Diskuse k článku
Koncern VW kvůli dieselgate přidusí Audi, aby měl na elektromobily
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J84o19z49e80f 47M12r34v49á44ň 8755132167499Kdyby si autor německé články přečetl pořádně, přišel by na to, že tohle jsou možnosti... Ne každý krok vedení audi udělá, všechno musejí schvalovat pánové z VW... A navíc je blbost zaříznout krávu, kterou ještě dlouho můžete dojit. Tohle chápou i soudruzi z NDR |
![]() |
L45u93k45á26š 95K87o82h89o87u98t 7218734482379watch this: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/paradox-diesely-vw-jsou-dnes-ty-uplne-nejcistsi-hresi-jini-ukazala-studie/ |
![]() |
M64i72r41e95k 25K36o74n91e17č19n83ý 6177835175674Elektromobil je zatím stále takový lepší trojelák. Do města dobrý. |
![]() |
V79i48k69t35o76r 98N95á35r50o22ž22n71ý 3479962208VW by měl hlavně sám rapidně zeštíhlet. Jenom ve Wolfsburgu , kde je hlavní závod zaměstnávají nějakých 70.000 lidí , přičemž tento závod nevyrábí o moc více aut než ŠKODA v ČR. To , co ve ŠKODĚ dělá 1 úředník , na to mají ve Wolfsburgu 5 úředníků. V životě jsem neviděl tak šíleně přezaměstnanou firmu. Ale vzhledem k socialismu , který tam panuje nelze sahnout na zaměstnance. To radši odrbeme dodavatele a zastavíme vývoj... |
![]() |
V38i16l97é74m 69B76a13r78á87k 4796737529856Česko má vetovat všechny pokusy EU dál zpřísňovat emisní limity. Ve vlastním zájmu, protože bez aut je Česko Zimbabwe. Miliardy a miliardy eur vrážené do vývoje technických nesmyslů typu hybridních hybridů jsou vynakládány naprosto nesmyslně. Nedávno byl v televizi díl Simpsonů ukazující elektromobil, který volal "nejezdím rychle ani daleko a kdo mě řídí, toho ostatní považují za homosexuála", a to je asi jediný pořad v "bedně", kterému se dá věřit. Jak se tohle šílenství dá zatrhnout? Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463886 |
![]() |
J18o47s90e75f 69Š81o54l12t55e19s 8984178330183Hlásí se vám jeden homosexuál. A rychle jezdím. |
![]() |
M95a25r88e60k 86M66a36l46ý 1122398211940Ono je v první řadě nutné si ujasnit, co to znamená "rychle". Mám takovou zkušenost, že elektromobilisti často dost přehánějí, např. rychle je podle nich 100 km/h po dálnici, Peugeout iOn má třeba "raketové zrychlení", delsí cesty jsou tak 100 km od domova, atd. Tak aby nedošlo k nedorozumění... |
![]() |
J92i19ř80í 70S45c60h63w74a94c40h 8658964308536některé hybridy dokážou jezdit i rychle (i8) |
![]() |
M51a52r22e68k 83M56a69l28ý 1722678641530To samozřejmě vím a o tom jsem nepsal |
![]() |
J25o72s62e12f 83Š37o93l41t18e80s 8974368570753BMW i3. Po dálnicích nejezdím, nemám kam. |
![]() |
M74a45r23e15k 90M69a35l40ý 1132828391540Proto jsem se ptal, co podle vás znamená "rychle", protože "rychle" v podaní elektromobilisty může být diametrálně odlišné od toho, jak to vnímá řidič klasického spalovacího auta. Ostatně, když třeba na dálnici potkám Teslu (Německo), tak vždy jede kolem 100 km/h, někdy dokonce stehně jako kamiony, kvůli dojezdu. |
![]() |
