Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na baterie už umí jezdit i čtyřdveřový Smart

Německý výrobce mikroaut v Paříži představil novou, v pořadí už čtvrtou generaci městského elektromobilu s názvem Smart Electric Drive. Provoz s lokálně nulovými emisemi teď automobilka nabízí nejen u obou dvoumístných modelů ForTwo a ForTwo Cabrio, ale poprvé i pro čtyřmístnou verzi ForFour.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54e53t16r 25M74i76c90h69a66l 2100234441842

S tímhle bych nejel ani po městě. Představa, že to do mě někdo v této krabičce od sardinek trefí v padesátce je děsivá. Když si vzpomenu, jak jsem jel (loni, předloni?) po dálnici nějakých 120 km/h a předjížděli mě dva klučinové ve Smartu (benzínovém), tak jsem si klepal na čelo. S tím bych nepustil ani manželku na nákupy, protože ji mám rád.

0/0
9.10.2016 14:10

P76e63t87r 84B51á14č48a 8385106885965

Oktavku předjede i smart ;-D

0/0
9.10.2016 14:59

P80e53t90e12r 27V59a11ň24u36š34a78n70i78k 4937266806322

jak nekdo v takovem mue jezdit...8-o

+2/0
9.10.2016 8:31

J62i27ř23í 93V78a96c19e44k 9518648946165

Asi jsem slepý, ale nikde v článku jsem na rozdíl od titulku nenašel čtyřdvéřový Smart...

+1/0
8.10.2016 19:16
Foto

V62o93j13t48ě66c86h 74P87a93v88l22í18k 5214271344758

Obrázky 6 a 11 a je zmíněný i v textu ...

0/0
8.10.2016 23:35

J49i60ř59í 71V43a68c43e83k 9188738276365

Nevím jestli čteme stejný článek, ale já v textu našel jen informaci o čtyřmístném, ale o čtyřdvéřovém ani slovo. :-)

0/0
8.10.2016 23:55

J77a18n 48H62r90u78z84a 8684838639267

K čemu by to u dvousedadlového vozítka bylo? Jinak hmotnost benzínové verze je 750 kg což je jen o 40 kg méně než mají čtyřsedadlová autíčka z Kolína s 5 dveřmi. Internet i tento článek tají kolik váží elektrická verze. Pak bychom třeba zjistili, že ekologičtější a energii šetřící je typ se spalovacím motorem, když spotřeba energie se od hmotnosti odvíjí a pak tam hraje roli účinnost (uhelná elektrárna ě přenos elektřiny, ztráty v akumulátoru i elektromotoru).;-)

+1/0
9.10.2016 15:05

I10v22a41n 64M75a51r35e98k 6884838102

Na baterie "uměla" jezdit na kdejakém nádraží "ještěrka" už před padesáti léty, takže o jakém "pokroku" je zde řeč ? ! 8-o

+5/−2
8.10.2016 17:56

J33i34ř40í 29K66o12c43u40r14e97k 6535904785298

Zkuste s tou nádražní ještěrku jezdit do práce. Babeta je rychlejší.

+2/−1
8.10.2016 21:02
Foto

V71o85j40t13ě77c70h 83P69a74v89l87í79k 5524421704768

Na benzínový motor taky jezdili už Laurin s Klementem ...

0/0
8.10.2016 23:36

J19a51n 83H52r18u58z77a 8904558609387

Elektroautomobil tu je víc jak 200 let a před cca 110 roky překonal 100 km/hod. Z hlediska principu žádný pokrok. Jen regulace a lionky.

0/0
9.10.2016 15:07

J64o95s23e65f 81Š36o66l31t60e55s 8784278970693

Ano, elektronické řízení indukčních motorů v podstatě není žádný pokrok, že? ;)

0/0
9.10.2016 21:29

M29a55r68c44e96l 36P53a52v34l54í20k 7301124208309

už umí - akosi sa stratila pôvodná informácia - for2i4 je pôvodne ELEKTRICKÝ! benzín inštalovali ako plán Bé, keď sa zľakli.

+1/0
8.10.2016 17:46

M12a87r93e29k 92V92o23k24á61l 1326824385759

"V režimu ECO, který je navržen pro maximálně hospodárný provoz, je omezena maximální rychlost, přizpůsobena charakteristika plynového pedálu a upřednostněn maximální stupeň rekuperace .. "

vím, že mě tady umínusujete, ale to je jen kulantě řečeno že jet za tímto v běžném provozu bude utrpení ...

