Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen představí novou značku a pokusí se znovu vynaleznout automobil

V předvečer pařížského autosalonu oznámil koncern Volkswagen, že vytvoří novou značku zaměřenou na služby mobility. Její jméno firma odhalí ještě v průběhu letošního roku, nová značka se bude soustředit na služby sdílení vozidel, kyvadlovou dopravu nebo vlastní flotilu taxi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e49t48r 68B75á25č68a 8625586815875

Sdileni vozidel ;-D

Auto nepucim ani nikomu v rodine natoz nejakymu tocvolantovi, kteryho ani neznam. Tyhle eko vymysly me skutecne bavi R^

0/−1
29.9.2016 19:06

R62a21d52e76k 61Č97i91h90á91k 7240366362414

Tak si také ale představte, že vůz není vás. Pak ho nikomu nepujcujete a přesto ho máte k dispozici vždy, když ho potřebujete.

+2/−1
30.9.2016 11:33

T76o87m81á96š 32U29r61b27a16n 9124234212910

Když si uvědomím v jakém bordelu lidi svoje auta mají (a já z podlahy rozhodně jíst nemohu), tak se mi zvedá žaludek, že bych po nich to auto používal. Ne děkuji, zatím jsem do tohoto bodu nedospěl.

0/0
30.9.2016 13:51

M52i81r24o13s93l34a18v 71S38l68á85m31a 1931623745585

Hotentoti, hotentoti, hotentoti ;-O ... "Se bude soustředit ..." - jděte už krucinál do háje s tím neustálým mršením češtiny, bafněte krumpáče a lopaty a jděte konečně dělat to, nač vám vaše vzdělání stačí ... Tfujtajksl ;-O.

+2/0
29.9.2016 18:33

D23a29n69i22e16l 90K86r43o70n40e39r 7294704566197

Ja porad nechapu tu budoucnost v elektrine...V cem jako spociva ta vyhoda? Baterie je relativne obtizne vyrobit, jsou z pomerne drahych materialu, jsou tezke, maji nizkou kapacitu, pomalu se nabijeji, zivotnost nic moc (hodne zavisle na teplote). Samotny elektromotor je sice konstrukcne jednoduchy, ale v pripade hybridu to uz neplati. Kdyby nebyly nafta a benzin zatizeny tak vysokou spotrebni dani, tak se jedna o levny a efektivni zpusob dopravy. Takze v cem je ta elektrina tak supervyhodna?

+2/−3
29.9.2016 17:12

J39a64k68u55b 19T76r87e29n12k 3288695482286

že elektrický auta neprodukujou CO2 takže automobilka dostane mnohem větší zisk, páč není pokutovaná za emise. viz.

Prodávat dnes auto s emisemi třeba 151 g CO2/km (a to je vážně nic, spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená - zjednodušeně řečeno - zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. To je celkem 97 tisíc Kč - v rámci ceny vozu za pár set tisíc obrovské peníze. Evropskou pokutu nelze promítnout do ceny, francouzskou pokutu nelze cenou kompenzovat, není tu zkrátka téměř žádný manévrovací prostor - lidé jsou za nějaké auto ochotni dát určité peníze a vy jim jakožto automobilka musíte nabídnout nejlepší řešení, které se do této ceny vejde, bude ještě fungovat a dovolí vám něco vydělat

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/

+1/−1
29.9.2016 17:16

D16a64n81i34e10l 66K92r46o52n67e46r 7944114716417

No jo, takhle je to z pohledu automobilky, ktera se snazi prizpusobit evropskym pravidlum, ale jak je to z pohledu uzivatele ci zdraveho rozumu? Vyjde elektrina z ekologickeho hlediska lepe? Ty baterie se musi vyrobit a zlikvidovat. Samotna energie se take musi nejak vyrobit. Vetsinou ne zcela cistym zpusobem. Cili auto se spalovacim motorem vnimam jako malickou tovarnu, ktera si svou energii vyrabi na miste, kdezto elektromobil si tu energii necha vyrobit velkou tovarnou na jinem miste. Ted jde o to, zda je ta tovarna jaderna, slunecni, vetrna nebo tepelna...

+3/−1
29.9.2016 17:40

J12a63k36u85b 64T83r93e24n94k 3568655172396

Já si myslím, že všeobecná elektormibilita je nesmysl, elektromobily mají v tuto chvíli smysl pouze lokálně například v centrech měst. Nezapomeňte, že na silnicích jezdí nejen osobní auta, ale i nákladní a pro ty je elektromobilita zatím jen snem....