J95o95s35e20f 57Š98o93l75t84e19s 8844278100193Jasně, na dálnici to beru, to bych daleko nedojel. Ale po okreskách jezdím rychle ve smyslu svižné a velmi plynulé jízdy, kdy předjedu skoro vše, co se šine kolem ;) |
![]() |
V50i83l69é78m 71B38a59r11á44k 4636917319316A když rychle, kampak dojedete? Já také nezávodím, po dálnici 110-120 km při spotřebě 6,5 l (Sorento). A klasická otázka. Kolik elektráren by bylo třeba, aby každý mohl natáhnout šňůru z okna a nabíjet své elektovozítko? |
![]() |
J11a17n 85V67e70s76e94l39ý 5694843402911Odpověď: 0 nových. |
![]() |
J35o44s21e78f 76Š53o41l77t57e93s 8584958300543Při průměrném nájezdu stávajících vozidel by stačil jeden Temelín. A nejezdím daleko, na to mám druhé auto. |
![]() |
J56i52ř12í 41S77c50h59w27a90c18h 8868604728186všichni tu tvrdí jak díky předpisům EU jsou nová auta složitější a poruchovější a nic nevydrží.... mě tedy z toho vyplývá, že pro země s velkým podílem autoprůmyslu jako je ČR je to jenom plus, takže žádné Zimbabwe se konat nebude .... bude stále více práce ve výrobě, při opravách a konkurence v Číně taková auta neumí, protože když okopírují Euro 6, příjde euro 7 |
![]() |
V43i44l12é53m 76B44a11r51á56k 4636527139756Možný scénář je ale ten, že v EU budou smět jezdit jenom elektrovozítka,si bude moci dovolit daleko méně lidí a skutečná auta se budou provozovat, ale i vyrábět mimo EU. Po silnicích v Indii jistě nebudou běžně jezdit auta za 1 mil. Kč a výše. S poklesem výroby aut je Česko na huntě. Proto je potřeba ty směrnice vetovat. |
![]() |
J30a70n 37V17e15s19e10l78ý 5744683752281Deutsche Post teď rozjela výrobu vlastních dodávek. Mají to být nezničitelné držáky a jejich vývoj provedla parta nadšenců na univerzitě v Aachenu z běžně dostupných součástek (tj. rychlý vývoj za pá šupů). Výrobní náklady 5000 EUR. Předtím ji chtěli od VW. Ti za stovky milionů EUR vytvořili futuristický koncept, předvedli ho na pár akcích a skutek utek. |
![]() |
J82i38ř16í 57D55v20o54ř76á73k 5575319890808Tak tenhle vtip neznám . |
![]() |
J81a46n 24M31r73á32z80e92k 9317283581315udělali by líp, kdyby udělali i segment s koloběžkama, ty jsou ekologičtější |
![]() |
J58i68ř39í 22D27v69o97ř91á21k 5175689170428Za prvé : Přidusí Audi .Audi je v abecedě první , další budou následovat . Za druhé : Generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller podle listu Automobilwoche na interním setkání vedoucích pracovníků vyzval ke snížení materiálových a režijních nákladů o deset procent. To znamená : Subdodavatele stáhneme s kůže . Za třetí : Vrhnou se na elektromobily , technologii , která od roku 1835 udělala minimální pokrok . |
![]() |
J26i71ř73í 31D42v51o65ř13á31k 5335909160408P.S.Za čtvrté : Ave,Matthias Müller,morituri te salutant . |
![]() |
O79n20d77ř22e77j 88L32o56š76o75t43h 1105435685461Ono to nebude pro VW tak jednoduché, 10% úspora v nákupu dílů je nereálná, protože to by jim nikdo nic nedodával, vzhledem k tomu, jak VW drbe dodavatele do teď. Režijní náklady jdou snižovat poměrně snadno, pokud je firma přezaměstnaná. Ale dobře fungující firmy si svoje procesy a náklady optimalizuje neustále. |
![]() |
