- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby si autor německé články přečetl pořádně, přišel by na to, že tohle jsou možnosti... Ne každý krok vedení audi udělá, všechno musejí schvalovat pánové z VW... A navíc je blbost zaříznout krávu, kterou ještě dlouho můžete dojit. Tohle chápou i soudruzi z NDR
Elektromobil je zatím stále takový lepší trojelák. Do města dobrý.
VW by měl hlavně sám rapidně zeštíhlet. Jenom ve Wolfsburgu , kde je hlavní závod zaměstnávají nějakých 70.000 lidí , přičemž tento závod nevyrábí o moc více aut než ŠKODA v ČR. To , co ve ŠKODĚ dělá 1 úředník , na to mají ve Wolfsburgu 5 úředníků. V životě jsem neviděl tak šíleně přezaměstnanou firmu.
Ale vzhledem k socialismu , který tam panuje nelze sahnout na zaměstnance. To radši odrbeme dodavatele a zastavíme vývoj...
Česko má vetovat všechny pokusy EU dál zpřísňovat emisní limity. Ve vlastním zájmu, protože bez aut je Česko Zimbabwe.
Miliardy a miliardy eur vrážené do vývoje technických nesmyslů typu hybridních hybridů jsou vynakládány naprosto nesmyslně. Nedávno byl v televizi díl Simpsonů ukazující elektromobil, který volal "nejezdím rychle ani daleko a kdo mě řídí, toho ostatní považují za homosexuála", a to je asi jediný pořad v "bedně", kterému se dá věřit. Jak se tohle šílenství dá zatrhnout?
Hlásí se vám jeden homosexuál. A rychle jezdím.
udělali by líp, kdyby udělali i segment s koloběžkama, ty jsou ekologičtější
Za prvé : Přidusí Audi .Audi je v abecedě první , další budou následovat .
Za druhé : Generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller podle listu Automobilwoche na interním setkání vedoucích pracovníků vyzval ke snížení materiálových a režijních nákladů o deset procent.
To znamená : Subdodavatele stáhneme s kůže .
Za třetí : Vrhnou se na elektromobily , technologii , která od roku 1835 udělala minimální pokrok .
P.S.Za čtvrté : Ave,Matthias Müller,morituri te salutant .
Těch 30 elektromobilů v roce 2025 je v kusech?
Koncern volkswagen by měl hlavně přisoudit sám sebe tedy vozy pod značkou VW, ty mají velmi nízkou marži a nerostoucí prodeje na rozdíl od ostatních značek koncernu i konkurence a pak by měl možnale ne jen přidusit, ale spíše zadusit značku Seat.
Seat? Znacku s nejvyssim narustem prodeju v koncernu :-D...a hlavne idealni testovaci prostredi? Nastesti VW neridite pane Vrabeli.
Vždyť Audi vyvýjí veškeré serepetičky, které využívají dnešní VW, Škody a Seati, vyjma infotaimentu, ten má Audi svůj