Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Koncern VW kvůli dieselgate přidusí Audi, aby měl na elektromobily

Koncern Volkswagen čeká „redukční dieta“ - škrty, omezování nákladů a zvyšování produktivity. Potřebuje vytvořit rezervu na případné další náklady spojené s Dieselgate a na slibované projekty v oblasti elektromobility. Škody se škrty prý zatím netýkají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84o19z49e80f 47M12r34v49á44ň 8755132167499

Kdyby si autor německé články přečetl pořádně, přišel by na to, že tohle jsou možnosti... Ne každý krok vedení audi udělá, všechno musejí schvalovat pánové z VW... A navíc je blbost zaříznout krávu, kterou ještě dlouho můžete dojit. Tohle chápou i soudruzi z NDR

0/0
21.10.2016 23:05

L45u93k45á26š 95K87o82h89o87u98t 7218734482379

watch this:

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/paradox-diesely-vw-jsou-dnes-ty-uplne-nejcistsi-hresi-jini-ukazala-studie/

0/0
20.10.2016 20:48

M64i72r41e95k 25K36o74n91e17č19n83ý 6177835175674

Elektromobil je zatím stále takový lepší trojelák. Do města dobrý.

0/0
19.10.2016 21:40

V79i48k69t35o76r 98N95á35r50o22ž22n71ý 3479962208

VW by měl hlavně sám rapidně zeštíhlet. Jenom ve Wolfsburgu , kde je hlavní závod zaměstnávají nějakých 70.000 lidí , přičemž tento závod nevyrábí o moc více aut než ŠKODA v ČR. To , co ve ŠKODĚ dělá 1 úředník , na to mají ve Wolfsburgu 5 úředníků. V životě jsem neviděl tak šíleně přezaměstnanou firmu.

Ale vzhledem k socialismu , který tam panuje nelze sahnout na zaměstnance. To radši odrbeme dodavatele a zastavíme vývoj...

+7/0
19.10.2016 19:11

V38i16l97é74m 69B76a13r78á87k 4796737529856

Česko má vetovat všechny pokusy EU dál zpřísňovat emisní limity. Ve vlastním zájmu, protože bez aut je Česko Zimbabwe.

Miliardy a miliardy eur vrážené do vývoje technických nesmyslů typu hybridních hybridů jsou vynakládány naprosto nesmyslně. Nedávno byl v televizi díl Simpsonů ukazující elektromobil, který volal "nejezdím rychle ani daleko a kdo mě řídí, toho ostatní považují za homosexuála", a to je asi jediný pořad v "bedně", kterému se dá věřit. Jak se tohle šílenství dá zatrhnout?

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463886

+3/−2
19.10.2016 19:10

J18o47s90e75f 69Š81o54l12t55e19s 8984178330183

Hlásí se vám jeden homosexuál. A rychle jezdím.

0/0
19.10.2016 21:53

M95a25r88e60k 86M66a36l46ý 1122398211940

Ono je v první řadě nutné si ujasnit, co to znamená "rychle". Mám takovou zkušenost, že elektromobilisti často dost přehánějí, např. rychle je podle nich 100 km/h po dálnici, Peugeout iOn má třeba "raketové zrychlení", delsí cesty jsou tak 100 km od domova, atd. :-)

Tak aby nedošlo k nedorozumění...

0/0
20.10.2016 8:09

J92i19ř80í 70S45c60h63w74a94c40h 8658964308536

některé hybridy dokážou jezdit i rychle (i8) ;-)

0/0
20.10.2016 9:03

M51a52r22e68k 83M56a69l28ý 1722678641530

To samozřejmě vím a o tom jsem nepsal :-)

0/0
20.10.2016 9:07

J25o72s62e12f 83Š37o93l41t18e80s 8974368570753

BMW i3. Po dálnicích nejezdím, nemám kam.

0/0
20.10.2016 13:35

M74a45r23e15k 90M69a35l40ý 1132828391540

Proto jsem se ptal, co podle vás znamená "rychle", protože "rychle" v podaní elektromobilisty může být diametrálně odlišné od toho, jak to vnímá řidič klasického spalovacího auta.

Ostatně, když třeba na dálnici potkám Teslu (Německo), tak vždy jede kolem 100 km/h, někdy dokonce stehně jako kamiony, kvůli dojezdu.