P37e61t40r 35Č46e83r43m25á41k 9688315629930Reálné to je velice - ubere se na kvalitě materiálů nebo jejich životnosti. |
![]() |
P78a42v72e61l 17R76i16e89d52l 4524947951899Těch 30 elektromobilů v roce 2025 je v kusech? |
![]() |
T10o29m10á60š 75V67r77á33b33e25l 8420914483894Koncern volkswagen by měl hlavně přisoudit sám sebe tedy vozy pod značkou VW, ty mají velmi nízkou marži a nerostoucí prodeje na rozdíl od ostatních značek koncernu i konkurence a pak by měl možnale ne jen přidusit, ale spíše zadusit značku Seat. |
![]() |
P87e11t61r 30F97e66i67g17l 5968193500182Seat? Znacku s nejvyssim narustem prodeju v koncernu :-D...a hlavne idealni testovaci prostredi? Nastesti VW neridite pane Vrabeli. |
![]() |
T98o93m65á87š 69V48r55á59b70e33l 8440964763314Celkem by mě zajímalo co musel koncern VW jeste testovat na staré nevyrábě né audi a4 když ji svěřil k testování sestu pod nazvem exeo. Ten růst nemění nic na faktu že je to dlouhodobe vlastně neustále ztrátová automobilka. |
![]() |
P90e92t74r 50F42e41i89g98l 5718123290362Pane Vrábeli, nemůžete brát Seat v době, kdy lezlo na svět Exeo a nyní...kdy nestíhají vyrábět Leon a Atecu... :-D. Exeo končilo jednu etapu Seatu... |
![]() |
V23i56k23t77o25r 68N56á76r63o65ž94n81ý 3129652868Nárůst prodejů nic neříká ani o ekonomické situaci , ani o finančním zdraví. Pokud sečteme hospodářské výsledky firmy SEAT za posledních 10 let , určitě nebudeme v černých číslech |
![]() |
P32e82t32r 61F15e29i22g35l 5198433600392Ano, ale ty peníze již byly proinvestovány...teď se Seatu velmi daří a byla by hloupost, když už ty peníze byly nainvestovány, ho zavřít... |
![]() |
M80a98r87t32i10n 36Š77i57m37e97k 4560114318135Vždyť Audi vyvýjí veškeré serepetičky, které využívají dnešní VW, Škody a Seati, vyjma infotaimentu, ten má Audi svůj |
![]() |
J64a38k31u63b 33F53e19i44f46a47r 7539459886469Takhle nějak vypadá začátek konce. Pokud to udělají, zdegradují Audi na úroveň VW, Škodovky nebo Seatu. Sežrat slepici co snáší zlatá vejce prostě není dobrý nápad. Avšak ve jménu eko-sebemrskačství si asi všichni manažeři z koncernu nechají udělat lobotomii.... |
![]() |
J11i35ř35í 81S42c38h44w71a17c34h 8858624638576MQB s příčným pětiválcem a hraničními 380 kW pro "malá" audi nabízí poměrně dost na odlišení třeba od škodovky a seatu. A o velkých audi na platformě Porsche, Bentley tam se snad o žádné degradaci mluvit nedá...... |
![]() |
J47a18k26u21b 81F59e31i30f56a38r 7169479706639To je fakt, od té doby co v RS4 je V6 biturbo, to už je degradace dostatečná. |
![]() |
P51e83t56r 89Č88e21r36m71á30k 9288875749980Tak spíš než degradaci bych to nazval krokem zpět, ale taky návratem ke kořenům, a pokud by fakt skončila rs4 na mqb a oturbeným pětiválci, byl by to návrat v pravdě historickým.. |
![]() |
J91a31k96u77b 69F89e61i96f37a31r 7419639386249z tohoto pohledu máte pravdu, ale ten atmosferický V8 do toho auta seděl ja zádel na hrnec. |
![]() |
T79o78m95á74š 94L66u79d30v32í77k 1950737524312To je geniální strategie zaříznout business co vydělává peníze |
![]() |
