- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No záleží kus od kusu, já kupoval nový Rapid a cenu jsem usmlouval na nižší než tu, za jakou se roční vozy prodávají. Stačilo koupit na úvěr a ten hned doplatit (okamžitá úspora 30 000) + dalších deset jsem usmlouval + spoustu věcí mi dali navíc zdarma (např. zamykání zpátečky, vypískovaný vin na okna, gumové koberce...) A to jsem dostal lepší výbavu a o generaci novější 1.2 TSI s řemenem, roční vozy měly ještě původní TSI s řetězem.. Takž za mne roční vůz určitě ne.
Ojetina je sázka do loterie, která se může a nemusí vyplatit. Koupí nového auta vylučuji nebezpečí, že je auto bourané, kradené, že má stočený tachometr nebo že je jinak poškozené. Navíc mám plnou záruku. Dokud budou podvody na trhu ojetin na dnešní úrovni, koupě nového auta je sázka na jistotu, kterou mnoho zákazníků upřednostní.
jsem se zase pobavil.raději koupím auto s 200 tis.km z venku Něměcka,Švýcarska,než 80 tis tady. a klidně může potom při prodeji srážet 10%,že není od místního a nemá za sebou 5 zim a jar 20 cm výtluky.Podstata je jasná,nikdo jim o ty jejich vraky kterých mají plno nestojí,tak pomlouvají co se pomluvit dá.
kraje Západočeský, Ústecký, Jihočeský: nižší cena kvůli nadměrné nabídce dovozových aut
Pěkný blábol. Tohle platilo před cca 5 lety, nyní je situace úplně jiná
Jsem byl pracující člověk.
Tedy zásadně ne proprděnou ojetinu po nějakém Skopčákovi ale nové auto vyrobené pro mně. Jsem už 4 roky důchodce a plánuji pro sebe a pro ženu také dvě NOVÁ auta. Žena chce zase Chevy Camaro ale teď nový model 2017 a já Buicka. Ještě model nemám vybraný.
U vás si jistě důchodci také kupují jen nová auta, ne?
Nebo ten solidární systém a absolutně nejlepšími důchody daleko před Amerikou i Kanadou..tomu neodpovídá?
Wel a když auto, tedy auto. Žádné paskvily žádné zahraniční laciné hračky pro děti á la Suzuki, Kia a spol...
Riziko investic do oprav a míra opotřebení je v zásadě rovna ceně ojetiny. Kdo si to může dovolit a je rozumnej, tak si koupí nové a v záruce.
Za 31 let života v usa, jsem nikdy neměl auto v servisu protože nepotřebovaly opravy. Záruka dávno prošla u všch mých aut, a najezdil jse na každém statisíce mil. Je\zdil jsem do príce 90km jednu cestu a zrovna tolik zpět a mnohdy 7 dnů v týdnu. V každém počasí ve sněhu při záplavách i na ledu.
Nejdřív jsem měl Ford Pinto, pak Bronco, Bronco II, Escort, Explorer a nakonec Escape.
Žena měla Oldsmobile Delta 88 pak Plymouth Sapporo, pak Ford Thunderbird, pak Pontiac Firebird a teď Chevy Camaro 2012. Je čas na nová auta. Jo, zpočátku musela auta vydržet i 8 let. Teď to měníme častěji. Dyť je to jen auto.
Není nad život ze sekáče... ale slipy noste radši naruby a nakouslou housku pro jistotu odkrojte...
je to jen auto, berete to příliš osobně
o 10 ? To by mi za felicii museli platit aby jsem si ji koupila.
Rok staré auto v perfekním stavu v bazaru nenajdete. To si koupí bazarista pro sebe nebo dohodí známým.
tj v bazaru "první majitel" nebo "nové (v čr)" koupite jen pokud je z ciziny a ma stočeno z 850000 na 150000 :D
Nebo ůdaj 150000 značí kolikrát jen najetí motoru , ale zbytek ma najeto 1000000 (výměněn motor) - ůdaj o kterém neinformujou a zjistí se to až na místě.