Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Krásný renault zatáčí jak carvingový lyžař. Nemá ale rád české cesty

Vypadá fantasticky, zatáčí jako carvingové lyže a neztratí se ani při dálničním sprintu. K zlosti je tablet multimediálního centra a nepotěší nedoladěný podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O54n46d70r45e85j 74S55i10d13o85n 6284966411832

To je skutecne pravda, ze v Bruselu zakazali, aby auta mela nadrz vetsi, nez 47 litru? Zajimalo by mne, kolik to je realne, obcas je do toho zapocitan i objem paliva nutny k chlazeni cerpadla, ktery lze v nouzi pouzit, ale vyrobce to nedoporucuje.

0/0
24.11.2016 2:37

M87a73r93e81k 14M69a77t83i51k54o 2700526753909

ne není

0/0
24.11.2016 9:33

J76i35ř53í 36S81c69h17w68a45c41h 8708534938636

to o té nádrží je jen taková cool dehonestace EU....

+2/−1
24.11.2016 9:36

V12l91a28d26i18s18l72a21v 20B52u24r89y88š69e94k 1259742437984

měření spotřeby a potažmo emisí CO2 se provádí při naplnění 90% nádrže, pokud je auto o 20 kg lehčí tak v objemu milionů aut vyprodukuje o tuny méně CO2 a to je výhoda pro výrobce

0/0
24.11.2016 13:05

J64i33r77i 42F90i25n70k 6767299377628

No, rozdíl mezi 47 l nádrží a 60 l při homologaci při 90ti % naplnění je 11,7 litru a to znamená 8,7 kg.

0/0
24.11.2016 20:12

V21l60a75d24i81s59l35a53v 43B66u28r64y24š11e21k 1909802467724

no tak asi i těch necelých 9 kilo má na spotřebu nějakej vliv

0/0
26.11.2016 8:39

M29a65r37e53k 38J40a33n58e36č11k46a 1417536833571

Sice přímo nezakázali, ale je to cesta automobilek, jak snížit celkovou hmotnost vozu ve prospěch spotřeby vozu.

0/0
24.11.2016 16:26

M41a63r24c74e87l 45S88t30a98r42ý 9468684623419

ten středovej panel tesla wannabe;-D

+1/−1
23.11.2016 22:03

P79e33t89r 39B55á17č95a 8825166465835

Ja snad spatne vidim, jiny auto jak Kadak.

+3/0
23.11.2016 21:47

Z58d10e98n51ě96k 34H73a79n66z69l 2568764165575

Pěkná káraR^

+3/0
23.11.2016 16:38

R37a40d45e38k 21H91o71l69í26k 1568774560116

...no zrovínko dneska jsme se vedle sebe courali městem, dokonce i barva stejná........sem si říkal, auto pro kolotočáře, cena do půl míče, snad to někdo koupí.....a ejhle - 16tka za míč...8-o8-o8-o

+6/−2
23.11.2016 16:26

J96a75n 60Ř57e57z76n90í38č44e89k 3781121183710

No, holt si to za dvacítku necháte vyměnit a zas se pojede dál. Taky ale myslím, že životnost těchhle věcí nebude moc dlouhá.

+2/0
23.11.2016 14:34

J87a95n 71Ř32e56z83n81í28č76e59k 3541931543210

Jinam

0/0
23.11.2016 14:34

A88n82t51o73n49í32n 75S14e15b21e98r10a 7243288910499

Co jsem měl možnost řídit novější renaulty, tak podvozek horší jak Fabie, řadící páka se chová dost nestandartně a nejistě. Řízení dost gumové a interier na mně působil Dacia efektem....

Byl jsem rád, že jsem z toho vylezl a mohl pak řídit něco rozumnějšího....

+4/0
23.11.2016 14:08

D66r36a13h30o83š 73O54n34d31r72u29š 5789989119

...co znamena "novejsi Renaulty" ? Kdo jezdi Renaultem a zna je, se prave smeje az se za bricho popada...vas koment je mimo.

