Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koncern VW kvůli dieselgate přidusí Audi, aby měl na elektromobily

Koncern Volkswagen čeká „redukční dieta“ - škrty, omezování nákladů a zvyšování produktivity. Potřebuje vytvořit rezervu na případné další náklady spojené s Dieselgate a na slibované projekty v oblasti elektromobility. Škody se škrty prý zatím netýkají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42o71z29e60f 97M71r32v27á22ň 8605872147359

Kdyby si autor německé články přečetl pořádně, přišel by na to, že tohle jsou možnosti... Ne každý krok vedení audi udělá, všechno musejí schvalovat pánové z VW... A navíc je blbost zaříznout krávu, kterou ještě dlouho můžete dojit. Tohle chápou i soudruzi z NDR

0/0
21.10.2016 23:05

L76u44k40á65š 31K21o73h70o20u72t 7438244232119

watch this:

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/paradox-diesely-vw-jsou-dnes-ty-uplne-nejcistsi-hresi-jini-ukazala-studie/

0/0
20.10.2016 20:48

M77i13r44e52k 26K54o15n32e81č19n71ý 6687275885394

Elektromobil je zatím stále takový lepší trojelák. Do města dobrý.

0/0
19.10.2016 21:40

V37i78k49t75o26r 61N53á61r90o71ž11n36ý 3759692378

VW by měl hlavně sám rapidně zeštíhlet. Jenom ve Wolfsburgu , kde je hlavní závod zaměstnávají nějakých 70.000 lidí , přičemž tento závod nevyrábí o moc více aut než ŠKODA v ČR. To , co ve ŠKODĚ dělá 1 úředník , na to mají ve Wolfsburgu 5 úředníků. V životě jsem neviděl tak šíleně přezaměstnanou firmu.

Ale vzhledem k socialismu , který tam panuje nelze sahnout na zaměstnance. To radši odrbeme dodavatele a zastavíme vývoj...

+7/0
19.10.2016 19:11

V14i46l96é92m 29B81a68r44á42k 4986137939346

Česko má vetovat všechny pokusy EU dál zpřísňovat emisní limity. Ve vlastním zájmu, protože bez aut je Česko Zimbabwe.

Miliardy a miliardy eur vrážené do vývoje technických nesmyslů typu hybridních hybridů jsou vynakládány naprosto nesmyslně. Nedávno byl v televizi díl Simpsonů ukazující elektromobil, který volal "nejezdím rychle ani daleko a kdo mě řídí, toho ostatní považují za homosexuála", a to je asi jediný pořad v "bedně", kterému se dá věřit. Jak se tohle šílenství dá zatrhnout?

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463886

+3/−2
19.10.2016 19:10

J68o96s13e32f 43Š43o40l32t66e96s 8614568260213

Hlásí se vám jeden homosexuál. A rychle jezdím.

0/0
19.10.2016 21:53

M71a51r89e78k 44M93a76l71ý 1732748971160

Ono je v první řadě nutné si ujasnit, co to znamená "rychle". Mám takovou zkušenost, že elektromobilisti často dost přehánějí, např. rychle je podle nich 100 km/h po dálnici, Peugeout iOn má třeba "raketové zrychlení", delsí cesty jsou tak 100 km od domova, atd. :-)

Tak aby nedošlo k nedorozumění...

0/0
20.10.2016 8:09

J70i92ř45í 50S72c32h36w84a63c86h 8498664918446

některé hybridy dokážou jezdit i rychle (i8) ;-)

0/0
20.10.2016 9:03

M46a70r17e84k 50M76a17l20ý 1272548631630

To samozřejmě vím a o tom jsem nepsal :-)

0/0
20.10.2016 9:07

J19o26s61e93f 31Š15o26l72t50e94s 8814938740343

BMW i3. Po dálnicích nejezdím, nemám kam.

0/0
20.10.2016 13:35

M70a61r34e32k 83M96a44l96ý 1332698861330

Proto jsem se ptal, co podle vás znamená "rychle", protože "rychle" v podaní elektromobilisty může být diametrálně odlišné od toho, jak to vnímá řidič klasického spalovacího auta.

Ostatně, když třeba na dálnici potkám Teslu (Německo), tak vždy jede kolem 100 km/h, někdy dokonce stehně jako kamiony, kvůli dojezdu.