0/0
29.9.2016 17:51

M68a66r68t49i19n 14K60a31r85á67s81e84k 9158473188368

No v tom je ten vtip, spalovaci auto je mala velmi neefektivni a kourici tovarna lidem pod nosem, EV lidem pod nos nekouri, a vyroba elektriny obecne je mnohem cistejsi (resp podobne jako vyroba ropnych paliv, ale uz nejsou dalsi emise z jizdy)...

+3/0
29.9.2016 19:31

V43í46t 62O32ž55a98n27a 1338688115494

Nesmrdí to, nehlučí to, nekape z toho olej, levné palivo, výborná akcelerace ve městě.

+3/0
30.9.2016 11:04

M21i50c85h77a44l 59B62a77š84t98a 6954850955214

Perpetum mobile, to by byl ideál, jenže nedosažitelnej. Pro začátek by stačilo poslat do šrotu alespoň třetinu ojetin. Ty totiž hlavně smrdí, hlučí a znečišťují.

0/0
2.10.2016 2:10

J19a25r94o53m10í59r 45K85r87á60l 4190129834829

Spalovací motor tím, že běží v optimálních otáčkách, má vyšší účinnost a menší emise. Stačí menší výkon (málokdy potřebujete víc, než 40-50 kW), který při akceleraci doženou baterie. Odpadá převodovka a diferenciál, je menší namáhání brzd a jízdní vlastnosti se dají doladit elektronicky podle potřeby.

0/0
29.9.2016 17:33

P68e49t44r 80B17á63č48a 8805986895475

V nicem, jen ma ohromnou podporu diky ekoteroristum.

0/−4
29.9.2016 19:05

T35o51m69á33š 36R47i60t65t21e46r 2821318785671

Je to dobre shrnuto v tomhle clanku - http://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla-will-change-your-life.html.

Strucne:

1. Zadne prime emise sklenikovych plynu, nizsi celkove emise. (Klasicky argument ze vyfuk je v elektrarne je spis mytus nez realita, viz clanek.)

2. Pohodlnejsi rizeni, okamzita a plynula akcelerace.

3. Mene udrzby diky tomu, ze to nema slozity spalovaci motor.

4. Predni "kufr" je prazdny, diky tomu je minimalne Tesla bezpecnejsi pri celnich narazech. V USA to je tusim auto s nejvyssim bezpecnostnim hodnocenim.

5. Pohon na elektrinu je levnejsi. Spalovaci motor vyuzije pod 25% energie benzinu. Elektrarna dokaze konvertovat fosilni paliva efektivneji, napriklad u zemniho plynu vyuzije 60% energie. A elektricke motory maji ucinnosti i nad 90%.

+2/0
29.9.2016 21:28

J50a14r35o62s34l67a41v 74H78e18j45n64a 4257771419

Budou se soustředit vynaleznout.

Tak to jsem pro, písálku Vokáči.

+3/0
29.9.2016 17:00
Foto

J71i38ř25í 15Š16v74a17ř74í62č60e23k 3572465715

To lambo vypadá skvěle.

+2/0
29.9.2016 16:44

J46a85n 27M64r22á66z59e22k 9277743311155

takže autobusy a minibusy?

0/0
29.9.2016 16:03

D60e71n60i86s 71H31u82m33l 4492175665266

Mohli by obnovit stary nazev KdF, na tohle by se to hodilo

0/0
29.9.2016 15:14

T72o92m43á38š 72L11u20d20v94í12k 1420327274982

Já tipuji že tenhle socialistický sen nikdy nenastane. Uvidíme za 10 let.

+4/0
29.9.2016 14:24

T13o21m81á59š 20R50i82t10t23e44r 2241748885911

Myslíte sdílení? Na tom není nic socialistického, celkem se na to těším.

0/−2
29.9.2016 18:12

J74a22n 32U39l28m 7110919286322

Hlavně ať do toho nedávaji tu jejich hnusnou strohou palubku

+1/0
29.9.2016 14:15
Foto

I30v48a26n 63K21o20p57t39a 5387692711277

Pannu za ni zaplat. To co dela ford nebo korejci fakt ke koukani není.

0/0
29.9.2016 17:48

P71e50t88r 96T26y42č71k78a 6975242979222

A kdo dělá lepší než třeba audi?

0/0
29.9.2016 19:22



Najdete na iDNES.cz