- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nad převodem těch jednotek bych se na místě autora zamyslel.
0,15 až 0,3 MPa je 1,5-3 Atm ,--- tedy hodnoty s čím jezdí 90% současných aut
vzadu 0,8 až 0,21 MPa to je 8Atm až 2,1Atm (rozpětí od většího k menšímu) ?? tlak dnes naopak příliš velký. Atm = Atmosféra = hodnota cca 100 000 Pa = 0,1 Mpa
zajimave video k renovaci Corvairu, jako je to mejdlo, ale hodi se k tematu...
Chevrolet předepisoval vpředu nezvykle nízký tlak 0,15 až 0,3 MPa a vzadu 0,8 až 0,21 MPa.
Vážně výrobce povoloval rozdíl 0,6 MPa?
To mě taky zarazilo. A formulace "více" až "méně" je taky divná.
Skoda ze se podobne auto neda v prepoctu na dnesnich 12000 USD koupit i dnes. Me se libi.
Děkuji redakci za obrázek č.3, připomněl mi obrázky průřezů automobilů, které kdysi vycházely v časopisu AutoMobil. Měl jsem tyto průřezy moc rád.
Kdyby se takové tenkrát povedlo u nás, nebo nedejbože v Rusku...to by byla jiná.
Na první pohled se mi zdálo, že na první fotce stojí u auta inspektor Columbo. Až pak jsem si všiml že 1) má svou typickou barvu, ale není to plášť ale sako a 2) v autě by pak zřejmě seděla paní Columbová - ale tu nikdy nikdo neviděl...
Ralph Nader není a nebyl žádný karierista a extremista. Jeho kniha zachránila mnoho životů, bez něj by nebyly airbagy a bezpečnostní pásy, auta by se snadno vzňala při nárazu ze zadu. Pro manažery velké detroitské trojky již nebylo snadné rozhodování, zdali je levnější odstranit konstrukční vadu vozidla, anebo vyplatit soudní spory se zmrzačenými lidmi. Přečtěte si knihu, anebo alespoň něco málo o Ralph Naderovi, nežli začnete psát o karieristech. To, že po běžné nehodě máte dnes šanci vylézt z auta bez většího zranění je i zásluha Ralpha Nadera.
Kdyz uz jsme u knih, jeho jmeno pak bylo pouzito v knize Eon od Grega Beara.