Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hi-tech špeky i oldschool. To je kawasaki pro cestovatele

Stroje kategorie sport touring znamenají zpravidla vždy to nejvychytanější, co dokáží výrobci motocyklů nabídnout. Většinou se jedná o kombinaci motoru s mohutným objemem a supersportovní siluety. Nejinak je tomu i v případě Kawasaki GTR 1400. I když ne vždy a ne zcela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L26u88k40á60š 49N34o78v94o35t64n20ý 6816287598468

Je to takový dálniční express, akorát bych se s takovou krávou bál zajet do města. Nedávno jsem přesedlal na chvilku z PCX 150 na cestovní BMW a bylo to jako řídit autobus :)

0/0
4.10.2016 9:42

D35a82n94i32e55l 18B73e21d52n75á36ř 1168376271467

Po městě se s ní jezdí naprosto bez problémů. Rychlosti jsou výborně nastavené a těžiště je hodně nízko, takže je stabilní.

0/0
4.10.2016 15:10

R12o91m73a37n 34K51r35a31t46o25c32h67v82í72l 6726567886904

Parádní koráb!

0/0
4.10.2016 8:28

D78a91v64i43d 31P44e46n30k 4650848519755

kolik to má airbagů?

0/0
3.10.2016 17:34

D23a36n28i97e57l 81B63e80d56n53á61ř 1548706801297

Zatím jsem ho nenašel, ale hledám :)

0/0
3.10.2016 17:47

D86a36n94i30e18l 52B43e64d70n56á21ř 1238806721907

Zato motor, brzdy, podvozek a inteligentní elektronika je naprostá bomba. Dokud jsem to opravdu nevyzkoušel, něvěřil jsem, jak skvěle to funguje. Tempomat fakt chybí. Co je vyřešeno skvěle je stabilita motorky při velmi pomalé jízdě, typicky v koloně nebo zácpa ve městě. Oproti některým jiným cesťákům se dá jet rovná stopa téměř v nulové rychlosti. Motor, to je kapitola sama o sobě. Co mám možnost srovnávat s kamarády kolem, lepší je už asi jen GT od BMW v šestiválu. Ale jak často někde píší (tady zrovna ne), dám šestku a jedu, no nevím, mě se to nějak nedaří, nebo měli jinou motorku ;-D Ve výsledku je fakt, že je to naprosto výjimečná mašina a dlouhé cestování je téměř dokonalá. Pár drobností ale prostě chybí nebo nejsou úplně dotažené.

0/0
3.10.2016 16:31

D30a89n83i26e59l 46B25e17d58n45á37ř 1898426951377

GTR 1400 mám od prosince 2015, novou, od autorizovaného prodejce. Včetně originál 3. kufru a padacích rámů byla funglovka za 392 000,- Tady už začínají ty disproporce. Aktuálně na ní máme najeto asi 5000 km (jezdím s manželkou). Jinak mám nalítáno cca. 60000 km na mašině celkem. Bez nějakých 5000 km, které byly na choperu, vše na velkém cesťáku. Je proto docela zajímavé číst některé recenze. O GTR 140 jsem jich přečetl tolik, že jich víc asi už není :-) Teda česky a anglicky. Některé věci se hrozně vyzdvihují a o jiných téměř nikdo nepíše. I když jsou nebo nejsou pro delší cestování důležité. Tak např. plexi, pro cestování dost zásadní věc. Někde ho hrozně vychvalují (vše model 2010 - výše) a někde až tak ne. Tomu člověk pak trochu nerozumí. Skutečnost je taková, že plexi byla první věc, kterou jsem vyměnil za neoriginál variantu ( měřím 185 cm) asi po 800km. S manželkou za sebou jsem nebyl schopen plexi vyladit tak, aby jsme oba měli aerodynamický komfort. S náhradním plexi MRA s deflektorem, bez problémů. Další věc, o které se nikde moc nemluví je boční stojánek. Je relativně krátký a má celkem silnou tendenci se sklopit, když není motorka zaparkovaná buď do kopce nebo rovně. Nedoporučuji nikdy parkovat, byt jen z mírného kopečku. Tohle je jinde vyřešeno trochu lépe.

+1/0
3.10.2016 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.