Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krásný renault zatáčí jak carvingový lyžař. Nemá ale rád české cesty

Vypadá fantasticky, zatáčí jako carvingové lyže a neztratí se ani při dálničním sprintu. K zlosti je tablet multimediálního centra a nepotěší nedoladěný podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O41n10d32r34e69j 53S67i66d88o93n 6114206771622

To je skutecne pravda, ze v Bruselu zakazali, aby auta mela nadrz vetsi, nez 47 litru? Zajimalo by mne, kolik to je realne, obcas je do toho zapocitan i objem paliva nutny k chlazeni cerpadla, ktery lze v nouzi pouzit, ale vyrobce to nedoporucuje.

0/0
24.11.2016 2:37

M31a68r44e36k 50M11a56t51i27k65o 2260676743439

ne není

0/0
24.11.2016 9:33

J32i21ř19í 73S46c51h60w74a75c62h 8978184788906

to o té nádrží je jen taková cool dehonestace EU....

+2/−1
24.11.2016 9:36

V80l82a52d35i10s50l84a65v 97B35u17r64y12š84e58k 1149682537844

měření spotřeby a potažmo emisí CO2 se provádí při naplnění 90% nádrže, pokud je auto o 20 kg lehčí tak v objemu milionů aut vyprodukuje o tuny méně CO2 a to je výhoda pro výrobce

0/0
24.11.2016 13:05

J92i32r66i 82F91i46n40k 6207709937678

No, rozdíl mezi 47 l nádrží a 60 l při homologaci při 90ti % naplnění je 11,7 litru a to znamená 8,7 kg.

0/0
24.11.2016 20:12

V72l51a91d76i59s46l81a73v 42B74u92r46y54š20e47k 1399862577884

no tak asi i těch necelých 9 kilo má na spotřebu nějakej vliv

0/0
26.11.2016 8:39

M27a58r39e64k 92J96a57n26e68č43k63a 1207746943141

Sice přímo nezakázali, ale je to cesta automobilek, jak snížit celkovou hmotnost vozu ve prospěch spotřeby vozu.

0/0
24.11.2016 16:26

M66a43r22c20e17l 97S66t86a78r52ý 9288394293379

ten středovej panel tesla wannabe;-D

+1/−1
23.11.2016 22:03

P80e97t10r 32B22á14č50a 8235226375835

Ja snad spatne vidim, jiny auto jak Kadak.

+3/0
23.11.2016 21:47

Z62d88e64n14ě97k 20H82a70n59z16l 1791956732474

Pěkná káraR^

+3/0
23.11.2016 16:38

R80a28d90e52k 84H49o78l27í95k 1408614640196

...no zrovínko dneska jsme se vedle sebe courali městem, dokonce i barva stejná........sem si říkal, auto pro kolotočáře, cena do půl míče, snad to někdo koupí.....a ejhle - 16tka za míč...8-o8-o8-o

+6/−2
23.11.2016 16:26

J51a81n 98Ř26e29z10n81í33č45e77k 3311731543170

No, holt si to za dvacítku necháte vyměnit a zas se pojede dál. Taky ale myslím, že životnost těchhle věcí nebude moc dlouhá.

+2/0
23.11.2016 14:34

J55a57n 77Ř73e27z14n57í74č32e31k 3311691513440

Jinam

0/0
23.11.2016 14:34

A83n70t68o72n45í55n 72S29e76b17e63r75a 7733648570829

Co jsem měl možnost řídit novější renaulty, tak podvozek horší jak Fabie, řadící páka se chová dost nestandartně a nejistě. Řízení dost gumové a interier na mně působil Dacia efektem....

Byl jsem rád, že jsem z toho vylezl a mohl pak řídit něco rozumnějšího....

+4/0
23.11.2016 14:08

D23r30a21h94o70š 71O48n62d87r47u15š 5929179759

...co znamena "novejsi Renaulty" ? Kdo jezdi Renaultem a zna je, se prave smeje az se za bricho popada...vas koment je mimo.

