Diskuze

Britský autoprůmysl je ohrožen brexitem, Slovensko na tom může vydělat

Britský automobilový průmysl čeká prudký propad v případě, že Spojené království v rámci odchodu z Evropské unie ztratí přístup k jednotnému evropskému trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J52a58n 24Č60e55r15m68á98k

22. 10. 2016 9:47

koncentrace automobilek ve střední Evropě je pro ni cestou do pekel... Vzpomeňme na kdysi hrdý a bohatý Detroit... ;-(

0 0
možnosti

Pan Dvořák opět nezklamal RvRvRv

0 0
možnosti

Britský automobilový průmysl každý rok vyrábí víc a víc hlavně luxusních aut. O čem ale nikdo nemluví je jak je na tom Německo. Volkswagen a Audi budou většinu své produkce vyrábět v Mexiku příští rok, BMW v roce 2019, Mercedes už teď vyrábí jen nejluxusnější modely v Německu. Je to úplně komické jak se tu někdo bojí o automobilový průmysl v UK který roste rok co rok zatímco v Německu se v roce 2020 nebude vyrábět téměř nic.

0 1
možnosti

tak v Německu se určitě vyrobí co do množství mnohem více aut než v GB.

0 0
možnosti

Tady je zase obchodnich expertu ! Copak jste nikdy neslyseli vy chytraci o tom, ze existuje neco jako CLA, TARIFY a KVOTY? Proc bych zavadel srotovne, snadnejsi je zvysit tarif. Proc tu nejezdi americka auta - je na ne vysoky tarif ! Proc Korejci vyrabi v EU ??

0 0
možnosti

V EU se normálně prodávají auta z USA a jsou dražší tak o 20-30% a to převážně kvůli dph.

0 0
možnosti

J70a58n 36S29e96m93i98k

17. 10. 2016 21:53

spis v tomto pripadu by byl Brexit zaminkou k presunu vyroby za levnejsi pracovni silou.

pri urovni britskych mezd ktere jsou z velkych zemi v evrope nejvyssi je takovy presun stejne otazka casu. "vhodne vysvetleni" typu potizi psojenych s brexitem by tem vyrobcum jen ulehcilo tento krok

4 0
možnosti

To nieje len o tom. Ale Britský autopriemysel je zavyslí na dodávkach komponentov z kontinentu.Po zavedené kontrol na hraniciach,clách atď,to je proste logický krok to presunúť na kontinent.

1 0
možnosti

Článok je nezmysel. Brexit by británii skor pomohol ak by sa na ostrovoch vyrábalo lacnejšie. Ale to nie je o cene za prácu, ale o kvalifikácii pracovníkov v automobilovom priemysle. Kto tam bol, vie kto pracuje v miestnych fabrikách a akú to má úroveň. Jednoducho automotive je na ostrovoch už dávno za zenitom. To že situáciu na pár dekád zachránili japonci je jedna vec, ale to už tiež končí. Britský autopriemysel prakticky skončil predajom rodinného striebra, veď taký Rolce-Royce, Jaguar, Bentley, Land Rover či Mini sú v cudzích rukách. A čo sa týka Slovenska, tak brexit nebrexit, ďalšia automobilka sa na SR už nezmestí, a tlak na cenu práce tu zosilnie. A cudzie automobilky tu moc daní platiť nebudú, všetok zisk pojde preč. Takže je úplne jedne čo sa v UK deje, rozhoduje sa dnes v indii...;-D

0 2
možnosti

Nesmysl. Proc by mela Velka Britanie ztratit pristup na jednotny evropsky trh, kdyz na nej maji pristup zeme jako Ukrajina, Turecko a Maroko? Hlavne by se to neobeslo bez odvetneho opatreni, takze by tim byli mnohem vic ohrozeni vyrobci v EU nez ve Velke Britanii. Staci si porovnat vyvoz a dovoz automobilu z Velke Britanie do EU a naopak.

2 6
možnosti

J96a39n 30S51e15m69i52k

17. 10. 2016 21:49

nerozumite pojmum: "jednotny trh" je neco jineho nez celni unie(tu ma to turecko a ma ji mit i ukrajina)

najdete si co ty pojmy znamenaji

5 0
možnosti

J57i63ř19í 87T26e40p35r

17. 10. 2016 21:13

S tím Mini je to krásnej příklad.

Nevím co bylo v minulosti, ale tehdy vláda se asi vláda nedrala o to aby MiniCoopru pomohle. Když to ale teď patří němcům, tak bude rozdávat záruky až do aleluja. :-/

1 0
možnosti

To je vtipné jak si ekonomové amatéři dali dostavenicko na diskuzi idnes

0 1
možnosti

Zajímavé, že US firmy vyrábějící v Číně (Ani USA, ani Čína nejsou v EU) s přístupem na trh v EU tak nějak problém ... mají pouze geografický.

Myslím tím třeba servery od Dellu, IBM/Lenovo, HP. Nebo třeba telefony od Japka. Japka, vida taky se tady prodávají japonské motorky a třeba taky Sony, 2x 30 W, 4 Óhmy, jak by řekl Pavel Dobeš.

Ale najednou to z Británie nepůjde?

1 1
možnosti

Asi to bude o ceně, Británie nemůže Číně v tomhle konkurovat. A na trhu tím pádem nemá sanci

4 0
možnosti