- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak udělali kousek karoserie okolo dílů a celéch jednotek z rajchu. Dost smutná záležitost.
Návrat k retro designům by nebyl vůbec špatný. Byl bych zvědavý na ztvárnění třeba takového eMBéčka
tebe bych poslal do čtvrté třídy, naučit se jazyku, který tak przníš ty chytrolíne.
No jen pro srovnání jak to vypadá když si radost dělají skuteční tvůrci aut se podívejte na Gumbert Apollo.
Škoda 200 RS byla ve své době daleko lépe zvládnutá a pokud by jen trochu dokázali pracovat s designem, tak si vyberou uplně jiný model kraroserie, který k původnímu RSku lépe sedne. Tohle je prostě jen kočkopes mezi dvěma rozdílnými modely.
Chápu, že pro mnohé to může mít citový vztah a nostalgii to je, ale vše, a na to aby byli konkurence schopní to je hodně málo.
Je úsměvné uvádět jako příklad auto,díky kterému firma zkrachovala - asi ten vozík nebyl až taková hitparáda.
Skodovka bude vzdycky jenom usmudlana skodovka.
Fandím jim , ale mně se nelíbí ta přední světla. A z erka a garde/rapidu se mi nejvíc líbila záď, která nemá s tou současnou nic společného. Zajímalo by mě, proč je to postavené "na R8" a ne třeba na elantře nebo nějakém subtilnějším kupátku.
Protože Elantra je sedan od Hyundai a platforma R8 je sportovní-jedna z nejlepších a technicky úplně někde jinde...navíc s V8 od audi.