- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když potkám škodovku s NL značkou (holandsko), tak je to z 50ti procent RS model, když má A (Rakousko), tak je to 4x4. Nevěřím tomu, že by Škodovka chtěla přijít o tuto klientelu a neprodávat drahé modely
A ja kdyz potkam rakusaka ve skodovce, reknu si asi velky bohac
Skoda by mela zacit delat neco ve stylu mazdy mx5 nebo spideru124. RS je nuda.
Co z těch dvou vám stojí v garáži? Aby se škodovce vyplatilo vyslyset vas hlas.
Stejně úplně nechápu když RS je původně audiňácký, že je RS i u škodárny
To to nemohli pojmenovat jinak?
jedna fabrika, skoda má 50% stejných dílů jako audi
1/ VW nikdy nedovolí Škodovce něco lepšího než má samo.
2/ škoda, že se již nevyrábějí auta která jsou zajímavá, estetická, a mají motor aby jezdila, jakkoliv, třeba i "nedej bože" rychle, něco co má duši a tělo, dnes se auto dělá a staví kvůli EURO normě, aby se co nejdříve rozbilo event potřebovalo co nejvíce servis... :-)
Jen škoda, že VW nedovolí do Octavie RS dát totožnou techniku z Golfu R.
Otazka jestli by to slo na odbyt....
Octavia jako sportak mne teda moc nepasuje...
Nepřekvapuje mě, že se hodně prodávají škodovky ve výbavě L&K. Nižším výbavám se snad ani "výbava" říkat nedá. Každopádně i tady se v roce 2016 připlácí za zadní stěrač nebo plnohodnotnou rezervu :))
Fabia/Octavia RS klidně i v kombíku, ať se chudší spotřebitel s rodinkou na krku vydovádí. V případě Superbu už si nejsem jistý jestli by zákazník kvůli poměru ceny a výkonu nesklouzl k jinému výrobci. Možná by stačilo jen do výbavy SportLine přidat opravdu sportovní doplňky :)
No upřímně. Zadní stěrač na liftbacku je k ničemu, proste se nespini. A rezerva? Plnohodnotná je bez priplatku malokde.
raději konečně na elektriku, to je trendy a už konečně začněte stavět nabíjecí stanice, kiláček pak bude za desetník
Elektroauto jako je třeba Nissan Leaf má spotřebu kolem 17 kWh na 100 km, když se budete snažit, tak se dostanete k 15. A teď si spočítejte, za kolik byste musel mít 1 kWh, aby jste měl náklady "kiláček za desetník" :-) Vychází mi to kolem 60 haléřů za 1 kWh, na tu cenu se nedostanete ani náhodou, jako domácí odběratel. A pokud to budete nabíjet u placených nabíječek někde ve městě, na odpočívadle, tak si zjistěte, jaké jsou tam ceny...
Je hezká otázka "a koupíte si Fabii RS?" s dovětkem "tento segment nemá moc opodstatnění"...člověk se pak ptá, k čemu Ford vyrábí Fiesta ST, Renault Clio RS/GT, VW Polo GTI, Opel Astru VXR...
Astra OPC (neboli Astra VXR je název v GB) je ve třídě s Octavií RS, nikoli s Fabií RS (a nutno podotknout, že co do výkonu Astra OPC o pořádný kus převyšuje i tu Oktávku RS), jinak ale máte pravdu.
Nicméně jak Ford tak Renault mají s malými sporťáky úspěchy, zatímco Fabia RS (podobně jako VW Polo GTI) byla dosud vždy taková nemastná neslaná.
Všechno kromě sedanů mi jak RS přijde divné.
jsem nedavno viděl dokonce skodu favorit rs, měl ohromný kola a okapovou rouru vzadu...to byl borec, to byl závodák..řval do dálky,všichni z cesty