Diskuse k článku
Škoda vyrobila v Qasinách prvního kodiaqa. K zákazníkům dorazí v únoru
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
L96u40c59i91a81n 29P39a50p69a16z37i17a60n 5954607691425Kdo tak zošklivil krásný český název obce Kvasiny? |
![]() |
M20i83c29h34a58l 61S76t80e90h44l18í19k 9624691331699To je zajímavý,co se vždycky objeví Škodobijců.Ale pořád nevidí,že dává solidně placenou práci desetitisícům lidí,že táhne ekonomiku a že odvádí nemalé peníze do bezedné státní kasy |
![]() |
K55a70r55e32l 73B27l18á88h43a 1945686921989Já osobně bych si tohle auto nekoupil. Ne že by se mi to nelíbilo, ale dívám se na auto jako prostředek, který potřebuji do práce, který mě odveze z bodu A do bodu B. A z tohoto úhlu pohledu je moc velké a drahé. Jako investice je to také k ničemu, protože většinu své ceny ztratí za první 2-3 roky. Ale bylo by fajn, kdyby mělo ve světě (i u nás) prodejní úspěch. Poslední roky ten automobilový průmysl docela táhne naši ekonomiku. |
![]() |
V20a67c16l31a42v 17M82e31d90e48k 5131772185515trochu nechápu - pokud už od tohoto týdne sjíždí z linky hotová auta, proč začnou být zákazníkům dodávána v únoru? |
![]() |
P58e17t97r 94P86o79s36p66í71š86i97l 4898834136536Možná je začnou dealerům dodávat jako předváděcí. Taky musí udělat nějakej raut pro novináře pokud možno někde v exotice a taky na to potřebují mít k dispozici nějaké to auto. |
![]() |
V80a71c80l75a96v 69M74e76d47e41k 5391262345105to je samozřejmý, že je budou dodávat dealerům jako předváděčky (to je ostatně psáno i v článku), ale půl roku ?? Tak malou kapacitu snad ta výrobní linka nemá. |
![]() |
O21n49d11ř45e10j 22L71o88š23o50t51h 1685465425221No tak není to půl roku, je to cca za 3 měsíce. Ze začátku ta linka nebude mít takový výkon, musí se vše postupně odladit a vychytat mouchy, naučit to ty lidi kvalitně smontovat. I dodavatelé nejsou schopni hned vyrábět na 100%. |
![]() |
I12v18a82n 20K28o25p68t43a 5117722511317Ta linka postupně nabíhá, zapracovavají se lidi na svařovně i na montáži. Dolaďují se logistické toky atd. To není tak že teď mávnu a ... linka jede na plný výkon Navíc stále ještě probíha implementace třetího modelu (Yeti II) do stejné linky. Souběžně v část linky ještě produkuje první generaci Yetiho. |
![]() |
H92e36l44e63n57a 84V82o18n83d34r18á74č82k12o61v15á 5206875971389Qasiny |
![]() |
P10e18t81r 76M39i65c80h10a96l 2140614971742A další. :-) |
![]() |
L17e90o57š 36N57a86v55r91á43t50i28l 9823730455445prave... ctu jako "KASINY"... spatneee...a trapne |
![]() |
M22i16c37h89a84l 53S92t91e27h62l86í27k 9284111181859No jak to čtete vy,je celkem jedno.Kdo chce,pochopí |
![]() |
M30i56r75o18s93l69a57v 83S39t20e81i18n74e41r 4580562910446Škokodák? |
![]() |
P65e83t96r 34M18i88c63h97a64l 2180934101372Osobně módu SUV do města moc nechápu. Ale chápu výrobce, že dělají to, o co je zájem. Za to má Škodovka plus. |
![]() |
V72a41c41l41a62v 26M69e35d28e45k 5781162545425no ona ta móda není pochopitelná ani mimo město - i na okreskách a dálnici mají SUV horší jízdní vlastnosti a vyšší spotřebu, než auta postavená na stejném podvozku s "tradiční" karosérií. A do terénu se SUV pro změnu moc nehodí. |
![]() |
K20a83r52e31l 37B70l36á65h51a 1125336321669To je fakt. Prostě je to v současnosti IN. Před lety se také prodávaly "Mončičáky", bylo to ošklivé ale stejně se to kupovalo. |
