Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Krásný renault zatáčí jak carvingový lyžař. Nemá ale rád české cesty

Vypadá fantasticky, zatáčí jako carvingové lyže a neztratí se ani při dálničním sprintu. K zlosti je tablet multimediálního centra a nepotěší nedoladěný podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O33n11d14r82e51j 88S73i85d68o31n 6434816271972

To je skutecne pravda, ze v Bruselu zakazali, aby auta mela nadrz vetsi, nez 47 litru? Zajimalo by mne, kolik to je realne, obcas je do toho zapocitan i objem paliva nutny k chlazeni cerpadla, ktery lze v nouzi pouzit, ale vyrobce to nedoporucuje.

0/0
24.11.2016 2:37

M87a67r76e95k 10M91a82t22i61k29o 2350716223249

ne není

0/0
24.11.2016 9:33

J92i87ř30í 41S75c97h24w83a64c95h 8588914898636

to o té nádrží je jen taková cool dehonestace EU....

+2/−1
24.11.2016 9:36

V66l30a42d21i30s33l81a20v 76B88u92r77y31š21e48k 1849562787764

měření spotřeby a potažmo emisí CO2 se provádí při naplnění 90% nádrže, pokud je auto o 20 kg lehčí tak v objemu milionů aut vyprodukuje o tuny méně CO2 a to je výhoda pro výrobce

0/0
24.11.2016 13:05

J40i48r96i 76F13i44n79k 6497799257408

No, rozdíl mezi 47 l nádrží a 60 l při homologaci při 90ti % naplnění je 11,7 litru a to znamená 8,7 kg.

0/0
24.11.2016 20:12

V70l85a28d40i15s12l49a77v 17B95u52r84y76š12e65k 1179972427374

no tak asi i těch necelých 9 kilo má na spotřebu nějakej vliv

0/0
26.11.2016 8:39

M87a27r18e69k 69J62a18n50e78č68k32a 1407666913691

Sice přímo nezakázali, ale je to cesta automobilek, jak snížit celkovou hmotnost vozu ve prospěch spotřeby vozu.

0/0
24.11.2016 16:26

M57a68r22c55e19l 49S48t63a75r23ý 9878624303749

ten středovej panel tesla wannabe;-D

+1/−1
23.11.2016 22:03

P47e37t81r 17B52á36č23a 8625266575775

Ja snad spatne vidim, jiny auto jak Kadak.

+3/0
23.11.2016 21:47

Z95d60e70n19ě84k 65H84a91n16z53l 2958944515325

Pěkná káraR^

+3/0
23.11.2016 16:38

R86a49d62e41k 55H81o98l87í75k 1408414490336

...no zrovínko dneska jsme se vedle sebe courali městem, dokonce i barva stejná........sem si říkal, auto pro kolotočáře, cena do půl míče, snad to někdo koupí.....a ejhle - 16tka za míč...8-o8-o8-o

+6/−2
23.11.2016 16:26

J24a64n 56Ř94e52z63n76í22č88e76k 3541901573120

No, holt si to za dvacítku necháte vyměnit a zas se pojede dál. Taky ale myslím, že životnost těchhle věcí nebude moc dlouhá.

+2/0
23.11.2016 14:34

J70a24n 30Ř50e42z39n83í64č86e59k 3301691753780

Jinam

0/0
23.11.2016 14:34

A18n84t39o76n44í41n 69S37e58b58e53r40a 7743208970719

Co jsem měl možnost řídit novější renaulty, tak podvozek horší jak Fabie, řadící páka se chová dost nestandartně a nejistě. Řízení dost gumové a interier na mně působil Dacia efektem....

Byl jsem rád, že jsem z toho vylezl a mohl pak řídit něco rozumnějšího....

+4/0
23.11.2016 14:08

D18r50a96h78o38š 73O54n89d98r19u49š 5599769959

...co znamena "novejsi Renaulty" ? Kdo jezdi Renaultem a zna je, se prave smeje az se za bricho popada...vas koment je mimo.