+1/−2
23.11.2016 18:48

A93n97t39o40n87í60n 16S62e11b18e61r81a 7383118660629

Dva roky starý scenic asi měsíc a taky jeden megan půjčený na týden.

+2/0
23.11.2016 21:04

D38a83n19i74e48l 18K48r40o49n22e98r 7294204576177

Auto vypada fakt elegantne a kdyz stoji treba vedle Superbu, tak pusobi drazsim dojmem. Ale ten interier mi moc nesedi.

+4/0
23.11.2016 14:06

J67a35n 68Ž40á69r77o44v34s68k31ý 8178679194858

V tom autě je děsnej bordel. ;-D

+5/0
23.11.2016 13:48
Foto

K19a88r19e61l 31H83r76u19š97k11a 2541891898107

Tak ta zadní náprava je terno. Místo aby udělali solidní nezávislé zavěšení zadních kol, tak na obyčejnou vlečnou nápravu přidají další servo (hydrauliku?), které může kdykoliv odejít. Dobře oni!

+3/0
23.11.2016 13:40

T48o47m17á42š 89K60l53o23r 5135411355925

A jestli tam dají kotouče s ložisky tak jsou opravdu tragikomický.

+1/0
23.11.2016 19:21

M60a48r84t15i26n 10J80u30r62e13č19k20a 2583354331901

Problém s kvalitou u 2. generace... já mám Lagunu 2 v sedanu přes 460tis km a na motoru zatím vše původní včetně turba, váhy vzduchu, vstřikování. Jen sem tam se měnil nějaký snímač s investicí kolem tisícovky. Katastrofou je především uchycení náprav co do frekventované nutnosti výměny silentbloků a čepů, jinak zlaté auto. Karosérie téměř bez koroze a třešničkou na dortu je celonerezový výfuk od příruby na motoru až po samý konec.

+3/0
23.11.2016 13:39
Foto

T25o70m39á24š 87D53v34o30ř83á10k 3355293356646

Ve článku jsou malinké chybky...:-P

"mít v nabídce velké auto"

+1/0
23.11.2016 13:08

L74u16d29ě95k 90J25e69l23í94n38e88k 5197787859430

Tak nějak nevím. V článku autor píše, že zatáčí vykružování oblouků paráda, a v dalším odstavci napíše, že autu sedí dálnice a ne klikaté cesty. To mi nějak nedává smysl. :-/

+9/0
23.11.2016 13:02

J96a32k41u34b 29Š32a86f70a94n77d72a 7945607831421

Mě jo. Klikaté cesty mu nesedí kvůli šířce a vyhýbání.

+1/0
23.11.2016 14:26

M10i55r10e36k 48G43a13j38e39r 5421746549570

A kvuli nerovnostem. Zatacky by mu nevadily, ale takove silnice u nas jsou malo kde. A v USA, kde maji silnice paradni, se francouzska auta zas neprodavaji.

+1/0
24.11.2016 1:23

P43e85t97r 44V54r44á49n12a 7124867112443

Exteriér žádná velká sláva, vypadá jako auto pět let staré. Ovšem interier, to je doslova hrůza. Humpolácká lacinost. Skoro se dá říct, že jsem v šoku. Když chtějí imitovat (předpoklad) ruční šití, tak by neměl být každý steh jiný. Materiály vypadají jako zbytky z deset let starého Meganu. Reprák v zadních dveřích - takto vypadá moderna? Ty brďo, to je fakt masakr.

+4/−6
23.11.2016 12:59

J52a28k58u10b 22Š52a74f62a21n95d88a 7635777581941

Právě to, že každý steh je malilinko jiný dává větší pocit toho, že jde o ruční šití.

+2/0
23.11.2016 14:27

P62e28t12r93a 86K56o41l23o60u91c73h59o15v49á 8924967525237

talisman se povedl, vypadá dobře, technicky průměr

+3/−1
23.11.2016 12:48
Foto

P34e13t90r 84Č79e38r29n32i79c93k32ý 6885197800

Kolik desítek tisíc kilometrů s ním máte najeto, že hodnotíte techniku?