![]() |
P29e39t71r 91M74i44c19h53a44l 2420984271932Jasně, to máš pravdu. Ale v tom městě je to úplně jako pěst na oko. |
![]() |
M74a74r39t64i60n 54S12e43d30o86n80a 2655726726669Tak lituji prvni majitele. Kdo je z oboru vi, ze nejvetsi problem kvality je pri zahajeni a ukonceni vyroby daneho modelu. Pri zahajeni se odchytavaji zjistene vady a u konce funguje lidsky faktor a je slabsi kontrola. Nema smysl kupovat model, co se aspon rok nevyrabi. U novych motoru to chce jeste delsi cas. |
![]() |
P46e74t89r 38B38á93č12a 8165876735865Kdo si tohle objedna si ani nic jinyho jak krama doma nezaslouzi. |
![]() |
K40a19r33e66l 49B19l32á19h76a 1605906221469mooc heska češtin |
![]() |
S71t77a64n84i18s84l21a19v 71N46ý86v97l67t 2194875643Tak podle toho co nam rikali na Škoda days na univerzitě, tak tenhle model dostal takovou počítačovou podporu, ze se nemuze nic stat. Celej ho narysovali, namodelovali, nasimulovali a otestovali pres software, vcetne vsech situaci a i opotrebeni. Kazdy dil samostatne i v ruznych sestavenich i v kompletu. Maji uz takove vypocetni prostredky. Navic odpada mnoho zkouseni a uceni se. Nevyhovujici, nebo blbe navrhly dil se projevi v modelech driv, nez se vyrobi. |
![]() |
M79i71c33h75a86l 67K70r33e96j30č41a 5558506626883Nechci Vam brat iluze, ale SW vytvari zase jenom lidi. A bezchybny SW neexistuje! A brano podle Murphyho zakonu - 4x nasobne vic prostredku do testovani nezaruci odhaleni 4 nasobku chyb |
![]() |
J84a83r77o90m65i26r 47F31a78r87e74k 4312473857Jen doplnim. Veskera vstupni data do SW zase zadavaji lide. A ti take nejsou bezchybni. |
![]() |
V78l50a51d23a 30S21i80m28o87n69i84k 3209923603215Jistě, nula chyb je teorie. Pořád ovšem v autě kupujete obecně řádově vyšší kvalitu než v čemkoliv jiném .. a slovo řádově je v tomto případě opravdu platné |
![]() |
V64í79ť62a 30K82r96u22t82i40š 1960974635337SW je sice pěkný, ale to, že to nasimuluje a zkonstruuje je jedna věc. Druhá věc je ta, jak daná součástka vypadne z výroby u těch tisíců subdodavatelů, zda je skutečně v tolerancích (nebo tam bylo jen těch pár vzorkových kusů). Často na začátku výroby ještě nepadají kusy z plně funkční výrobní technologie (např. podsestavy se nebodují na přípravcích poloautomaty, ale ručně ...), vše se ladí, nastavuje. A pak Vám stačí, aby se Vám na konečné sestavě potkaly tolerance a najednou máte auto na jedné straně o 2 cm delší ... Nevím jak teď, ale dříve se i o celozávodní dovolené po náběhu nového modelu ve Škodovce přenastavovaly roboty svařovací automaty podle toho, ne jak měly díly vypadat, ale jak reálně vypadaly. |
![]() |
S11t96a97n91i49s85l21a50v 89K14r37e41j77c14a64r 6887306803154Ano, máte pravdu, ale je to o profesním vzdělání IT pracovníků, ve firmě. A dnes není otázkou mít papír o odsezení čtyř let ve vzdělávacím zařízení, ale v uplatnění nabytého vzdělání a zkušeností v praxi. Dnes si výrobu bez robotizovaných pracovišt nedovedeme představit. A finanční ohodnocení těchto pracovníků v AutoŠkoda rozhodně nejsou na průměrné úrovni ČR. A to se týká i IT pracovníků, stačí si porovnat platy řemeslných profesí, podložených výučním listem. Tyto se jinde těžko nacházejí. A tedy u IT pracovníků musí být vzdělanostně odstupnované |
![]() |
