- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je skutecne pravda, ze v Bruselu zakazali, aby auta mela nadrz vetsi, nez 47 litru? Zajimalo by mne, kolik to je realne, obcas je do toho zapocitan i objem paliva nutny k chlazeni cerpadla, ktery lze v nouzi pouzit, ale vyrobce to nedoporucuje.
...no zrovínko dneska jsme se vedle sebe courali městem, dokonce i barva stejná........sem si říkal, auto pro kolotočáře, cena do půl míče, snad to někdo koupí.....a ejhle - 16tka za míč...
No, holt si to za dvacítku necháte vyměnit a zas se pojede dál. Taky ale myslím, že životnost těchhle věcí nebude moc dlouhá.
Co jsem měl možnost řídit novější renaulty, tak podvozek horší jak Fabie, řadící páka se chová dost nestandartně a nejistě. Řízení dost gumové a interier na mně působil Dacia efektem....
Byl jsem rád, že jsem z toho vylezl a mohl pak řídit něco rozumnějšího....
...co znamena "novejsi Renaulty" ? Kdo jezdi Renaultem a zna je, se prave smeje az se za bricho popada...vas koment je mimo.
Auto vypada fakt elegantne a kdyz stoji treba vedle Superbu, tak pusobi drazsim dojmem. Ale ten interier mi moc nesedi.
Tak ta zadní náprava je terno. Místo aby udělali solidní nezávislé zavěšení zadních kol, tak na obyčejnou vlečnou nápravu přidají další servo (hydrauliku?), které může kdykoliv odejít. Dobře oni!
A jestli tam dají kotouče s ložisky tak jsou opravdu tragikomický.