Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen představí novou značku a pokusí se znovu vynaleznout automobil

V předvečer pařížského autosalonu oznámil koncern Volkswagen, že vytvoří novou značku zaměřenou na služby mobility. Její jméno firma odhalí ještě v průběhu letošního roku, nová značka se bude soustředit na služby sdílení vozidel, kyvadlovou dopravu nebo vlastní flotilu taxi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P87e49t46r 31B43á77č55a 8175316415575

Sdileni vozidel ;-D

Auto nepucim ani nikomu v rodine natoz nejakymu tocvolantovi, kteryho ani neznam. Tyhle eko vymysly me skutecne bavi R^

0/−1
29.9.2016 19:06

R35a43d85e56k 31Č36i87h94á26k 7180366662834

Tak si také ale představte, že vůz není vás. Pak ho nikomu nepujcujete a přesto ho máte k dispozici vždy, když ho potřebujete.

+2/−1
30.9.2016 11:33

T95o84m16á88š 75U42r83b33a76n 9864774542130

Když si uvědomím v jakém bordelu lidi svoje auta mají (a já z podlahy rozhodně jíst nemohu), tak se mi zvedá žaludek, že bych po nich to auto používal. Ne děkuji, zatím jsem do tohoto bodu nedospěl.

0/0
30.9.2016 13:51

M32i34r89o40s82l50a25v 68S66l53á30m73a 1691873645605

Hotentoti, hotentoti, hotentoti ;-O ... "Se bude soustředit ..." - jděte už krucinál do háje s tím neustálým mršením češtiny, bafněte krumpáče a lopaty a jděte konečně dělat to, nač vám vaše vzdělání stačí ... Tfujtajksl ;-O.

+2/0
29.9.2016 18:33

D54a11n60i81e61l 35K58r71o65n40e87r 7574344576567

Ja porad nechapu tu budoucnost v elektrine...V cem jako spociva ta vyhoda? Baterie je relativne obtizne vyrobit, jsou z pomerne drahych materialu, jsou tezke, maji nizkou kapacitu, pomalu se nabijeji, zivotnost nic moc (hodne zavisle na teplote). Samotny elektromotor je sice konstrukcne jednoduchy, ale v pripade hybridu to uz neplati. Kdyby nebyly nafta a benzin zatizeny tak vysokou spotrebni dani, tak se jedna o levny a efektivni zpusob dopravy. Takze v cem je ta elektrina tak supervyhodna?

+2/−3
29.9.2016 17:12

J17a12k27u14b 63T14r85e35n84k 3508245382406

že elektrický auta neprodukujou CO2 takže automobilka dostane mnohem větší zisk, páč není pokutovaná za emise. viz.

Prodávat dnes auto s emisemi třeba 151 g CO2/km (a to je vážně nic, spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená - zjednodušeně řečeno - zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. To je celkem 97 tisíc Kč - v rámci ceny vozu za pár set tisíc obrovské peníze. Evropskou pokutu nelze promítnout do ceny, francouzskou pokutu nelze cenou kompenzovat, není tu zkrátka téměř žádný manévrovací prostor - lidé jsou za nějaké auto ochotni dát určité peníze a vy jim jakožto automobilka musíte nabídnout nejlepší řešení, které se do této ceny vejde, bude ještě fungovat a dovolí vám něco vydělat

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/

+1/−1
29.9.2016 17:16

D85a24n15i54e28l 71K31r84o27n71e51r 7954754286737

No jo, takhle je to z pohledu automobilky, ktera se snazi prizpusobit evropskym pravidlum, ale jak je to z pohledu uzivatele ci zdraveho rozumu? Vyjde elektrina z ekologickeho hlediska lepe? Ty baterie se musi vyrobit a zlikvidovat. Samotna energie se take musi nejak vyrobit. Vetsinou ne zcela cistym zpusobem. Cili auto se spalovacim motorem vnimam jako malickou tovarnu, ktera si svou energii vyrabi na miste, kdezto elektromobil si tu energii necha vyrobit velkou tovarnou na jinem miste. Ted jde o to, zda je ta tovarna jaderna, slunecni, vetrna nebo tepelna...

+3/−1
29.9.2016 17:40

J51a61k67u44b 18T96r22e71n52k 3828115552686

Já si myslím, že všeobecná elektormibilita je nesmysl, elektromobily mají v tuto chvíli smysl pouze lokálně například v centrech měst. Nezapomeňte, že na silnicích jezdí nejen osobní auta, ale i nákladní a pro ty je elektromobilita zatím jen snem....