0/0
20.10.2016 13:42

J97o90s95e52f 48Š80o85l62t15e73s 8904418810333

Jasně, na dálnici to beru, to bych daleko nedojel. Ale po okreskách jezdím rychle ve smyslu svižné a velmi plynulé jízdy, kdy předjedu skoro vše, co se šine kolem ;)

0/0
20.10.2016 13:51

V92i51l48é64m 75B41a59r78á24k 4816877439566

A když rychle, kampak dojedete? Já také nezávodím, po dálnici 110-120 km při spotřebě 6,5 l (Sorento).

A klasická otázka. Kolik elektráren by bylo třeba, aby každý mohl natáhnout šňůru z okna a nabíjet své elektovozítko?

0/0
20.10.2016 9:46

J28a65n 85V55e74s69e33l23ý 5294303122231

Odpověď: 0 nových.

0/0
20.10.2016 10:56

J95o40s68e60f 79Š30o51l98t89e54s 8954428560373

Při průměrném nájezdu stávajících vozidel by stačil jeden Temelín. A nejezdím daleko, na to mám druhé auto.

0/0
20.10.2016 13:36

J37i53ř83í 18S18c19h90w62a29c76h 8588984308186

všichni tu tvrdí jak díky předpisům EU jsou nová auta složitější a poruchovější a nic nevydrží.... mě tedy z toho vyplývá, že pro země s velkým podílem autoprůmyslu jako je ČR je to jenom plus, takže žádné Zimbabwe se konat nebude .... bude stále více práce ve výrobě, při opravách a konkurence v Číně taková auta neumí, protože když okopírují Euro 6, příjde euro 7 ;-)

0/0
20.10.2016 9:14

V67i13l72é49m 34B68a45r72á97k 4986937409886

Možný scénář je ale ten, že v EU budou smět jezdit jenom elektrovozítka,si bude moci dovolit daleko méně lidí a skutečná auta se budou provozovat, ale i vyrábět mimo EU. Po silnicích v Indii jistě nebudou běžně jezdit auta za 1 mil. Kč a výše. S poklesem výroby aut je Česko na huntě. Proto je potřeba ty směrnice vetovat.

0/0
20.10.2016 9:42

J52a11n 32V33e39s28e46l26ý 5494153212211

Deutsche Post teď rozjela výrobu vlastních dodávek. Mají to být nezničitelné držáky a jejich vývoj provedla parta nadšenců na univerzitě v Aachenu z běžně dostupných součástek (tj. rychlý vývoj za pá šupů). Výrobní náklady 5000 EUR. Předtím ji chtěli od VW. Ti za stovky milionů EUR vytvořili futuristický koncept, předvedli ho na pár akcích a skutek utek.

0/0
20.10.2016 11:01
Foto

J20i60ř75í 62D20v61o58ř21á82k 5945279150708

Tak tenhle vtip neznám .

0/0
22.10.2016 18:29

J72a20n 64M38r54á88z77e29k 9657883391945

udělali by líp, kdyby udělali i segment s koloběžkama, ty jsou ekologičtější

0/0
19.10.2016 19:10
Foto

J47i40ř61í 14D67v62o90ř61á38k 5725919810628

Za prvé : Přidusí Audi .Audi je v abecedě první , další budou následovat .

Za druhé : Generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller podle listu Automobilwoche na interním setkání vedoucích pracovníků vyzval ke snížení materiálových a režijních nákladů o deset procent.

To znamená : Subdodavatele stáhneme s kůže .

Za třetí : Vrhnou se na elektromobily , technologii , která od roku 1835 udělala minimální pokrok .

+10/0
19.10.2016 18:11
Foto

J46i49ř81í 56D92v34o94ř60á59k 5285629180708

P.S.Za čtvrté : Ave,Matthias Müller,morituri te salutant .

0/0
19.10.2016 18:50

O37n91d54ř31e30j 80L25o78š98o54t53h 1305135655761

Ono to nebude pro VW tak jednoduché, 10% úspora v nákupu dílů je nereálná, protože to by jim nikdo nic nedodával, vzhledem k tomu, jak VW drbe dodavatele do teď. Režijní náklady jdou snižovat poměrně snadno, pokud je firma přezaměstnaná. Ale dobře fungující firmy si svoje procesy a náklady optimalizuje neustále.

0/0
19.10.2016 23:15

P96e79t37r 12Č90e15r17m30á35k 9418925789440

Reálné to je velice - ubere se na kvalitě materiálů nebo jejich životnosti.