+1/−2
23.11.2016 18:48

A73n81t87o97n14í14n 47S76e55b25e41r42a 7643718950119

Dva roky starý scenic asi měsíc a taky jeden megan půjčený na týden.

+2/0
23.11.2016 21:04

D64a73n66i25e50l 78K71r95o50n43e39r 7494774346917

Auto vypada fakt elegantne a kdyz stoji treba vedle Superbu, tak pusobi drazsim dojmem. Ale ten interier mi moc nesedi.

+4/0
23.11.2016 14:06

J20a59n 62Ž83á71r52o76v15s93k34ý 8418939814478

V tom autě je děsnej bordel. ;-D

+5/0
23.11.2016 13:48
Foto

K94a19r82e92l 96H54r75u91š61k54a 2931191908567

Tak ta zadní náprava je terno. Místo aby udělali solidní nezávislé zavěšení zadních kol, tak na obyčejnou vlečnou nápravu přidají další servo (hydrauliku?), které může kdykoliv odejít. Dobře oni!

+3/0
23.11.2016 13:40

T69o73m97á97š 31K33l31o82r 5115861345575

A jestli tam dají kotouče s ložisky tak jsou opravdu tragikomický.

+1/0
23.11.2016 19:21

M87a67r72t90i19n 84J89u58r55e34č55k55a 2803794261281

Problém s kvalitou u 2. generace... já mám Lagunu 2 v sedanu přes 460tis km a na motoru zatím vše původní včetně turba, váhy vzduchu, vstřikování. Jen sem tam se měnil nějaký snímač s investicí kolem tisícovky. Katastrofou je především uchycení náprav co do frekventované nutnosti výměny silentbloků a čepů, jinak zlaté auto. Karosérie téměř bez koroze a třešničkou na dortu je celonerezový výfuk od příruby na motoru až po samý konec.

+3/0
23.11.2016 13:39

T97o17m88á61š 60D29v45o29ř35á43k 3725583256216

Ve článku jsou malinké chybky...:-P

"mít v nabídce velké auto"

+1/0
23.11.2016 13:08

L17u94d67ě48k 66J17e29l70í45n19e28k 5427117459270

Tak nějak nevím. V článku autor píše, že zatáčí vykružování oblouků paráda, a v dalším odstavci napíše, že autu sedí dálnice a ne klikaté cesty. To mi nějak nedává smysl. :-/

+9/0
23.11.2016 13:02

J51a27k50u16b 13Š84a93f96a71n95d67a 7325537641751

Mě jo. Klikaté cesty mu nesedí kvůli šířce a vyhýbání.

+1/0
23.11.2016 14:26

M22i41r42e43k 27G60a87j41e23r 5181976379700

A kvuli nerovnostem. Zatacky by mu nevadily, ale takove silnice u nas jsou malo kde. A v USA, kde maji silnice paradni, se francouzska auta zas neprodavaji.

+1/0
24.11.2016 1:23

P79e42t28r 28V10r11á83n25a 7314517222363

Exteriér žádná velká sláva, vypadá jako auto pět let staré. Ovšem interier, to je doslova hrůza. Humpolácká lacinost. Skoro se dá říct, že jsem v šoku. Když chtějí imitovat (předpoklad) ruční šití, tak by neměl být každý steh jiný. Materiály vypadají jako zbytky z deset let starého Meganu. Reprák v zadních dveřích - takto vypadá moderna? Ty brďo, to je fakt masakr.

+4/−6
23.11.2016 12:59

J22a96k94u51b 97Š84a75f15a69n96d86a 7985677271661

Právě to, že každý steh je malilinko jiný dává větší pocit toho, že jde o ruční šití.

+2/0
23.11.2016 14:27

P63e85t37r97a 14K57o32l27o38u77c49h32o51v80á 8594897895307

talisman se povedl, vypadá dobře, technicky průměr

+3/−1
23.11.2016 12:48
Foto

P16e14t62r 91Č88e24r32n32i31c11k81ý 6555287590

Kolik desítek tisíc kilometrů s ním máte najeto, že hodnotíte techniku?