A co by mělo být lepší?

Děkuji

0/−1
23.11.2016 13:25

T75o84m53á49š 83B84a16ř56i94n85a

Uživatel požádal o vymazání
+6/−1
23.11.2016 13:34

M44a48r29e78k 24M56a70t13i91k20o 2640346913719

Tak si vemte například VW CC (r.v. 2013), měl jsem možnost v něm jezdit a co jsem zjistil:

Holeně otlačené od tvrdých plastů. Funkce čtení značek zobrazuje informaci cca až 70m za značkou!! Po nastartování nelze ihned ovládat mulimediální systém (protože potřebuje asi 1 minutu na najetí), couvací kamera také nevyjede hned po nastartování. Reakce na dotykovém displeji otravně pomalé. A to jste neviděli bluetooth => Zařízení o velikosti krabice na dort umístěná pod sedadlem řidiče (Srovnejte si to s velikostí a rychlostí odezvy vašeho mobilu). Zatížení max 400kg a ne 500kg jak je běžně zvykem. Adaptivní tlumiče jsou tak nějak k ničemu, ten komfort opravdového změkčení tam není. PS: A s tou kvalitou bych si u Renaultu hlavu nedělal, stačí kouknout na tabulky spolehlivosti např.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvice-a-nejmene-spolehliva-auta-dle-tuv-2016-octavia-na-stiru/ Tam zjistíte, jak to vlastně je. :-)

+3/−2
23.11.2016 12:31

T42o32m65á67š 34B61a28ř38i12n64a

Uživatel požádal o vymazání
+4/−1
23.11.2016 12:46

M78a39r64e48k 57M67a37l28ý 1552948971440

Přepínání stanic rádia (příp. ovládání CD, USB...), hlasitost rádia, nastavení intenzity a směu foukání klimatizace, nastavení teploty v kabině... to jsou věci, jejichž nastavení má být intuitivní, poslepu a ne že se musím hrabat někde v menu tabletu :-(

+18/−1
23.11.2016 11:56

V88l98a52d64i47m61í85r 27K69o20h59e61l 6768509611509

Viděl jste někdy ovládání radia pod volantem?

+1/−1
23.11.2016 21:07

M88a70r34e26k 20M26a23l45ý 1262158631430

Ano, v mém autě to tak mám. Proč se ptáte?

Já reagoval na tuto informaci v recenzi:

"Pokud chcete cokoliv udělat, je bezpečnější zastavit u krajnice nebo požádat o asistenci spolujezdce. I přeladění rádia nebo změna intenzity foukání topení je operace na dva a víc dotyků. A na ty se musíte soustředit, abyste se na rozhraní bez haptické odezvy trefili na správné místo displeje."

0/0
23.11.2016 21:13

H52o36n15z45a 75S44a86l75á67t 1802961791769

Z me palec nahoru :) rizeni zadni napravy vyborna vec, jen je fakt ze tak v SRN. U nas nepouzitelny. Jen je skoda ze tam je maly objem. Ten 2.0 a vys by tomu sluselo. Ale jinak hezky auto. Nemecka kvalita uz neni tam kde byla :)

+3/0
23.11.2016 11:12
Foto

P26e47t18r 29Č14e86r79n26i74c76k66ý 6345727270

Natáčecí zadní náprava funguje úplně stejně v Německu, jako u nás - nebo jsem Váš příspěvek špatně pochopil.

+1/−1
23.11.2016 11:53

D78a81l39i29b31o55r 31H82o27d82i54s 1253116155743

Slovní salát;-D

+2/−1
23.11.2016 12:37

A73l30e88š 37B46e43n10e75š 3366965102767

Ano, funguje stejně. Ze začátku. Až se na českých rozbíječkách vytluče uložení, tak repase nápravy bude asi dobrej balík.

To u němců najede +/- 200tis bez nutnosti opravy.

