- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to takový dálniční express, akorát bych se s takovou krávou bál zajet do města. Nedávno jsem přesedlal na chvilku z PCX 150 na cestovní BMW a bylo to jako řídit autobus :)
Po městě se s ní jezdí naprosto bez problémů. Rychlosti jsou výborně nastavené a těžiště je hodně nízko, takže je stabilní.
Zatím jsem ho nenašel, ale hledám :)
Zato motor, brzdy, podvozek a inteligentní elektronika je naprostá bomba. Dokud jsem to opravdu nevyzkoušel, něvěřil jsem, jak skvěle to funguje. Tempomat fakt chybí. Co je vyřešeno skvěle je stabilita motorky při velmi pomalé jízdě, typicky v koloně nebo zácpa ve městě. Oproti některým jiným cesťákům se dá jet rovná stopa téměř v nulové rychlosti. Motor, to je kapitola sama o sobě. Co mám možnost srovnávat s kamarády kolem, lepší je už asi jen GT od BMW v šestiválu. Ale jak často někde píší (tady zrovna ne), dám šestku a jedu, no nevím, mě se to nějak nedaří, nebo měli jinou motorku Ve výsledku je fakt, že je to naprosto výjimečná mašina a dlouhé cestování je téměř dokonalá. Pár drobností ale prostě chybí nebo nejsou úplně dotažené.
GTR 1400 mám od prosince 2015, novou, od autorizovaného prodejce. Včetně originál 3. kufru a padacích rámů byla funglovka za 392 000,- Tady už začínají ty disproporce. Aktuálně na ní máme najeto asi 5000 km (jezdím s manželkou). Jinak mám nalítáno cca. 60000 km na mašině celkem. Bez nějakých 5000 km, které byly na choperu, vše na velkém cesťáku. Je proto docela zajímavé číst některé recenze. O GTR 140 jsem jich přečetl tolik, že jich víc asi už není Teda česky a anglicky. Některé věci se hrozně vyzdvihují a o jiných téměř nikdo nepíše. I když jsou nebo nejsou pro delší cestování důležité. Tak např. plexi, pro cestování dost zásadní věc. Někde ho hrozně vychvalují (vše model 2010 - výše) a někde až tak ne. Tomu člověk pak trochu nerozumí. Skutečnost je taková, že plexi byla první věc, kterou jsem vyměnil za neoriginál variantu ( měřím 185 cm) asi po 800km. S manželkou za sebou jsem nebyl schopen plexi vyladit tak, aby jsme oba měli aerodynamický komfort. S náhradním plexi MRA s deflektorem, bez problémů. Další věc, o které se nikde moc nemluví je boční stojánek. Je relativně krátký a má celkem silnou tendenci se sklopit, když není motorka zaparkovaná buď do kopce nebo rovně. Nedoporučuji nikdy parkovat, byt jen z mírného kopečku. Tohle je jinde vyřešeno trochu lépe.