+1/−2
23.11.2016 18:48

A12n62t32o78n49í60n 47S14e61b84e94r83a 7893598330569

Dva roky starý scenic asi měsíc a taky jeden megan půjčený na týden.

+2/0
23.11.2016 21:04

D68a62n35i36e92l 28K90r34o37n24e38r 7274524756127

Auto vypada fakt elegantne a kdyz stoji treba vedle Superbu, tak pusobi drazsim dojmem. Ale ten interier mi moc nesedi.

+4/0
23.11.2016 14:06

J96a14n 14Ž19á45r76o45v78s41k11ý 8618739274348

V tom autě je děsnej bordel. ;-D

+5/0
23.11.2016 13:48
Foto

K98a82r93e10l 74H14r66u53š71k17a 2831711978507

Tak ta zadní náprava je terno. Místo aby udělali solidní nezávislé zavěšení zadních kol, tak na obyčejnou vlečnou nápravu přidají další servo (hydrauliku?), které může kdykoliv odejít. Dobře oni!

+3/0
23.11.2016 13:40

T35o31m30á61š 85K81l97o78r 5845501875785

A jestli tam dají kotouče s ložisky tak jsou opravdu tragikomický.

+1/0
23.11.2016 19:21

M33a83r93t35i41n 54J72u98r37e41č44k26a 2773704451521

Problém s kvalitou u 2. generace... já mám Lagunu 2 v sedanu přes 460tis km a na motoru zatím vše původní včetně turba, váhy vzduchu, vstřikování. Jen sem tam se měnil nějaký snímač s investicí kolem tisícovky. Katastrofou je především uchycení náprav co do frekventované nutnosti výměny silentbloků a čepů, jinak zlaté auto. Karosérie téměř bez koroze a třešničkou na dortu je celonerezový výfuk od příruby na motoru až po samý konec.

+3/0
23.11.2016 13:39

T41o96m34á72š 78D93v53o19ř80á10k 3865453366306

Ve článku jsou malinké chybky...:-P

"mít v nabídce velké auto"

+1/0
23.11.2016 13:08

L97u52d22ě94k 80J82e59l46í75n38e97k 5977227929860

Tak nějak nevím. V článku autor píše, že zatáčí vykružování oblouků paráda, a v dalším odstavci napíše, že autu sedí dálnice a ne klikaté cesty. To mi nějak nedává smysl. :-/

+9/0
23.11.2016 13:02

J13a83k24u46b 54Š46a87f25a24n98d38a 7405847531401

Mě jo. Klikaté cesty mu nesedí kvůli šířce a vyhýbání.

+1/0
23.11.2016 14:26

M66i37r72e17k 42G90a14j81e89r 5611926939310

A kvuli nerovnostem. Zatacky by mu nevadily, ale takove silnice u nas jsou malo kde. A v USA, kde maji silnice paradni, se francouzska auta zas neprodavaji.

+1/0
24.11.2016 1:23

P95e73t80r 81V59r31á76n26a 7714977802823

Exteriér žádná velká sláva, vypadá jako auto pět let staré. Ovšem interier, to je doslova hrůza. Humpolácká lacinost. Skoro se dá říct, že jsem v šoku. Když chtějí imitovat (předpoklad) ruční šití, tak by neměl být každý steh jiný. Materiály vypadají jako zbytky z deset let starého Meganu. Reprák v zadních dveřích - takto vypadá moderna? Ty brďo, to je fakt masakr.

+4/−6
23.11.2016 12:59

J20a36k97u95b 51Š52a74f92a44n71d70a 7355147601941

Právě to, že každý steh je malilinko jiný dává větší pocit toho, že jde o ruční šití.

+2/0
23.11.2016 14:27

P98e11t34r83a 60K52o65l29o49u28c56h79o62v75á 8244937395907

talisman se povedl, vypadá dobře, technicky průměr

+3/−1
23.11.2016 12:48
Foto

P34e32t64r 15Č85e47r19n28i11c86k34ý 6135547760

Kolik desítek tisíc kilometrů s ním máte najeto, že hodnotíte techniku?

