i84ř90í 94M35ě61l17n91i43c20k76ý
Díky reportážím všemožných autowebů na youtube mají veletrhy několikanásobnou návštěvnost než před lety. Sice zprostředkovanou, ale mají. Je to jedna z mála příležitostí, jak si na jednom místě osahat a přímo porovnat auta spousty značek během jednoho dne. Je pochopitelné, že některé značky začínají dávat přednost samostatným prezentacím. Pozvat si novináře jen k sobě je určitě pro automobilky z marketingového hlediska efektivnější. Ohromit světelnou show, narvat chlebíčkama a hned je auto úžasnější.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...