Diskuze
Volkswagen představí novou značku a pokusí se znovu vynaleznout automobil
Děkujeme za pochopení.
P92e35t52r 49B56á28č42a
Sdileni vozidel
Auto nepucim ani nikomu v rodine natoz nejakymu tocvolantovi, kteryho ani neznam. Tyhle eko vymysly me skutecne bavi
R84a78d75e33k 18Č11i22h94á28k
Tak si také ale představte, že vůz není vás. Pak ho nikomu nepujcujete a přesto ho máte k dispozici vždy, když ho potřebujete.
M16i10r38o78s75l22a89v 76S21l84á76m50a
Hotentoti, hotentoti, hotentoti ... "Se bude soustředit ..." - jděte už krucinál do háje s tím neustálým mršením češtiny, bafněte krumpáče a lopaty a jděte konečně dělat to, nač vám vaše vzdělání stačí ... Tfujtajksl .
D57a97n18i23e14l 51K46r96o57n43e41r
Ja porad nechapu tu budoucnost v elektrine...V cem jako spociva ta vyhoda? Baterie je relativne obtizne vyrobit, jsou z pomerne drahych materialu, jsou tezke, maji nizkou kapacitu, pomalu se nabijeji, zivotnost nic moc (hodne zavisle na teplote). Samotny elektromotor je sice konstrukcne jednoduchy, ale v pripade hybridu to uz neplati. Kdyby nebyly nafta a benzin zatizeny tak vysokou spotrebni dani, tak se jedna o levny a efektivni zpusob dopravy. Takze v cem je ta elektrina tak supervyhodna?
J13a91k28u13b 86T42r82e78n74k
že elektrický auta neprodukujou CO2 takže automobilka dostane mnohem větší zisk, páč není pokutovaná za emise. viz.
Prodávat dnes auto s emisemi třeba 151 g CO2/km (a to je vážně nic, spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená - zjednodušeně řečeno - zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. To je celkem 97 tisíc Kč - v rámci ceny vozu za pár set tisíc obrovské peníze. Evropskou pokutu nelze promítnout do ceny, francouzskou pokutu nelze cenou kompenzovat, není tu zkrátka téměř žádný manévrovací prostor - lidé jsou za nějaké auto ochotni dát určité peníze a vy jim jakožto automobilka musíte nabídnout nejlepší řešení, které se do této ceny vejde, bude ještě fungovat a dovolí vám něco vydělat
http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/
J63a24r46o83s73l44a34v 85H57e19j12n44a
Budou se soustředit vynaleznout.
Tak to jsem pro, písálku Vokáči.
D30e77n67i41s 89H73u33m84l
Mohli by obnovit stary nazev KdF, na tohle by se to hodilo
T86o97m75á10š 23L12u57d77v73í94k
Já tipuji že tenhle socialistický sen nikdy nenastane. Uvidíme za 10 let.
T97o34m93á11š 28R74i58t52t30e18r
Myslíte sdílení? Na tom není nic socialistického, celkem se na to těším.
J62a17n 63U91l35m
Hlavně ať do toho nedávaji tu jejich hnusnou strohou palubku
I81v65a69n 73K21o38p66t12a
Pannu za ni zaplat. To co dela ford nebo korejci fakt ke koukani není.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!