- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je zase auto expertů.
Já nevím...
Mám snížené parkovací místo v domě a vyšší auto (SUV) se mi tam nevejde. Tak jsem si jako druhé auto koupil Z4 (ještě jsem to stihnul než ukončili výrobu) a jsem spokojený. Takové autíčko pro radost.
Každý, ať si pořídí, co chce, co mu udělá radost a podle toho, na co má.
Každé zboží má svého kupce.
Mně stačí auto, které je:
1) Spolehlivé a v 99,999% případů dopraví bez problému z A do B.
2) Dostatečně výkonné s rozumnými jízdními vlastnostmi.
3) Bezpečné.
3) Vejde se do něj spousta věcí (kombik).
4) Má rozumnou spotřebu.
6) Má topení, rádio a - pravda, zvykl jsem si - v létě klimatizuje.
Všechna ostatní výbava je už jen z matematického hlediska nástroj pro častější návštěvu servisu a ventilaci obsahu peněženky. Dokonce se dá žít i bez takové věci, jako je posilovač řízení! Jen si člověk musí vzpomenout, jak s takovým autem manévrovat, aby se nesedřel. Překvapivě to pak jde docela snadno.
Když vezmu těch 6 bodů a porozhlédnu se po "jetém" autu od Škodovky, tak cena 260 tis. (populární model s trošku lepší než základní výbavou). Když se porozhlédnu po jiných značkách, "to samé auto" existuje za 160 tis. a dokonce má některé parametry/vlastnosti lepší... Je to logické, konkurence musí srazit na českém trhu cenu dolů, protože prostě Češi nic jiného než nejpopulárnější model nejpopulárnější místní automobilky nekoupí... Z principu má u mě Škodovka stopku, ale rád se podívám, co nabízí. Je to každopádně krása a už se dá i říct světová kvalita.
Jedné věci úplně nerozumím....proč dělali takové tajnosti okolo maskování a představování, když po silnicích už nějakou dobu jezdí Seat Ateca?
Protoze malomestaci z Boleslavi a jejich stejny druh zakazniku.
Škodofilové prominou, ale když jsem to viděl poprvé na silnici, tak jsem myslel že se někomu v automyčce srazil Superb :) Uvidíme jestli je to jezditelný.
No jo, jenže ve výbavě novinky není přední radar, zabraňující srážce (trapný Jeep Renegate alias Fiat 500x, který jsem teď měl rok to má) a nejen kvůli této položce jsem chtěl objednat BMW X1. A pro ty, co mi budou psát, že je to naprd, a že důležitá je kůže, výkon a další pí, tak se podívjte, kolik lidí dnes za jízdy čumí do mobilu. A tatro věc Vám dost reálně může zachránít život. U mě zkušenost za ten rok s Jeepem využito asi 20x (následně krizové brzdění a vyváznul jsem bez problémů). A podobných bezpečnostních prvku asi VW group chybí více. Objednávku na X1 zdržuju, Kodiak jsme chtěl, ale toto mi jej začíná rozmlouvat...
20x za rok zabránil váš přední radar srážce s vozidlem před vámi? místo radaru poradím 2 věci zadarmo:
1) dodržovat odstup
2) koukat před sebe
Je to jedno z nejlepších německých aut pro střední třídu vyráběné mimo Německo
no, němci mají dost rádi i čínská auta vyráběná ve švédsku nebo indická vyráběná v anglii
Připadá mi to jako v diskuzi k drahotě telefonních operátorů. Všichni jsme hlupáci, trotlové ... že platíme normální (tzn. drahé) tarify, protože všichni diskutující mají levný a výhodný tarif, neplatí skoro nic a operátoři jim za to ještě poskytují modré z nebe. Když žádám, ať uvedou co je to za tarif, tak mlčí, případně z nich vyleze, že jde o nějaký zaměstnanecký benefit velké korporace, na který běžný občan nemá nárok.
Tady je řada lidí, co mají vyjednané obrovské slevy, tak prosím uveďte co nejkonkrétněji, jak má postupovat normální smrtelník, aby na výraznou slevu dosáhl.
Co já vím, tak u "nových" vozů dostanete slevu na tzv. skladové vozy, které nikdo nechce a jsou rok i více na dešti, slunci, sněhu...
Slevy umíme levou zadní.... Není to nic těžkého
Adaptivní tempomat za 17 200 korun si snad nemuze nikdo koupit. Obzvlaste ne pro ceske silnice.
Už jste s adaptivním tempomatem někdy jel? Podle vaší reakce tipuji, že ne, ale možná se pletu. Já s tím jezdím pravidelně a kupodivu i v ČR. Hlavně na dálnicích, alei na lepších silnicích mimo dálnice. Udržuje rychlost a bezpečný odstup od vozu, automaticky brzdí, když auto přede mnou zpomalí, pak zase zrychlí na nastavenou rychlost... jezdí se s tím velmi dobře a pohodlně.
Co máte proti?
Skodovka za cenu noveho BMW X5, to si koupi leda.... velky srdcar :-D
X5 na těch 1,5 mega začínají, tady je to nejvyšší možná cena.
Takže cena dle očekávání. Počítám, že si to kupce najde. Každopádně pro Škodovku celkem výrazný krok, snad bude i úspěšný.