0/0
20.10.2016 13:42

J95o95s35e20f 57Š98o93l75t84e19s 8844278100193

Jasně, na dálnici to beru, to bych daleko nedojel. Ale po okreskách jezdím rychle ve smyslu svižné a velmi plynulé jízdy, kdy předjedu skoro vše, co se šine kolem ;)

0/0
20.10.2016 13:51

V50i83l69é78m 71B38a59r11á44k 4636917319316

A když rychle, kampak dojedete? Já také nezávodím, po dálnici 110-120 km při spotřebě 6,5 l (Sorento).

A klasická otázka. Kolik elektráren by bylo třeba, aby každý mohl natáhnout šňůru z okna a nabíjet své elektovozítko?

0/0
20.10.2016 9:46

J11a17n 85V67e70s76e94l39ý 5694843402911

Odpověď: 0 nových.

0/0
20.10.2016 10:56

J35o44s21e78f 76Š53o41l77t57e93s 8584958300543

Při průměrném nájezdu stávajících vozidel by stačil jeden Temelín. A nejezdím daleko, na to mám druhé auto.

0/0
20.10.2016 13:36

J56i52ř12í 41S77c50h59w27a90c18h 8868604728186

všichni tu tvrdí jak díky předpisům EU jsou nová auta složitější a poruchovější a nic nevydrží.... mě tedy z toho vyplývá, že pro země s velkým podílem autoprůmyslu jako je ČR je to jenom plus, takže žádné Zimbabwe se konat nebude .... bude stále více práce ve výrobě, při opravách a konkurence v Číně taková auta neumí, protože když okopírují Euro 6, příjde euro 7 ;-)

0/0
20.10.2016 9:14

V43i44l12é53m 76B44a11r51á56k 4636527139756

Možný scénář je ale ten, že v EU budou smět jezdit jenom elektrovozítka,si bude moci dovolit daleko méně lidí a skutečná auta se budou provozovat, ale i vyrábět mimo EU. Po silnicích v Indii jistě nebudou běžně jezdit auta za 1 mil. Kč a výše. S poklesem výroby aut je Česko na huntě. Proto je potřeba ty směrnice vetovat.

0/0
20.10.2016 9:42

J30a70n 37V17e15s19e10l78ý 5744683752281

Deutsche Post teď rozjela výrobu vlastních dodávek. Mají to být nezničitelné držáky a jejich vývoj provedla parta nadšenců na univerzitě v Aachenu z běžně dostupných součástek (tj. rychlý vývoj za pá šupů). Výrobní náklady 5000 EUR. Předtím ji chtěli od VW. Ti za stovky milionů EUR vytvořili futuristický koncept, předvedli ho na pár akcích a skutek utek.

0/0
20.10.2016 11:01
Foto

J82i38ř16í 57D55v20o54ř76á73k 5575319890808

Tak tenhle vtip neznám .

0/0
22.10.2016 18:29

J81a46n 24M31r73á32z80e92k 9317283581315

udělali by líp, kdyby udělali i segment s koloběžkama, ty jsou ekologičtější

0/0
19.10.2016 19:10
Foto

J58i68ř39í 22D27v69o97ř91á21k 5175689170428

Za prvé : Přidusí Audi .Audi je v abecedě první , další budou následovat .

Za druhé : Generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller podle listu Automobilwoche na interním setkání vedoucích pracovníků vyzval ke snížení materiálových a režijních nákladů o deset procent.

To znamená : Subdodavatele stáhneme s kůže .

Za třetí : Vrhnou se na elektromobily , technologii , která od roku 1835 udělala minimální pokrok .

+10/0
19.10.2016 18:11
Foto

J26i71ř73í 31D42v51o65ř13á31k 5335909160408

P.S.Za čtvrté : Ave,Matthias Müller,morituri te salutant .

0/0
19.10.2016 18:50

O79n20d77ř22e77j 88L32o56š76o75t43h 1105435685461

Ono to nebude pro VW tak jednoduché, 10% úspora v nákupu dílů je nereálná, protože to by jim nikdo nic nedodával, vzhledem k tomu, jak VW drbe dodavatele do teď. Režijní náklady jdou snižovat poměrně snadno, pokud je firma přezaměstnaná. Ale dobře fungující firmy si svoje procesy a náklady optimalizuje neustále.

0/0
19.10.2016 23:15

P37e61t40r 35Č46e83r43m25á41k 9688315629930

Reálné to je velice - ubere se na kvalitě materiálů nebo jejich životnosti.