A co by mělo být lepší?

Děkuji

0/−1
23.11.2016 13:25

O81d43s29t39r92a53n18ě78n89ý 79U66ž73i58v62a33t34e19l

Uživatel požádal o vymazání
+6/−1
23.11.2016 13:34

M16a96r78e60k 22M14a71t95i23k74o 2800356303449

Tak si vemte například VW CC (r.v. 2013), měl jsem možnost v něm jezdit a co jsem zjistil:

Holeně otlačené od tvrdých plastů. Funkce čtení značek zobrazuje informaci cca až 70m za značkou!! Po nastartování nelze ihned ovládat mulimediální systém (protože potřebuje asi 1 minutu na najetí), couvací kamera také nevyjede hned po nastartování. Reakce na dotykovém displeji otravně pomalé. A to jste neviděli bluetooth => Zařízení o velikosti krabice na dort umístěná pod sedadlem řidiče (Srovnejte si to s velikostí a rychlostí odezvy vašeho mobilu). Zatížení max 400kg a ne 500kg jak je běžně zvykem. Adaptivní tlumiče jsou tak nějak k ničemu, ten komfort opravdového změkčení tam není. PS: A s tou kvalitou bych si u Renaultu hlavu nedělal, stačí kouknout na tabulky spolehlivosti např.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvice-a-nejmene-spolehliva-auta-dle-tuv-2016-octavia-na-stiru/ Tam zjistíte, jak to vlastně je. :-)

+3/−2
23.11.2016 12:31

O82d58s88t49r18a60n30ě96n45ý 21U37ž24i81v34a25t65e68l

Uživatel požádal o vymazání
+4/−1
23.11.2016 12:46

M98a96r90e75k 58M49a97l68ý 1382578421790

Přepínání stanic rádia (příp. ovládání CD, USB...), hlasitost rádia, nastavení intenzity a směu foukání klimatizace, nastavení teploty v kabině... to jsou věci, jejichž nastavení má být intuitivní, poslepu a ne že se musím hrabat někde v menu tabletu :-(

+18/−1
23.11.2016 11:56

V77l36a52d68i44m82í25r 68K23o24h72e88l 6198609661339

Viděl jste někdy ovládání radia pod volantem?

+1/−1
23.11.2016 21:07

M31a46r80e57k 15M81a37l39ý 1682338191900

Ano, v mém autě to tak mám. Proč se ptáte?

Já reagoval na tuto informaci v recenzi:

"Pokud chcete cokoliv udělat, je bezpečnější zastavit u krajnice nebo požádat o asistenci spolujezdce. I přeladění rádia nebo změna intenzity foukání topení je operace na dva a víc dotyků. A na ty se musíte soustředit, abyste se na rozhraní bez haptické odezvy trefili na správné místo displeje."

0/0
23.11.2016 21:13

H79o78n13z86a 26S67a84l83á55t 1472501101959

Z me palec nahoru :) rizeni zadni napravy vyborna vec, jen je fakt ze tak v SRN. U nas nepouzitelny. Jen je skoda ze tam je maly objem. Ten 2.0 a vys by tomu sluselo. Ale jinak hezky auto. Nemecka kvalita uz neni tam kde byla :)

+3/0
23.11.2016 11:12
Foto

P55e83t34r 12Č66e96r81n74i71c16k20ý 6605327710

Natáčecí zadní náprava funguje úplně stejně v Německu, jako u nás - nebo jsem Váš příspěvek špatně pochopil.

+1/−1
23.11.2016 11:53

D54a24l39i75b59o15r 77H42o45d68i11s 1913916815493

Slovní salát;-D

+2/−1
23.11.2016 12:37

A36l11e36š 36B26e18n71e91š 3366935942407

Ano, funguje stejně. Ze začátku. Až se na českých rozbíječkách vytluče uložení, tak repase nápravy bude asi dobrej balík.

To u němců najede +/- 200tis bez nutnosti opravy.

