Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen I.D. je lidový elektromobil budoucnosti. Tedy skoro

Jednou z největších premiér pařížského autosalonu bylo představení konceptu Volkswagen I.D., který ukazuje, jakým směrem se vydá VW se svými elektrickými vozy. V roce 2020 se I.D. přetaví v sériový model, který bude elektrickou alternativou k běžnému Volkswagenu Golf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L57i23b46o48r 78M53a32c13h42a83l40e86k 1744195205588

baterie udelaly pokrok predevsim u Samsungu Note7...

0/0
5.12.2016 21:40

K68a47r62e61l 61B97l40á11h96a 1335206511499

Zajímavé to začne být až i u nás začne vláda cenu elektromobilů dotovat. Zatím se uvažuje o dotacích pro firemní zákazníky, ale myslím, že v další fázi se to rozšíří. Někde se psalo o 200 000Kč...

0/−2
4.10.2016 22:53

P27e78t63r 82M21i10c52h50a67l 2570904371192

Až budou mít všichni elektromobily, budou místo benzinek elektrárny. :-)

0/0
4.10.2016 18:32

J26i13ř65í 70K16o16c67u16r84e31k 6615874635948

Až budou mít všichni auto na naftu, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na LPG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou mít všichni auto na CNG, nekoupíte benzín do sekačky. Až budou jezdit všichni na kole, budete klepat kosu. Kladivem. Na kozlíku.

0/0
4.10.2016 21:49

K24a15r46e80l 30B22l60á92h66a 1605326901979

je to možné

0/0
4.10.2016 22:54

M20a16r28t78i14n 69K34a88r24á97s41e61k 9138443808208

Na co elektrarny? Tech mame v CR s rezervou dost na to aby tu jezdilo klidne 100% osobaku na elektrinu....

Samo pokud nekdo prijde s konceptem ekonomicky efektivni male elektrarny, tak pri zastaravani starych velkych elektraren, se muzou stavet mensi dislokovane zdroje.

+2/0
5.10.2016 8:49

M92a42r31t32i46n 57K35a61r20á20s17e96k 9648203988208

No o te budoucnosti stejne rozhodne primarne cena... zatim se vyrobci moc ke snizovani cen nemaji, radsi prihodi vybavu, pripadne zvetsi trochu baterku. uvidime s cim ten VW za 5 let vytasi...

+1/0
4.10.2016 13:50

M83i25c69h95a78l 13N81o82v93á70k 9359909481499

wv už dávno netuší co znamená pojem "lidové auto". od toho jsou tu jiní a lepší.

+3/0
4.10.2016 12:07

D67a19v26i21d 55P66e89n68k 4740728589915

v česku budou jezdit klapající naftáky ještě za 50 let, silnice se uplně rozpadnou , takže jedině tankem v česku, tohle autíčko možná do města na nějaké nákupy

+1/0
4.10.2016 10:35

J26a93n 59H26r91u58z87a 8414518299287

Nákupy si nechám vozit taxíkem. Vyjde to levněji. (jezdím autíčkem za 200 tis.+ 4,5 l benzínu/100):-P

0/0
4.10.2016 12:36

J20a24k24u38b 49T48r51e85n10k 3708715692486

Pokud za těch 650k bude stejně jako plánují u Tesly i sada baterek a solární panel na střechu garáže tak proč ne. To už se docela vyplatí.

+1/0
4.10.2016 10:14

J86a48n 97H52r52u92z56a 8944328309217

Ještě příplatek za benzínové topení. Nebo to budete mít jen na letní provoz?

0/0
4.10.2016 12:37

M64a88r44t53i42n 42K59a17r26á89s96e11k 9418523608298

No nejvice prodeju maji EV v norsku, verim ze to tam nejak vytopi i tak, ne jen pridavnym benzinovym topenim...

0/−1
4.10.2016 15:14

J35a30k71u90b 55F31e88i77f14a19r 7899879986359

Tak jako druhé, resp. třetí auto do města bych to bral, ale ta cenovka by musela spíš třeba na 500tis Kč končit a ne ještě o 150tis. více začínat:-/

+5/0
4.10.2016 10:01

M71a24r90t92i27n 83K59a17r42á66s37e21k 9618323968508

Tak kdyz mensi golf zacina nekde na skoro 400 tis?

0/0
4.10.2016 12:01

J95a21k98u41b 36F69e12i58f29a19r 7669549756389

jenže golf má spalovací motor, tedy to není auto jen na popojíždění po městě a blízkém okolí.

+1/0
4.10.2016 12:58

M32a69r29t26i63n 35K85a49r58á42s44e75k 9238383338278

No tak on by ID mel stacit i na popojezdeni napriklad mezi Ostravou a Prahou, a v dobe kdy prijde na trhu by uz melo jit pouzit i pro obcasne cesty dal pres dobijeci stanice...