+2/0
19.10.2016 23:19

P29a77v52e42l 18R35i97e16d17l 4524217661829

Těch 30 elektromobilů v roce 2025 je v kusech?

+5/−1
19.10.2016 17:56

T46o93m38á36š 88V68r28á62b79e89l 8590264653514

Koncern volkswagen by měl hlavně přisoudit sám sebe tedy vozy pod značkou VW, ty mají velmi nízkou marži a nerostoucí prodeje na rozdíl od ostatních značek koncernu i konkurence a pak by měl možnale ne jen přidusit, ale spíše zadusit značku Seat.

0/−2
19.10.2016 17:48

P17e66t22r 37F51e45i94g10l 5558223440932

Seat? Znacku s nejvyssim narustem prodeju v koncernu :-D...a hlavne idealni testovaci prostredi? Nastesti VW neridite pane Vrabeli.

0/0
19.10.2016 18:23

T14o58m69á54š 68V69r28á53b20e78l 8920464723744

Celkem by mě zajímalo co musel koncern VW jeste testovat na staré nevyrábě né audi a4 když ji svěřil k testování sestu pod nazvem exeo. Ten růst nemění nic na faktu že je to dlouhodobe vlastně neustále ztrátová automobilka.

+1/0
19.10.2016 18:38

P25e64t38r 27F36e76i65g28l 5418923780102

Pane Vrábeli, nemůžete brát Seat v době, kdy lezlo na svět Exeo a nyní...kdy nestíhají vyrábět Leon a Atecu... :-D. Exeo končilo jednu etapu Seatu...

0/0
20.10.2016 11:04

V75i70k81t90o81r 92N42á83r19o58ž18n21ý 3299402718

Nárůst prodejů nic neříká ani o ekonomické situaci , ani o finančním zdraví. Pokud sečteme hospodářské výsledky firmy SEAT za posledních 10 let , určitě nebudeme v černých číslech ;-)

+2/0
19.10.2016 19:07

P54e72t23r 29F49e62i36g80l 5668823290452

Ano, ale ty peníze již byly proinvestovány...teď se Seatu velmi daří a byla by hloupost, když už ty peníze byly nainvestovány, ho zavřít...

0/0
20.10.2016 11:02

M78a75r72t65i89n 54Š92i97m46e62k 4380854608615

Vždyť Audi vyvýjí veškeré serepetičky, které využívají dnešní VW, Škody a Seati, vyjma infotaimentu, ten má Audi svůj

0/0
19.10.2016 16:10

J63a25k16u53b 18F85e63i31f91a14r 7219539266729

Takhle nějak vypadá začátek konce.

Pokud to udělají, zdegradují Audi na úroveň VW, Škodovky nebo Seatu.

Sežrat slepici co snáší zlatá vejce prostě není dobrý nápad.

Avšak ve jménu eko-sebemrskačství si asi všichni manažeři z koncernu nechají udělat lobotomii....

+10/−1
19.10.2016 15:23

J93i14ř98í 70S46c23h65w21a53c67h 8628274308936

MQB s příčným pětiválcem a hraničními 380 kW pro "malá" audi nabízí poměrně dost na odlišení třeba od škodovky a seatu.

A o velkých audi na platformě Porsche, Bentley tam se snad o žádné degradaci mluvit nedá......;-)

0/0
19.10.2016 15:41

J18a26k85u62b 67F85e46i29f36a57r 7959649236859

To je fakt, od té doby co v RS4 je V6 biturbo, to už je degradace dostatečná.

0/0
19.10.2016 15:49

P71e60t21r 73Č80e97r93m46á91k 9918725939500

Tak spíš než degradaci bych to nazval krokem zpět, ale taky návratem ke kořenům, a pokud by fakt skončila rs4 na mqb a oturbeným pětiválci, byl by to návrat v pravdě historickým..

0/0
19.10.2016 19:30

J19a56k53u35b 86F91e54i14f15a51r 7539669786539

z tohoto pohledu máte pravdu, ale ten atmosferický V8 do toho auta seděl ja zádel na hrnec.