+1/0
23.11.2016 23:09

J14á98n 34K30o32t24ú78č 2706234568216

Pekné auto, otázna bude ako vždy kvalita. Ale rozhodne to bude mať ťažké v konkurencii VW a podobných.

+5/0
23.11.2016 11:02

M12a73r33e77k 61M33a72l75ý 1742968961510

Pokud bude cena srovnatelná třeba s Passatem, tak to na německém trhu bude mít sakra těžké, Němec ze střední třídy dá vždy přednost tomu Passatu.

+1/0
23.11.2016 11:54

O79d34s22t13r86a42n45ě58n48ý 35U36ž31i36v90a87t49e77l

Uživatel požádal o vymazání
+18/−3
23.11.2016 11:01

J25á65n 88K74o87t35ú76č 2176574548946

Mobil mám nový (nie moc drahý, ale nový), ale v mojom 8-ročnom aute žiadny infotainment nie je a žijeme. :) Ja držím za jazdy volant a kukám dopredu, manželka s deťmi sledujú krajinu, hrajú sa alebo spievajú.

+3/−2
23.11.2016 11:05

J20a25k45u71b 76M55a82t59ě10j58ů 5235782451915

prave tak to pan Barina myslel. Elektronika s roky odchazi. Elektrosoucastky maji omezenou zivotnost a pokud vse ovladate mechanickymi prepinaci, tak s tim problem neni. Pokud to ovladate "tabletem", tak budete mit za 10 let dost velky problem.

+4/−1
23.11.2016 11:15

J87á71n 34K52o93t41ú62č 2806194828466

No a ja práve tvrdím, že to taký veľký problém nebude. Že by mechanické tlačítka boli odolnejšie? Na autorádiu máme už niektoré tlačíta ošúpané. Keby bol dotykáč, akurát je to furt umazané, ale neviem, či by sa to tak ošúpalo.

0/0
23.11.2016 14:52

J97a81k12u41b 69M91a55t30ě88j23ů 5175432901445

Ale vy asi vubec nechapete podstatu celeho toho prispevku. Tady vubec nejde o to, ze bude panel osahany, to je uplne to nejmensi, jde o to, ze ta elektronika bude mit velmi velky problem treba s tim, ze v zime mate v aute -5°C, nastartujete, pustite topeni a behem par minut tam budete mit +20°C. Bude tam kondenzovat voda a bude dochazet k oxidaci, tomu se nevyhnete. Bude tam mnohem vic veci, u kterych muze dojit k jakemukoliv problemu. Vytece jeden kondenzator a nejen ze si nepustite radio, nepustite si ani topeni, nezmenite nastavenou teplotu, nenastavite si gpsku, neudelate vubec nic. Nebude vam stacit vymenit upadly ovladac teploty (coz muze byt v podsate ta nejhorsi vec, ktera se vam u mechanickeho ovladani muze stat), budete si muset pravdepodobne nechat vymenit cely panel za nekolik tisic.

A pokud bude stale mackat na stejnych mistech, coz pravdepodobne budete, tak se vam ten dotykac osoupe taky.

+3/0
23.11.2016 16:52
Foto

P95e31t79r 28K81o51č82i42č66k82a 4219448606497

Souhlasím s tím lacině působícím interiérem.

Když srovnávám třeba s R25 z roku 1985, (měl jsem) to bylo jak zjevení, kokpit letadla hadr. I po 10 letech, pořád vše fungovalo jak mělo, a povrchy a použitý materiál byly kvalitní. Ne tak mechanika, ale to už není o interiéru.

+1/0
23.11.2016 11:22

O82d55s91t22r21a40n94ě34n67ý 26U96ž39i45v17a29t98e83l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
23.11.2016 11:34

A88n78t61o46n88í14n 22S51e91b89e24r83a 7743988860939

Si to nechám vyndat a dá si tam normální radio.

0/0
23.11.2016 11:26

P46e89t90r 51M28a90r27š74o25u50n 5625288956816

A topení bude ovládat jak? No pro zahřátí si třeba zazpívá ;-D

+1/0
23.11.2016 18:44







Najdete na iDNES.cz