+2/0
19.10.2016 23:19

P78a42v72e61l 17R76i16e89d52l 4524947951899

Těch 30 elektromobilů v roce 2025 je v kusech?

+5/−1
19.10.2016 17:56

T10o29m10á60š 75V67r77á33b33e25l 8420914483894

Koncern volkswagen by měl hlavně přisoudit sám sebe tedy vozy pod značkou VW, ty mají velmi nízkou marži a nerostoucí prodeje na rozdíl od ostatních značek koncernu i konkurence a pak by měl možnale ne jen přidusit, ale spíše zadusit značku Seat.

0/−2
19.10.2016 17:48

P87e11t61r 30F97e66i67g17l 5968193500182

Seat? Znacku s nejvyssim narustem prodeju v koncernu :-D...a hlavne idealni testovaci prostredi? Nastesti VW neridite pane Vrabeli.

0/0
19.10.2016 18:23

T98o93m65á87š 69V48r55á59b70e33l 8440964763314

Celkem by mě zajímalo co musel koncern VW jeste testovat na staré nevyrábě né audi a4 když ji svěřil k testování sestu pod nazvem exeo. Ten růst nemění nic na faktu že je to dlouhodobe vlastně neustále ztrátová automobilka.

+1/0
19.10.2016 18:38

P90e92t74r 50F42e41i89g98l 5718123290362

Pane Vrábeli, nemůžete brát Seat v době, kdy lezlo na svět Exeo a nyní...kdy nestíhají vyrábět Leon a Atecu... :-D. Exeo končilo jednu etapu Seatu...

0/0
20.10.2016 11:04

V23i56k23t77o25r 68N56á76r63o65ž94n81ý 3129652868

Nárůst prodejů nic neříká ani o ekonomické situaci , ani o finančním zdraví. Pokud sečteme hospodářské výsledky firmy SEAT za posledních 10 let , určitě nebudeme v černých číslech ;-)

+2/0
19.10.2016 19:07

P32e82t32r 61F15e29i22g35l 5198433600392

Ano, ale ty peníze již byly proinvestovány...teď se Seatu velmi daří a byla by hloupost, když už ty peníze byly nainvestovány, ho zavřít...

0/0
20.10.2016 11:02

M80a98r87t32i10n 36Š77i57m37e97k 4560114318135

Vždyť Audi vyvýjí veškeré serepetičky, které využívají dnešní VW, Škody a Seati, vyjma infotaimentu, ten má Audi svůj

0/0
19.10.2016 16:10

J64a38k31u63b 33F53e19i44f46a47r 7539459886469

Takhle nějak vypadá začátek konce.

Pokud to udělají, zdegradují Audi na úroveň VW, Škodovky nebo Seatu.

Sežrat slepici co snáší zlatá vejce prostě není dobrý nápad.

Avšak ve jménu eko-sebemrskačství si asi všichni manažeři z koncernu nechají udělat lobotomii....

+10/−1
19.10.2016 15:23

J11i35ř35í 81S42c38h44w71a17c34h 8858624638576

MQB s příčným pětiválcem a hraničními 380 kW pro "malá" audi nabízí poměrně dost na odlišení třeba od škodovky a seatu.

A o velkých audi na platformě Porsche, Bentley tam se snad o žádné degradaci mluvit nedá......;-)

0/0
19.10.2016 15:41

J47a18k26u21b 81F59e31i30f56a38r 7169479706639

To je fakt, od té doby co v RS4 je V6 biturbo, to už je degradace dostatečná.

0/0
19.10.2016 15:49

P51e83t56r 89Č88e21r36m71á30k 9288875749980

Tak spíš než degradaci bych to nazval krokem zpět, ale taky návratem ke kořenům, a pokud by fakt skončila rs4 na mqb a oturbeným pětiválci, byl by to návrat v pravdě historickým..

0/0
19.10.2016 19:30

J91a31k96u77b 69F89e61i96f37a31r 7419639386249

z tohoto pohledu máte pravdu, ale ten atmosferický V8 do toho auta seděl ja zádel na hrnec.

0/0
20.10.2016 8:39

T79o78m95á74š 94L66u79d30v32í77k 1950737524312

To je geniální strategie zaříznout business co vydělává peníze ;-D

+18/−1
19.10.2016 14:51

J74a86n 96T33a17r60a38b98a 4596606459579

Tak něco z toho smysl dává, například stopnout monoposty a přesunout A6/A7 na platformu Panamery. Jiné zase jsou totální blbost, která se vymstí, srazit dolů A4/A5 na MQB znamená, že mezi Passatem a A4 už bude rozdíl jen minimální, který moc nedává smysl vydat 30% peněz navíc. A postrádám dost důležitou Info kam posunou Q5/Q7. které jsou taky na variantě MLB a které vydělávají fůru peněz.