M54i70l67a33n 93L67i27n12h81a37r67t 8814336237266To se nepovedlo snad ani truhlářům...tolerance se potkaly a auto je na jedné straně o 2 cm delší... |
![]() |
M94i85c72h85a27l 52K74r10e23j89č57a 5928516296183No trochu to kompenzuje prave dodavka az v unoru. Prvni jdou kdealerum napredvadecky ap. |
![]() |
V28l51a75d27a 57S78i40m38o73n97i80k 3689183683615Já kupuji právě auta z výběhu výroby . Dle mýczh zkušeností jsou mouchy už vychytané, kvalita je stálá. |
![]() |
L46u55b17o63m86i69r 12M57a94c87h12o 2952670205147kvalita síce stálá, ale cena nestála. Ak teda nekupujete výbehové modely s cenovou zľavou tak cca 25-30%, idete sám proti sebe. |
![]() |
V19á33c60l62a29v 48V39a57n95ě67k 2263553448211Proto byly první oktávie s nepřekonatelně spolehlivými motory? |
![]() |
M29i70r15o91s54l38a21v 46S43t64e30i57n49e28r 4310692750446Škoda je stejně o |
![]() |
M69i63r93o70s44l56a16v 41S96t26e59i67n29e53r 4560222820686Tady mi to uřízlo text, tedy Škoda je o fázi pozadu, musela počkat, až se rozjede produkce Tiguana II a mezitím vyrábí i španělskou verzi Yeti II. Přvní zkušenosti už jistě jsou, takže myslím, že ten škodak naběhne bez větších problémů. |
![]() |
K40a89r75e64l 75B97l86á27h96a 1975906881399Je legrační jak pořád funguje to typicky české pomlouvání škodováckých aut. |
![]() |
P73e97t49r 20B74á56č35a 8985706445485A jeste lip funguje takove to spravne ceske buranstvi a k tomu skodovka krasne ladi. |
![]() |
J95i24ř30í 83S95c11h14w92a15c48h 8108454548926no tak teď jsi to na sebe pěkně napráskal..... |
![]() |
K97a28r72e56l 39B18l43á16h36a 1305936301149Na internetu může být i ten největší hlupák za borce. Ovšem některým to stále nejde. |
![]() |
F45i47l35i43p 40S28o41k26o78l 2820661420To auto má odporný vzhled - agresivní a znechucený. |
![]() |
K11a95r86e95l 33B34l96á13h64a 1805576171369tedy kam na to chodíte ... |
![]() |
J23a14n 39P61r18i92c62h12y80s98t56a67l 8221668143"Nyní v závodě pracuje asi 5 900 zaměstnanců a závod je tak největším zaměstnavatelem v Hradeckém kraji." Neni mi znamo, ze by existoval nejaky Hradecky kraj. |
![]() |
F35i61l81i48p 88K89r95i17e46g29e40r 9958680320107https://cs.wikipedia.org/wiki/Kr%C3%A1lov%C3%A9hradeck%C3%BD_kraj |
![]() |
M79a66r76e36k 14K15l36u85f27a 3748724784986Možná právě na to chtěl autor původního příspěvku upozornit, že se ten kraj Hradecký nejmenuje .... |
![]() |
J25i86ř48í 64S21c39h98w39a28c75h 8678464328186Okolo Hradcekrálového v malé zahrádce, rostou tam tři růže, carara.... |
![]() |
P32a25v88e62l 66V42o57r98l75í11č45e40k 6100307358Jestli zutra vyhraju ve Sportce, jako ze to mam v planu, tak si ho koupim na nákupy... Přeci jenom se do kufru vejde 1440 pivek :D :D :D |
![]() |
M94a30r24t27i26n 18R30u41z90i41c57k92a 1102508476117Škoda vyrobila v Qasinách... fakt u nas je mesto Qasiny? |
![]() |
P67e67t81r 28T63y12č85k20a 6225652679862Další. |
![]() |
J71a63n 75P98r98i18c92h79y47s32t15a90l 8241938563Vsak tohle maji v clanku vysvetleno, ale prejmenovani kraje ne. |
![]() |
D70a35v84i64d 97P35e63n43k 4720418489175na tý lince prej berou ty lidi 40 000kč měsíčně, je to možný? |
![]() |
M41a28r38t16i13n 51P61a54v29e76l80e92k 5110427545305Ne. |
![]() |
P30e45t75r 36T48y17č38k48a 6865802139872Myslím, že 35 mají. S příplatkama to 40 udělat může. |
předchozí | 1 2 3 4 5 | další |