A co by mělo být lepší?

Děkuji

0/−1
23.11.2016 13:25

O98d35s77t24r47a23n29ě40n53ý 16U57ž76i94v71a21t26e29l

Uživatel požádal o vymazání
+6/−1
23.11.2016 13:34

M76a41r43e79k 37M40a92t25i85k74o 2420506783949

Tak si vemte například VW CC (r.v. 2013), měl jsem možnost v něm jezdit a co jsem zjistil:

Holeně otlačené od tvrdých plastů. Funkce čtení značek zobrazuje informaci cca až 70m za značkou!! Po nastartování nelze ihned ovládat mulimediální systém (protože potřebuje asi 1 minutu na najetí), couvací kamera také nevyjede hned po nastartování. Reakce na dotykovém displeji otravně pomalé. A to jste neviděli bluetooth => Zařízení o velikosti krabice na dort umístěná pod sedadlem řidiče (Srovnejte si to s velikostí a rychlostí odezvy vašeho mobilu). Zatížení max 400kg a ne 500kg jak je běžně zvykem. Adaptivní tlumiče jsou tak nějak k ničemu, ten komfort opravdového změkčení tam není. PS: A s tou kvalitou bych si u Renaultu hlavu nedělal, stačí kouknout na tabulky spolehlivosti např.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvice-a-nejmene-spolehliva-auta-dle-tuv-2016-octavia-na-stiru/ Tam zjistíte, jak to vlastně je. :-)

+3/−2
23.11.2016 12:31

O45d72s79t80r36a97n10ě56n25ý 70U92ž78i57v56a18t52e47l

Uživatel požádal o vymazání
+4/−1
23.11.2016 12:46

M16a84r66e56k 71M21a95l70ý 1942838971600

Přepínání stanic rádia (příp. ovládání CD, USB...), hlasitost rádia, nastavení intenzity a směu foukání klimatizace, nastavení teploty v kabině... to jsou věci, jejichž nastavení má být intuitivní, poslepu a ne že se musím hrabat někde v menu tabletu :-(

+18/−1
23.11.2016 11:56

V48l86a89d73i21m22í13r 25K89o84h27e29l 7296255714851

Viděl jste někdy ovládání radia pod volantem?

+1/−1
23.11.2016 21:07

M57a82r45e17k 43M37a35l64ý 1222478731610

Ano, v mém autě to tak mám. Proč se ptáte?

Já reagoval na tuto informaci v recenzi:

"Pokud chcete cokoliv udělat, je bezpečnější zastavit u krajnice nebo požádat o asistenci spolujezdce. I přeladění rádia nebo změna intenzity foukání topení je operace na dva a víc dotyků. A na ty se musíte soustředit, abyste se na rozhraní bez haptické odezvy trefili na správné místo displeje."

0/0
23.11.2016 21:13

H82o20n41z23a 11S94a75l83á13t 1142461441149

Z me palec nahoru :) rizeni zadni napravy vyborna vec, jen je fakt ze tak v SRN. U nas nepouzitelny. Jen je skoda ze tam je maly objem. Ten 2.0 a vys by tomu sluselo. Ale jinak hezky auto. Nemecka kvalita uz neni tam kde byla :)

+3/0
23.11.2016 11:12
Foto

P37e56t31r 67Č46e37r55n49i19c23k21ý 6475907270

Natáčecí zadní náprava funguje úplně stejně v Německu, jako u nás - nebo jsem Váš příspěvek špatně pochopil.

+1/−1
23.11.2016 11:53

D21a61l34i61b72o48r 51H41o79d52i13s 1283346495873

Slovní salát;-D

+2/−1
23.11.2016 12:37

A82l53e46š 11B12e16n79e13š 3966745202277

Ano, funguje stejně. Ze začátku. Až se na českých rozbíječkách vytluče uložení, tak repase nápravy bude asi dobrej balík.

To u němců najede +/- 200tis bez nutnosti opravy.