0/0
19.10.2016 15:58

P18e66t23r 62Č24e35r59m95á55k 9928345529910

Chtěji to všechno přesunout na MSB, což ale moc nedává rozum - vzhledem k počtu vyrobených kusů a ceně platformy by bylo ekonomičtější naopak modely z MSB převést na MLB. A A4/A5 na MQB je samozřejmě totální průser.

0/0
19.10.2016 19:27

P17e28t70r 97K28m80í95n46e40k 5317504331183

Asi tak. Zaříznout něco, co vydělává peníze ve prospěch toho, co nikdo nechce...

+1/0
19.10.2016 17:01

J56i76ř85í 80S28c45h39w47a58c23h 8178684638696

vzhledem k počtu prodaných kusů by se o druhé polovině tvého tvrzení dalo s úspěchem pochybovat.

0/0
20.10.2016 9:01

P23e56t74r 80B62á53č40a 8985426665105

Jen to vesele rvete do kramu co nikdo nechce R^;-D

+1/0
19.10.2016 14:43

P40e78t49e20r 77N44e71š39v15a78r81a 8208746732877

Asi zůstanu u japonců. Teď jsem z Accorda přesedl na chvíli do koncernového auta a byl to ošklivý šok. Jenomže do jakého? Toyota Camry se nedováží už dlouho, teď už se nedováží ani ty skvělé Accordy. Tlak na to, aby se kupovaly ty německé sraczky.

+9/−9
19.10.2016 14:31

M23a54r58e14k 63M38a64l21ý 1822898641500

Mazda 6, Lexus IF, GS?

+3/0
19.10.2016 14:43

M87a78r77e56k 44M28a79l86ý 1652898371790

Pardon Lexus IS...

0/0
19.10.2016 14:44

Z78d45e39n57ě89k 40H45r10u17b73ý 5405858501376

Pokud jste byl spokojen s Accordem, tak bych taky doporučil Mazdu 6. Za testovací svezení nic nedáte...

0/0
19.10.2016 15:31

P13e70t75e67r 65N29e22š93v82a60r37a 8328476912937

Ten rozdíl vidím v tom, že motory Honda mají tu nejlepší pověst a motory Mazda tu nejhorší. Ale nejde jenom o pověst, měl jsem kamaráda, který do své Mazdy musel nalít lahev oleje každých tisíc či dva tisíce kilometrů. Když to reklamoval tak mu sdělili, že to je normální. Pardon ale to mi nedělal ani Favorit před 20ti lety. Možná už je to lepší, ale pro mne je tři čtvrtě milionu dost peněz a nebudu riskovat nějakým experimentem.

0/0
20.10.2016 5:25

M85a32r33e27k 77M34a28l98ý 1172308511540

Mazdu 6 jsem měl, předtím Mazdu 3, obě s motorem 2.0, ta šestka měla 104 kW, trojka 110 kW, obě shodou okolností r. 2004. Rozdíl byl, že tu trojku jsem koupil jak 2 letou a za necelé 3 roky s ní najezdil 100 tisíc (80-180) a tu šestku jsem koupil jako 8 letou a najezdil jsem s ní za 3 roky 60 tisíc (185-245).

Obě auta měli interval výměny 20 tisíc a co se týče motoru, nebyl s nimi nikdy problém. U té trojky jsem doléval mezi výměnami cca. půl litru, což mi nepřijde nijak tragické, jezdil jsem s ní hlavně dálnice do Německa a často docela svižně. U šestky jsem nedoléval nikdy nic, jen jsem od 200 tisíc zkrátil interval oleje na 15 tisíc.

PS:

Samozřejmě, jako u každého japonce, i u Mazdy platí, že jediný smysluplný motor je benzínový :-)

0/0
20.10.2016 8:06

J64i43ř24í 48S90c16h16w24a18c21h 8968334178676

tyhle hodspodský plky mám nejraději.

Přesedl z Accordu do "koncernovýho Pola s 1.2 HTP" a následoval "dehonestační šok" Rv

+2/−3
19.10.2016 15:32



Najdete na iDNES.cz