0/0
29.9.2016 17:51

M75a74r41t47i96n 28K84a50r35á43s38e62k 9358713898398

No v tom je ten vtip, spalovaci auto je mala velmi neefektivni a kourici tovarna lidem pod nosem, EV lidem pod nos nekouri, a vyroba elektriny obecne je mnohem cistejsi (resp podobne jako vyroba ropnych paliv, ale uz nejsou dalsi emise z jizdy)...

+3/0
29.9.2016 19:31

V74í17t 86O85ž21a82n32a 1828798295424

Nesmrdí to, nehlučí to, nekape z toho olej, levné palivo, výborná akcelerace ve městě.

+3/0
30.9.2016 11:04

M72i52c61h70a27l 26B62a18š51t40a 6134980575424

Perpetum mobile, to by byl ideál, jenže nedosažitelnej. Pro začátek by stačilo poslat do šrotu alespoň třetinu ojetin. Ty totiž hlavně smrdí, hlučí a znečišťují.

0/0
2.10.2016 2:10

J32a26r28o38m81í82r 35K31r42á76l 4740239694569

Spalovací motor tím, že běží v optimálních otáčkách, má vyšší účinnost a menší emise. Stačí menší výkon (málokdy potřebujete víc, než 40-50 kW), který při akceleraci doženou baterie. Odpadá převodovka a diferenciál, je menší namáhání brzd a jízdní vlastnosti se dají doladit elektronicky podle potřeby.

0/0
29.9.2016 17:33

P92e52t57r 67B76á84č22a 8975726715215

V nicem, jen ma ohromnou podporu diky ekoteroristum.

0/−4
29.9.2016 19:05

T46o72m62á48š 97R71i18t39t53e88r 2661148535971

Je to dobre shrnuto v tomhle clanku - http://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla-will-change-your-life.html.

Strucne:

1. Zadne prime emise sklenikovych plynu, nizsi celkove emise. (Klasicky argument ze vyfuk je v elektrarne je spis mytus nez realita, viz clanek.)

2. Pohodlnejsi rizeni, okamzita a plynula akcelerace.

3. Mene udrzby diky tomu, ze to nema slozity spalovaci motor.

4. Predni "kufr" je prazdny, diky tomu je minimalne Tesla bezpecnejsi pri celnich narazech. V USA to je tusim auto s nejvyssim bezpecnostnim hodnocenim.

5. Pohon na elektrinu je levnejsi. Spalovaci motor vyuzije pod 25% energie benzinu. Elektrarna dokaze konvertovat fosilni paliva efektivneji, napriklad u zemniho plynu vyuzije 60% energie. A elektricke motory maji ucinnosti i nad 90%.

+2/0
29.9.2016 21:28

J46a17r50o20s83l94a13v 56H16e25j98n82a 4457311719

Budou se soustředit vynaleznout.

Tak to jsem pro, písálku Vokáči.

+3/0
29.9.2016 17:00
Foto

J30i34ř52í 55Š26v45a20ř71í82č43e15k 3662835265

To lambo vypadá skvěle.

+2/0
29.9.2016 16:44

J67a35n 47M13r68á40z77e70k 9867873761185

takže autobusy a minibusy?

0/0
29.9.2016 16:03

D88e66n47i49s 25H35u86m66l 4322635235586

Mohli by obnovit stary nazev KdF, na tohle by se to hodilo

0/0
29.9.2016 15:14

T37o62m36á44š 67L75u78d38v29í40k 1470887604782

Já tipuji že tenhle socialistický sen nikdy nenastane. Uvidíme za 10 let.

+4/0
29.9.2016 14:24

T75o90m93á58š 46R63i78t18t55e52r 2341438285791

Myslíte sdílení? Na tom není nic socialistického, celkem se na to těším.

0/−2
29.9.2016 18:12

J78a26n 92U13l21m 7880759166142

Hlavně ať do toho nedávaji tu jejich hnusnou strohou palubku

+1/0
29.9.2016 14:15
Foto

I13v21a19n 47K87o58p28t57a 5877462581957

Pannu za ni zaplat. To co dela ford nebo korejci fakt ke koukani není.

0/0
29.9.2016 17:48

P72e72t26r 58T78y28č17k82a 6205332579972

A kdo dělá lepší než třeba audi?

0/0
29.9.2016 19:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.