0/0
4.10.2016 13:13

J19a36k54u16b 68F92e75i98f92a44r 7549889446979

Tak teoretický dojezd by tomu samozřejmě napovídal, nicméně v momentě, kdy máte auto naložené, topíte nebo klimatizujete a pocukáváte v kolonách, je reálný dojezd třeba jen poloviční. A než bude na každé čerpačce také alespoň jedno místo pro rychlodobíjení, myslím že ještě uplyne hodně vody...alespoň v Česku.

0/−1
4.10.2016 13:20

M73a91r61t66i38n 15K51a42r15á42s25e19k 9718493978918

Jak casto stojite dlouhodobe v kolone s topenim? Ja jsem najel uz par set tisic km, a v takove situaci jsem snad nikdy nebyl.

Samotne pojizdeni v kolone EV vubec nevadi (ma v zasade lepsi dojezd pri snecim kolonvem tempu, nez pri vetsich rychlostech).

U aut se slusnou baterkou obecne uz ten efekt topeni/klimy neni nejak zasadni....

A na vystavbu zasuvek je casu dost, tohle auto pujde na trh tak za 5 let...

+2/0
4.10.2016 13:44

J92a87r29o94m90í57r 28K30r31á63l 4750529274709

Tohle je spíše srovnatelné s VW Polo. Od 310 tisíc. Ale i to je na lidové vozítko cena dost vysoká.

0/0
4.10.2016 19:02

M89a41r60t23i44n 69K83a60r71á94s22e67k 9938493728528

Auto s rozvorem passatu je srovnatelne s polem?

0/0
4.10.2016 22:10

J82a14r58d93a 52S61o10k25o12l 1826438431451

Lidové auto za lidovou cenu 8-o no nekup To !!

0/0
4.10.2016 9:02

K16a50r75e89l 87B71l35á77h20a 1365636311199

ovšem pokud to začne stát dotovat, pak to začne být zajímavé .

0/0
4.10.2016 22:57

J37o56s10e78f 88N34o80v57a21k 5918472676758

Jestli budou mít podobné podmínky jako Tesla - záruka na 10 roků na baterky bez omezení ujetých km, tak proč ne. To bych do toho i šel. Jsem zvědavej, jaký ALE u toho bude. :-)

Druhý auto na dálky a dovolený, tohle jako denní dříč.

+1/0
4.10.2016 9:01

J46i79ř59í 97E41r86b49e27n 1353874706907

No já nevím, ale není pro tohle malé auto těch 125 kW elektrického výkonu nějak moc? To není dynamika, tohle je schopné to auto na fleku převrátit :-)

V "elektrických favoritech" před dvaceti lety býval elektromotor 15 kW a to auto svou dynamikou předhánělo i benzínové verze 46 kW.

+2/0
4.10.2016 8:14

M13a60r11t27i14n 92F32i40l31i51p72c67z12y13k 3531191635573

Možná předhánělo "dynamikou" z 0-30km/h a to je asi tak vše.

0/0
4.10.2016 8:25

J39i82ř51í 30E94r87b97e60n 1373314436687

Elektromotory mají plný výkon i točivý moment k dispozici v celém spektru fyzicky dosažitelných otáček (a stejnosměrné motory mají maximální otáčky omezené jen třením), na rozdíl od spalovacích motorů.

A navíc tohle auto umělo couvat rychlostí 80 km/h ;-)

0/0
4.10.2016 22:21

M19i30r21e17k 97G30a30j56e93r 5861546449450

Takove couvani je stejne uzitecne jako rychlost 50 km/h u sekacky na travu.

0/0
5.10.2016 13:58

M25a37r86t40i39n 82K94a17r71á39s41e18k 9608403158388

No podstatne mensi BMW i3 ma taky 125 kW a rozhodne se neprevraci, je to ale slusna raketa po seslapnuti plynu, to jo...

+2/0
4.10.2016 12:02

J16a42n 94H18r86u82z62a 8464898959557

To je každý vehikl poháněný elektromotorem. I trolejbus.

0/0
4.10.2016 12:39

M88a43r11t45i94n 96K84a58r72á70s72e96k 9918593738128

No to fakt neni.... treba leaf, UP nebo tuplem stare iOny sice maji prijemny linearni zatah, ale zas nejak extra svetoborne to neni....

0/0
4.10.2016 12:41

J58i81ř74í 88E68r89b50e64n 1803214496377

Souhlas, 15Tr a 22Tr se dvěma hnanými podvozky umí na křižovatce vyrazit rychleji než kdekterý vytuněný bavorák...

0/0
4.10.2016 22:11

M37a53r33t92i48n 86K48o28t37a38l95a 8225638543567

v roce 2020 najezd 600km? jako sorry ale pujcil jsem si v praze teslu na 2dny a nejel jsem 480 km a jeste bych tak 50 udelal. Tesla je nejlepsi auto, jake jsem kdy ridil a ridil jsem temer vse co ridit kde.

+4/−2
4.10.2016 7:49

J65a44k68u96b 26F37e19i60f86a18r 7309659296539

no dobrý, ale ta cena je nesrovnatelná.