0/0
20.10.2016 8:39

T67o55m13á15š 32L36u93d60v41í93k 1810297364562

To je geniální strategie zaříznout business co vydělává peníze ;-D

+18/−1
19.10.2016 14:51

J26a34n 23T67a27r75a89b75a 4116706139199

Tak něco z toho smysl dává, například stopnout monoposty a přesunout A6/A7 na platformu Panamery. Jiné zase jsou totální blbost, která se vymstí, srazit dolů A4/A5 na MQB znamená, že mezi Passatem a A4 už bude rozdíl jen minimální, který moc nedává smysl vydat 30% peněz navíc. A postrádám dost důležitou Info kam posunou Q5/Q7. které jsou taky na variantě MLB a které vydělávají fůru peněz.

0/0
19.10.2016 15:58

P18e79t29r 16Č54e94r37m39á47k 9438855689450

Chtěji to všechno přesunout na MSB, což ale moc nedává rozum - vzhledem k počtu vyrobených kusů a ceně platformy by bylo ekonomičtější naopak modely z MSB převést na MLB. A A4/A5 na MQB je samozřejmě totální průser.

0/0
19.10.2016 19:27

P10e89t77r 62K70m15í60n44e38k 5797914831363

Asi tak. Zaříznout něco, co vydělává peníze ve prospěch toho, co nikdo nechce...

+1/0
19.10.2016 17:01

J89i88ř76í 65S84c98h94w23a55c73h 8538864988546

vzhledem k počtu prodaných kusů by se o druhé polovině tvého tvrzení dalo s úspěchem pochybovat.

0/0
20.10.2016 9:01

P88e87t23r 40B64á77č66a 8365976365145

Jen to vesele rvete do kramu co nikdo nechce R^;-D

+1/0
19.10.2016 14:43

P94e20t67e80r 38N87e45š79v63a15r59a 8738626442897

Asi zůstanu u japonců. Teď jsem z Accorda přesedl na chvíli do koncernového auta a byl to ošklivý šok. Jenomže do jakého? Toyota Camry se nedováží už dlouho, teď už se nedováží ani ty skvělé Accordy. Tlak na to, aby se kupovaly ty německé sraczky.

+9/−9
19.10.2016 14:31

M55a89r35e45k 90M63a26l25ý 1712318971240

Mazda 6, Lexus IF, GS?

+3/0
19.10.2016 14:43

M24a26r98e91k 61M72a70l74ý 1402248841660

Pardon Lexus IS...

0/0
19.10.2016 14:44

Z38d73e32n92ě93k 25H35r77u49b19ý 5875408901166

Pokud jste byl spokojen s Accordem, tak bych taky doporučil Mazdu 6. Za testovací svezení nic nedáte...

0/0
19.10.2016 15:31

P72e86t79e47r 46N82e23š73v29a79r70a 8538866122867

Ten rozdíl vidím v tom, že motory Honda mají tu nejlepší pověst a motory Mazda tu nejhorší. Ale nejde jenom o pověst, měl jsem kamaráda, který do své Mazdy musel nalít lahev oleje každých tisíc či dva tisíce kilometrů. Když to reklamoval tak mu sdělili, že to je normální. Pardon ale to mi nedělal ani Favorit před 20ti lety. Možná už je to lepší, ale pro mne je tři čtvrtě milionu dost peněz a nebudu riskovat nějakým experimentem.

0/0
20.10.2016 5:25

M13a75r70e32k 96M71a67l69ý 1322988451520

Mazdu 6 jsem měl, předtím Mazdu 3, obě s motorem 2.0, ta šestka měla 104 kW, trojka 110 kW, obě shodou okolností r. 2004. Rozdíl byl, že tu trojku jsem koupil jak 2 letou a za necelé 3 roky s ní najezdil 100 tisíc (80-180) a tu šestku jsem koupil jako 8 letou a najezdil jsem s ní za 3 roky 60 tisíc (185-245).

Obě auta měli interval výměny 20 tisíc a co se týče motoru, nebyl s nimi nikdy problém. U té trojky jsem doléval mezi výměnami cca. půl litru, což mi nepřijde nijak tragické, jezdil jsem s ní hlavně dálnice do Německa a často docela svižně. U šestky jsem nedoléval nikdy nic, jen jsem od 200 tisíc zkrátil interval oleje na 15 tisíc.

PS:

Samozřejmě, jako u každého japonce, i u Mazdy platí, že jediný smysluplný motor je benzínový :-)

0/0
20.10.2016 8:06

J57i14ř35í 84S18c85h88w84a90c36h 8938404708926

tyhle hodspodský plky mám nejraději.

Přesedl z Accordu do "koncernovýho Pola s 1.2 HTP" a následoval "dehonestační šok" Rv

+2/−3
19.10.2016 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.