Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hi-tech špeky i oldschool. To je kawasaki pro cestovatele

Stroje kategorie sport touring znamenají zpravidla vždy to nejvychytanější, co dokáží výrobci motocyklů nabídnout. Většinou se jedná o kombinaci motoru s mohutným objemem a supersportovní siluety. Nejinak je tomu i v případě Kawasaki GTR 1400. I když ne vždy a ne zcela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L26u40k31á55š 39N36o42v10o41t53n92ý 6466817498878

Je to takový dálniční express, akorát bych se s takovou krávou bál zajet do města. Nedávno jsem přesedlal na chvilku z PCX 150 na cestovní BMW a bylo to jako řídit autobus :)

0/0
4.10.2016 9:42

D87a59n72i34e81l 10B45e89d95n10á55ř 1728186161507

Po městě se s ní jezdí naprosto bez problémů. Rychlosti jsou výborně nastavené a těžiště je hodně nízko, takže je stabilní.

0/0
4.10.2016 15:10

R14o44m48a62n 59K34r13a22t81o65c57h60v43í66l 6776337686804

Parádní koráb!

0/0
4.10.2016 8:28

D58a38v61i34d 83P88e98n79k 4490358549825

kolik to má airbagů?

0/0
3.10.2016 17:34

D63a33n92i90e48l 58B97e29d89n62á83ř 1468906681347

Zatím jsem ho nenašel, ale hledám :)

0/0
3.10.2016 17:47

D48a12n33i27e76l 86B90e59d76n88á79ř 1608596621797

Zato motor, brzdy, podvozek a inteligentní elektronika je naprostá bomba. Dokud jsem to opravdu nevyzkoušel, něvěřil jsem, jak skvěle to funguje. Tempomat fakt chybí. Co je vyřešeno skvěle je stabilita motorky při velmi pomalé jízdě, typicky v koloně nebo zácpa ve městě. Oproti některým jiným cesťákům se dá jet rovná stopa téměř v nulové rychlosti. Motor, to je kapitola sama o sobě. Co mám možnost srovnávat s kamarády kolem, lepší je už asi jen GT od BMW v šestiválu. Ale jak často někde píší (tady zrovna ne), dám šestku a jedu, no nevím, mě se to nějak nedaří, nebo měli jinou motorku ;-D Ve výsledku je fakt, že je to naprosto výjimečná mašina a dlouhé cestování je téměř dokonalá. Pár drobností ale prostě chybí nebo nejsou úplně dotažené.

0/0
3.10.2016 16:31

D84a77n67i97e12l 33B66e52d27n29á35ř 1488906941537

GTR 1400 mám od prosince 2015, novou, od autorizovaného prodejce. Včetně originál 3. kufru a padacích rámů byla funglovka za 392 000,- Tady už začínají ty disproporce. Aktuálně na ní máme najeto asi 5000 km (jezdím s manželkou). Jinak mám nalítáno cca. 60000 km na mašině celkem. Bez nějakých 5000 km, které byly na choperu, vše na velkém cesťáku. Je proto docela zajímavé číst některé recenze. O GTR 140 jsem jich přečetl tolik, že jich víc asi už není :-) Teda česky a anglicky. Některé věci se hrozně vyzdvihují a o jiných téměř nikdo nepíše. I když jsou nebo nejsou pro delší cestování důležité. Tak např. plexi, pro cestování dost zásadní věc. Někde ho hrozně vychvalují (vše model 2010 - výše) a někde až tak ne. Tomu člověk pak trochu nerozumí. Skutečnost je taková, že plexi byla první věc, kterou jsem vyměnil za neoriginál variantu ( měřím 185 cm) asi po 800km. S manželkou za sebou jsem nebyl schopen plexi vyladit tak, aby jsme oba měli aerodynamický komfort. S náhradním plexi MRA s deflektorem, bez problémů. Další věc, o které se nikde moc nemluví je boční stojánek. Je relativně krátký a má celkem silnou tendenci se sklopit, když není motorka zaparkovaná buď do kopce nebo rovně. Nedoporučuji nikdy parkovat, byt jen z mírného kopečku. Tohle je jinde vyřešeno trochu lépe.

+1/0
3.10.2016 16:28







Najdete na iDNES.cz