J74a86n 96T33a17r60a38b98a 4596606459579Tak něco z toho smysl dává, například stopnout monoposty a přesunout A6/A7 na platformu Panamery. Jiné zase jsou totální blbost, která se vymstí, srazit dolů A4/A5 na MQB znamená, že mezi Passatem a A4 už bude rozdíl jen minimální, který moc nedává smysl vydat 30% peněz navíc. A postrádám dost důležitou Info kam posunou Q5/Q7. které jsou taky na variantě MLB a které vydělávají fůru peněz. |
![]() |
P18e66t23r 62Č24e35r59m95á55k 9928345529910Chtěji to všechno přesunout na MSB, což ale moc nedává rozum - vzhledem k počtu vyrobených kusů a ceně platformy by bylo ekonomičtější naopak modely z MSB převést na MLB. A A4/A5 na MQB je samozřejmě totální průser. |
![]() |
P17e28t70r 97K28m80í95n46e40k 5317504331183Asi tak. Zaříznout něco, co vydělává peníze ve prospěch toho, co nikdo nechce... |
![]() |
J56i76ř85í 80S28c45h39w47a58c23h 8178684638696vzhledem k počtu prodaných kusů by se o druhé polovině tvého tvrzení dalo s úspěchem pochybovat. |
![]() |
P23e56t74r 80B62á53č40a 8985426665105Jen to vesele rvete do kramu co nikdo nechce |
![]() |
P40e78t49e20r 77N44e71š39v15a78r81a 8208746732877Asi zůstanu u japonců. Teď jsem z Accorda přesedl na chvíli do koncernového auta a byl to ošklivý šok. Jenomže do jakého? Toyota Camry se nedováží už dlouho, teď už se nedováží ani ty skvělé Accordy. Tlak na to, aby se kupovaly ty německé sraczky. |
![]() |
M23a54r58e14k 63M38a64l21ý 1822898641500Mazda 6, Lexus IF, GS? |
![]() |
M87a78r77e56k 44M28a79l86ý 1652898371790Pardon Lexus IS... |
![]() |
Z78d45e39n57ě89k 40H45r10u17b73ý 5405858501376Pokud jste byl spokojen s Accordem, tak bych taky doporučil Mazdu 6. Za testovací svezení nic nedáte... |
![]() |
P13e70t75e67r 65N29e22š93v82a60r37a 8328476912937Ten rozdíl vidím v tom, že motory Honda mají tu nejlepší pověst a motory Mazda tu nejhorší. Ale nejde jenom o pověst, měl jsem kamaráda, který do své Mazdy musel nalít lahev oleje každých tisíc či dva tisíce kilometrů. Když to reklamoval tak mu sdělili, že to je normální. Pardon ale to mi nedělal ani Favorit před 20ti lety. Možná už je to lepší, ale pro mne je tři čtvrtě milionu dost peněz a nebudu riskovat nějakým experimentem. |
![]() |
M85a32r33e27k 77M34a28l98ý 1172308511540Mazdu 6 jsem měl, předtím Mazdu 3, obě s motorem 2.0, ta šestka měla 104 kW, trojka 110 kW, obě shodou okolností r. 2004. Rozdíl byl, že tu trojku jsem koupil jak 2 letou a za necelé 3 roky s ní najezdil 100 tisíc (80-180) a tu šestku jsem koupil jako 8 letou a najezdil jsem s ní za 3 roky 60 tisíc (185-245). Obě auta měli interval výměny 20 tisíc a co se týče motoru, nebyl s nimi nikdy problém. U té trojky jsem doléval mezi výměnami cca. půl litru, což mi nepřijde nijak tragické, jezdil jsem s ní hlavně dálnice do Německa a často docela svižně. U šestky jsem nedoléval nikdy nic, jen jsem od 200 tisíc zkrátil interval oleje na 15 tisíc. PS: Samozřejmě, jako u každého japonce, i u Mazdy platí, že jediný smysluplný motor je benzínový |
![]() |
J64i43ř24í 48S90c16h16w24a18c21h 8968334178676tyhle hodspodský plky mám nejraději. Přesedl z Accordu do "koncernovýho Pola s 1.2 HTP" a následoval "dehonestační šok" |
předchozí | 1 2 | další |