+2/−2
8.10.2016 17:12

M88a49r52c29e33l 95P38a40v79l30í36k 7151684298989

je to asi nepochopenie - EV sú primárne úžasne akcelerujúce vozidlá, tzv ekonomický režim síce vkladá OBMEDZENIA, lenže tie sa týkajú rýchlosti nad 90, zrýchlenia o pár sekund pod "molnijej mčaetsja", ...

vlôastník popisuje ten režim ako "ovládanie pedálu akcelerátora ČLENKOM (kotník)".

takže by to utrpením byť nemalo.

+1/0
8.10.2016 17:51

J86a22n 38H11r21u21z39a 8534688969947

Stačí se dostat v mrazu do dvojhodinové zácpy.;-D

0/0
9.10.2016 15:09

J81i34ř35í 75S51c82h22w90a29c51h 8268434418616

hmm za dvě hodiny topení spotřebuje tak 20 procent kapacit baterie. To V8 spotřebuje asi tak třetinu nádrže

0/0
9.10.2016 19:05

F66r11a77n90t65i87š22e71k 86I18n91g13r 6822510637

třetina nádrže se mi moc nezdá..Auta s V8 budou mít nádrže tak kolem 60l minimálně, což by znamenalo že jen nastartované by žraly tak 10l/hod. To je snad víc, než spotřeba při stokilometrové rychlosti..

0/0
9.10.2016 20:33

J59o47s41e17f 92Š52o68l43t83e48s 8114788910763

Za dvě hodiny topení padne u nových vozidel cca 5 % kapacity baterie, protože mají tepelné čerpadlo.

0/0
9.10.2016 21:30
Foto

J25i73ř31í 19D59v94o76ř97á91k 5125959260898

1835 . První elekromobil .

+1/0
8.10.2016 16:35

P68e47t62r 79B95á13č97a 8265676735795

Rubrika auto paradni, kdyz to tu neni zapleveleny skodovka, je to tady samej elektrokram.

Kvalitka R^

+4/−1
8.10.2016 11:39

A81n23t35o92n84í48n 95S53v37o32b85o39d10a 3354673769422

než se japonec na křižovatce rozjede, je Smart pryč :-)

0/−2
8.10.2016 13:50
Foto

J50i87ř45í 39D94v59o66ř47á66k 5575419410388

Propadne kanálovou mříží ? Nebo ho odnese holub ?

+7/0
8.10.2016 16:37

J95o29s70e32f 91Š90o30l96t26e77s 8754128410513

Můžeme si dát souboj. Já s BMW i3 proti čemukoliv, co máte ve spalovací verzi doma ve stylu kdo bude dřív na dalších světlech při dodržování předpisů.

+1/−1
8.10.2016 17:09

J72a92n 34H56r20u73z97a 8894108969477

Pane i trolejbus je rychlejší než Škodovka. To je vlastnost elektromotorů. Když příjde na dojezd při trvale vysoké rychlosti je ten krám v koncích. A spotřeba energie na rozpohybování 600 kg baterií je také strašně ekologická. BMW asi bude jiná kategorie a za jeho cenu si můžu pořídit 5 nových aut. I tak se po ujetí 300 km na dálnici v zácpě v zimě moc neohřejete, pokud tam nemáte benzínový agregát.

0/0
9.10.2016 15:15

P40a34v88e62l 88Š87e38d16l69b74a53u96e70r 7398481162195

Co třeba Impreza? A pak na sněhu v horách?

0/0
9.10.2016 21:24

J57o96s25e42f 78Š81o90l45t35e15s 8684478130483

Impreza STi by to asi dala. A na sněhu by to byla plichta, protože i3 má poměrně těžký zadek díky bateriím.

0/0
9.10.2016 21:28

M18i95r33e12k 89G33a58j84e53r 5851496529630

Ano, elektroauta jsou urcene predevsim do mesta. Na cestu do hor nebo dlouhou streku stejne jeste potrebujete druhe auto. Jina situace bude za 15 let.

0/0
8.10.2016 22:25

A43n86t63o81n65í75n 37S60v61o90b37o82d37a 3734293209162

Žena má městské auto, já i syn máme větší auta, ženě by se líbilo elektroauto, od elektroměru to má ke garážovému stání metr :-), do kanceláře pod dvacet km

0/0
8.10.2016 22:47

P47a70v44e68l 84R58i66e89d39l 4194857541169

Pěkné.

0/0
8.10.2016 7:48



Najdete na iDNES.cz