+1/0
23.11.2016 23:09

J21á72n 95K29o75t20ú77č 2646314778516

Pekné auto, otázna bude ako vždy kvalita. Ale rozhodne to bude mať ťažké v konkurencii VW a podobných.

+5/0
23.11.2016 11:02

M73a95r61e94k 76M77a63l28ý 1132168611360

Pokud bude cena srovnatelná třeba s Passatem, tak to na německém trhu bude mít sakra těžké, Němec ze střední třídy dá vždy přednost tomu Passatu.

+1/0
23.11.2016 11:54

O69d74s46t87r20a41n57ě37n86ý 61U31ž40i67v82a33t37e17l

Uživatel požádal o vymazání
+18/−3
23.11.2016 11:01

J55á84n 65K14o11t72ú15č 2506204128346

Mobil mám nový (nie moc drahý, ale nový), ale v mojom 8-ročnom aute žiadny infotainment nie je a žijeme. :) Ja držím za jazdy volant a kukám dopredu, manželka s deťmi sledujú krajinu, hrajú sa alebo spievajú.

+3/−2
23.11.2016 11:05

J42a55k17u20b 59M46a36t54ě38j31ů 5665322731505

prave tak to pan Barina myslel. Elektronika s roky odchazi. Elektrosoucastky maji omezenou zivotnost a pokud vse ovladate mechanickymi prepinaci, tak s tim problem neni. Pokud to ovladate "tabletem", tak budete mit za 10 let dost velky problem.

+4/−1
23.11.2016 11:15

J64á21n 74K31o37t93ú54č 2366204568316

No a ja práve tvrdím, že to taký veľký problém nebude. Že by mechanické tlačítka boli odolnejšie? Na autorádiu máme už niektoré tlačíta ošúpané. Keby bol dotykáč, akurát je to furt umazané, ale neviem, či by sa to tak ošúpalo.

0/0
23.11.2016 14:52

J95a32k68u12b 41M47a98t38ě33j93ů 5405532201795

Ale vy asi vubec nechapete podstatu celeho toho prispevku. Tady vubec nejde o to, ze bude panel osahany, to je uplne to nejmensi, jde o to, ze ta elektronika bude mit velmi velky problem treba s tim, ze v zime mate v aute -5°C, nastartujete, pustite topeni a behem par minut tam budete mit +20°C. Bude tam kondenzovat voda a bude dochazet k oxidaci, tomu se nevyhnete. Bude tam mnohem vic veci, u kterych muze dojit k jakemukoliv problemu. Vytece jeden kondenzator a nejen ze si nepustite radio, nepustite si ani topeni, nezmenite nastavenou teplotu, nenastavite si gpsku, neudelate vubec nic. Nebude vam stacit vymenit upadly ovladac teploty (coz muze byt v podsate ta nejhorsi vec, ktera se vam u mechanickeho ovladani muze stat), budete si muset pravdepodobne nechat vymenit cely panel za nekolik tisic.

A pokud bude stale mackat na stejnych mistech, coz pravdepodobne budete, tak se vam ten dotykac osoupe taky.

+3/0
23.11.2016 16:52
Foto

P31e55t77r 97K85o87č61i90č62k45a 4609408286827

Souhlasím s tím lacině působícím interiérem.

Když srovnávám třeba s R25 z roku 1985, (měl jsem) to bylo jak zjevení, kokpit letadla hadr. I po 10 letech, pořád vše fungovalo jak mělo, a povrchy a použitý materiál byly kvalitní. Ne tak mechanika, ale to už není o interiéru.

+1/0
23.11.2016 11:22

O18d78s16t44r60a87n63ě23n67ý 52U96ž83i66v93a49t55e33l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
23.11.2016 11:34

A67n63t50o16n47í76n 38S34e67b69e14r69a 7323508110289

Si to nechám vyndat a dá si tam normální radio.

0/0
23.11.2016 11:26

P26e30t53r 87M95a92r32š26o17u86n 5355108116316

A topení bude ovládat jak? No pro zahřátí si třeba zazpívá ;-D

+1/0
23.11.2016 18:44



Najdete na iDNES.cz