+2/0
4.10.2016 9:59

J59a79n 24H85r45u31z44a 8264498139527

Dík váze a hliníkové karoserii. Pokud budou dělat i ostatní výrobci aluminiová auta tak budou mít srovnatelný dojezd.

0/−1
4.10.2016 12:40

M72a34r82t31i52n 78K76a15r44á93s98e45k 9518513218108

No ale taky ten VW ID nema stat 3 mega....

To je jako se podivovat, ze noa generace fabie v roce 2020 bude mit vykon jen 80 kw, kdyz i par let stare ferrari ma vykon 400 kW....

+1/0
4.10.2016 13:41

M44a72r16t40i65n 81K98o82t77a25l97a 8775188343307

tesla za 4 roky taky nebude stat 3mega ;) novy model co vyjde ted, uz bude podstatne levnejsi

0/0
4.10.2016 15:02

M27a29r93t72i64n 84K77a64r64á51s88e24k 9188653808778

No nevyjde ted, pujde koupit tak za 3 roky, prvni dodavky kdyz to pujde dobre tak za rok a pul. A porad bude stat vyrazne vic (a nebude mit takovy dojezd jak model S)

+1/0
4.10.2016 15:06

S43t93a20n44i81s76l95a22v 16S51r83b48a 4745624778364

problém s elektromobily bude stejný jako s elektrokolami a elektrokolobežkami: až se stanou dostupnými, nebude mít rodina 1-2 auta, ale naopak každý z nás bude mít 2-3 auta. což povede k tomu, že jednak nebudeme mít kudy jezdit, protože silnice nebudou mít dostatečnou kapacitu, a jednak budeme spotřebovávat tolik elektriky, že dopad na životní prostředí bude nulový. stačí se podívat, co dělají elektrokola na cykloztezkách...

0/−3
4.10.2016 7:43

J36a68k77u28b 32Š56a47f45a59n94d50a 7745247921831

To je nesmysl. Většina lidí nebude mít na 2-3 auta na osobu.

+3/0
4.10.2016 7:48

M73a21r44t30i43n 23F24i84l45i52p96c60z57y42k 3921261885873

Co dělají elektrokola na cyklostezkách?

+3/0
4.10.2016 8:26

M20i86c81h95a12l 59T20r46o71j98a32n 9810544478902

Co dělají elektrokola na cyklostezkách? Teď jsem na ni byl a všeho všudy jsem potkal tři a jeli stejně jako klasické kolo jen cyklista tolik "nefuněl".

+2/0
4.10.2016 8:27

S58t10a73n63i28s57l91a22v 53S92r82b79a 4585864868264

co dělají? z těch tří by tam dvě nebyla. šel někdo v létě Pustevny-Radhožď? před 5 lety pár ndašenců na kole, ostatní po svých, dneska na tři pěší připadá 1 na (elektro)kole. To samé se děje na Šumavě, v Krkonoších. Je to logické, pokud je něco dostupnějšího, tak je to více využíváno. Čím levnější elektrokolo, tím více elektrokol a tím více lidí prohánějící se třeba po horách, po cyklostezkách, všude.

+1/0
4.10.2016 14:43

J11i34ř84í 36K81o95c91u24r41e70k 6335764525858

RadhoŠŤ

Asi nebudete místní, což? Šel na známé turistické místo a vadilo mu, že jsou tam lidi. :-P

0/0
4.10.2016 21:46

J22i70ř51í 23E66r83b92e51n 1353694616937

Asi jste nepochopil, že dřív tam skoro každý šel pěšo (od lanovky z Pusteven), zatímco dnes to čím dál tím víc lidí absolvuje vsedě na elektrokole (kterému pak klesáním po silnici do Trojanovic částečně dobije baterii).

0/0
4.10.2016 22:25

M68a52r19t75i39n 87K84a22r15á79s30e61k 9648753138818

No i kdyby se ze dne na den vsechny osobaky vymenily za EV, tak nemusime vyrobit ani kWh elektriny navic.....

+1/0
4.10.2016 12:12

R48a85d86e68k 45N11e17u69m19a16n73n 5292422178825

aha;-D;-D;-D

0/0
4.10.2016 22:13

M59a65r29t11i32n 71K32a93r92á88s66e73k 9178893318608

Staci mene elektriny vyvezt

0/0
4.10.2016 23:19

M11a17r89t68i85n 82M74a35i32k50s12n16a30r 3804203918712

Nebojte, pro nasi domacnost mame 0 aut na 3 osoby :) takze to zatim snizujeme, takze az si koupime tohle nebo teslu, tak budeme mit 1. :)

0/0
4.10.2016 12:21

P71a47t12r97i55k 11S58v75o63b92o74d56a 3449421616285

650 tis, kdybyb to byl kombík za tu cenu - a hlavně - záruka na baterie aspoň deset let, proč by o tom člověk nezapřemýšlel. Výkon je slušný, tichý chod, který se nedá s naftou srovnat ani náhodou :)

+9/−1
4.10.2016 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.