Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bizarní Aston Martin do kapsy je auto, na kterém neproděláte

Když se řekne Aston Martin, málokdo si vzpomene na předělanou Toyotu iQ, která se měla prodávat po tisících ročně. Nakonec se vyrobilo jen okolo 800 kusů, ale ojetiny dnes stojí stejně, kolik si automobilka účtovala za nový vůz, klidně milion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a14n 85D66l35o54u98h56ý 7714969100239

Cili naslo se 800 + 150 b1bcu, kteri za stejne auto dali 2x tolik. Hadam, ze se vzdycky kupci nekde nekdo vysmal ;-D

0/0
23.10.2016 11:57

M92a54r64t12i48n 50K67a30r22á21s78e41k 9378393118848

No tak ono stejne nebylo ze, interier by treba na zasadne jine urovni...

0/0
24.10.2016 9:29

M98a67r52e41k 14J23a70n42e62č40k51a 1507206383751

Design malé nákupní tašky se jim i povedl, akorát ta cena je úsměvná.

0/0
23.10.2016 1:11

J13i37ř21í 80T93e13p93r 4687180535695

Nedělaj to taky v Kolíně v TCPA ? Podle tvaru bych řekl že jo.

+2/0
22.10.2016 16:52

J68i57ř35í 53N38e94u53m23e57i13s53t68e18r 2782825323491

Aygo je podobné, ne?

0/0
22.10.2016 19:11

M18i98c26h19a83l 45H74o14r25s58k16y 2812146986440

aygo je větší

0/0
23.10.2016 13:11

M87a44r53t23i16n 19K11a55r96á95s79e71k 9598673138118

No nerekl bych vetsi, ma rekneme jine usporadani, v iQ je treba na miste ridice a spolujezdce vice mista nez v Aygu, ale iQ je zas mnohem kratsi, a na zadni sedacky si pri velke davce predstavovisti sedne jeden clovek za spolujezdce, kufr neexistuje....

0/0
24.10.2016 9:30

P20e79t54r 59M19i36c59h84a22l 2600484221452

Milion za nákupní tašku? Ani kdybych ho měl zbytečný.

+3/0
22.10.2016 15:41

P46e41t52r 14B18á80č72a 8345696265395

Nechapu proc takova znacka si przni jmeno takovyma osklivyma nakupnima kabelkama.

+1/−3
22.10.2016 12:11

P17a52v29e23l 14M72o25r46a22v56e95c 1114595484357

Vždyť to napsali, protože EU udělala normy na Co2 a oni by ho neplnili.

+4/0
22.10.2016 12:32

J60i83ř68í 11S55c69h87w19a59c64h 8368674508856

tak pokud by to mělo mít nějaký vliv, tak na jeden prodaný velký Aston by museli prodat 2-3 tyto malé.....

0/0
22.10.2016 21:42

J39a75n 50V63í24t52e65k 3176463791480

Nešlo o životní prostředí, ale o normy a ty se počítají tak, že se vezme katalog, sečtou se emise jednotlivých modelů a vydělí se to počtem modelů.

A je jedno jestli se modelu A s emisemi 100g CO2 prodá 10ks a modelu B s emisemi 300g CO2 1000ks. Úřednícký průměr je 200g CO2.

+1/0
22.10.2016 22:15

J45i12r10i 87F50i40n91k 6647829307888

Není to tak - emise CO2 se vskutku počítají z flotily skutečně prodaných vozů - jinak by se lehce obcházely - prostě by si automobilky dali do katalogu skoro 10 identických aut s jiným názvem a normy by je vůbec nemusely trápit.

+1/0
24.10.2016 12:17

M65i67r70e68k 28G42a68j57e76r 5151736599810

V clanku je to vysvetleno hned na zacatku. Kvuli evropskym i americkym regulacim emisi zeleneho plynu CO2.

+1/0
22.10.2016 17:26
Foto

T80o54m46á45š 95D69v52o46ř87á61k 7195676867301

Ale to ještě neznamená, že to někdo kupuje...:-/

"...nabízí za 33 900 eur...jiný prodejce žádá 1 350 000 korun..."

+2/0
22.10.2016 10:43

J19o34s43e12f 67Z65d50r20á81h92a54l 2330320481878

Tak především to, že ho někdo za ty peníze prodává, neznamená, že si ho někdo koupí...za ty prachy můžete mít Abarth 595 Maserati edition a to je jiné svezení v nákupní tašce!

+1/0
22.10.2016 9:44

A13n43t70o51n28í17n 95D92o56u68b22e76k 3510769169

dvou mistne auto za 150.000 by konecne mel nekdo vyrobit a pak to bude hit. stacilo by zkratit citigo

+1/−2
22.10.2016 8:07

J60i10ř40í 22N59e33u42m12e16i92s41t69e71r 2532895713461

Jj, je to jako u salámu. Jak se kus uřízne, hned je to levnější.

+4/0
22.10.2016 8:57

P14e58t84r 28B48á25č68a 8225236405865

zkratit citigo ;-D a co z toho zbyde? :-P

+5/0
22.10.2016 12:12

R43o54m88a97n 43P75o41l54á92č20e88k 5636699405

Smart? Akorát se bojím, že nebude za 150 000...

Ale upřímně pokud si někdo chce koupit něco malého na přískoky, tak v bazarech je výběr napříč značkami...

+1/0
22.10.2016 16:29

M64i58r86e47k 33G49a66j95e75r 5721926909860

Tato Nano se prodava zhruba za polovinu vami stanovene ceny. Ocekavam, ze pak budete chtit jedine auto za 50.000, podobne jako odpurci elektrickych aut pozaduji jejich dojezd vice a vice stovek km podle toho, kolik uz prodavana auta maji dojezd (dnes nekterym trolum nestaci ani 600 km).

0/−2
22.10.2016 17:32

P22e84t70r 98M45i92c55h67a61l 2140424351952

Jen dotaz: který elektromobil ujede v běžném provozu 600 km s rezervou na dojezd k nabíječce?

+1/0
22.10.2016 19:02

M21i45r78e36k 24G93a24j87e83r 5661816749880

Co vim, tak zadne, ale ne proto, ze by nemohlo, ale proto, ze by to bylo se zbytecnym navysenim ceny. Myslim, ze ani vetsina na benzin jezdicich aut nema tak velkou nadrz. To ale nebrani trollum, aby psali, ze el. auto bude mit smysl, az ujede na jedno nabiti alespon 600 km.

0/−1
22.10.2016 20:06

P90e29t47r 77M26i15c51h87a29l 2680314211522

Benzínová auta to zvládají běžně, naftová klidně i tisíc km na jednu nádrž. Osobně mám rekord 1150 km a v nádrži zbyly necelé dva litry.

+2/0
22.10.2016 20:51
Foto

M70a24t71ě13j 54V54o21z36d37e31k 3266490573

Proboha člověče, vždyť i můj 260ti koňový bezín s turbem ujede na nádrž okolo 700km...

0/0
23.10.2016 14:37

V97á76c98l38a28v 88M34r56á11z 9351304826866

Tak dvoudveřové čtyřmístné citigo stojí 180 000. Dacia je ještě levnější. Dvoumístné auto za 150 000 by žádný hit nebyl.

+1/0
22.10.2016 20:11

J36i82ř17í 91S75c57h24w71a33c98h 8258804218376

dvoumístné hitovky jsou v řádech jednotek či desítek mega.....

0/0
22.10.2016 21:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.