+1/0
23.11.2016 23:09

J63á35n 61K37o78t50ú70č 2696964858516

Pekné auto, otázna bude ako vždy kvalita. Ale rozhodne to bude mať ťažké v konkurencii VW a podobných.

+5/0
23.11.2016 11:02

M76a58r30e93k 63M90a45l59ý 1702778201100

Pokud bude cena srovnatelná třeba s Passatem, tak to na německém trhu bude mít sakra těžké, Němec ze střední třídy dá vždy přednost tomu Passatu.

+1/0
23.11.2016 11:54

T13o45m45á45š 80B45a81ř63i92n33a

Uživatel požádal o vymazání
+18/−3
23.11.2016 11:01

J54á54n 28K91o31t26ú46č 2596444148766

Mobil mám nový (nie moc drahý, ale nový), ale v mojom 8-ročnom aute žiadny infotainment nie je a žijeme. :) Ja držím za jazdy volant a kukám dopredu, manželka s deťmi sledujú krajinu, hrajú sa alebo spievajú.

+3/−2
23.11.2016 11:05

J44a47k59u86b 22M15a21t44ě60j50ů 5155842241605

prave tak to pan Barina myslel. Elektronika s roky odchazi. Elektrosoucastky maji omezenou zivotnost a pokud vse ovladate mechanickymi prepinaci, tak s tim problem neni. Pokud to ovladate "tabletem", tak budete mit za 10 let dost velky problem.

+4/−1
23.11.2016 11:15

J34á43n 15K35o87t60ú14č 2876834348746

No a ja práve tvrdím, že to taký veľký problém nebude. Že by mechanické tlačítka boli odolnejšie? Na autorádiu máme už niektoré tlačíta ošúpané. Keby bol dotykáč, akurát je to furt umazané, ale neviem, či by sa to tak ošúpalo.

0/0
23.11.2016 14:52

J48a45k98u24b 43M34a28t75ě94j35ů 5105972851925

Ale vy asi vubec nechapete podstatu celeho toho prispevku. Tady vubec nejde o to, ze bude panel osahany, to je uplne to nejmensi, jde o to, ze ta elektronika bude mit velmi velky problem treba s tim, ze v zime mate v aute -5°C, nastartujete, pustite topeni a behem par minut tam budete mit +20°C. Bude tam kondenzovat voda a bude dochazet k oxidaci, tomu se nevyhnete. Bude tam mnohem vic veci, u kterych muze dojit k jakemukoliv problemu. Vytece jeden kondenzator a nejen ze si nepustite radio, nepustite si ani topeni, nezmenite nastavenou teplotu, nenastavite si gpsku, neudelate vubec nic. Nebude vam stacit vymenit upadly ovladac teploty (coz muze byt v podsate ta nejhorsi vec, ktera se vam u mechanickeho ovladani muze stat), budete si muset pravdepodobne nechat vymenit cely panel za nekolik tisic.

A pokud bude stale mackat na stejnych mistech, coz pravdepodobne budete, tak se vam ten dotykac osoupe taky.

+3/0
23.11.2016 16:52
Foto

P33e75t51r 57K71o14č49i42č76k70a 4909128546187

Souhlasím s tím lacině působícím interiérem.

Když srovnávám třeba s R25 z roku 1985, (měl jsem) to bylo jak zjevení, kokpit letadla hadr. I po 10 letech, pořád vše fungovalo jak mělo, a povrchy a použitý materiál byly kvalitní. Ne tak mechanika, ale to už není o interiéru.

+1/0
23.11.2016 11:22

T26o26m40á58š 74B61a46ř66i75n45a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
23.11.2016 11:34

A46n16t79o66n47í64n 98S42e17b49e93r37a 7373458360629

Si to nechám vyndat a dá si tam normální radio.

0/0
23.11.2016 11:26

P70e98t12r 31M52a52r31š72o67u78n 5195698486206

A topení bude ovládat jak? No pro zahřátí si třeba zazpívá ;-D

+1/0
23.11.2016 18:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.