Diskuze
OBRAZEM: Závoďák žere 50 litrů benzinu na sto, gumy prošoupe za 200 km
Děkujeme za pochopení.
J25a12n 58M59l90e82z98i34v48a
No a v roce 1973, milé děti, mělo závodní Porsche 917/30 pro sérii Can-Am spotřebu kolem 140l / 100km v závodním režimu, pilot měl v kokpitu na každý straně dvousetlitrovou nádrž s benzínem. Na další sezónu bylo kvůli ropný krizi zavedený "úsporný" pravidlo pro minimální dojezd 3 míle na galon (zhruba "sto na sto"). To teprve byla spotřeba :)
J85i18ř35í 12S76c24h28w75a44c24h
tak 1600 žíznivých koní už něco vypije.....
D65e30n49i30s 23H44u77m82l
To je titulek jak od osmnáctiletýho tunera
J97a11n 16K90r77p77e27c
no ja mam zase na okruhu prumernou spotrebu 20-30 piv...
P90e55t75r 51D78l98o16u42h78ý
Nedá mi to a musím si rejpnout. "Průměrná spotřeba 51 litrů na 100 kilometrů je pro většinu řidičů noční můrou. Pokud ale sedíte za volantem závodního vozu, za méně nepojedete." No, průměr je to proto, že někdo jede za méně, někdo za více. Takže tvrzení "za méně nepojedete" neplatí ve zhruba polovině případů. Teď to sice za toto tvrzení schytám já, protože je to průměr a ne medián. Ale protože nepředpokládám extrémní rozdíly ve spotřebě (nádrže nejsou neomezené), tak v tom rozdíly velké nebudou.
Autore sorry. Vím jak jste to myslel. Ale z hlediska matematiky a logiky jsem si musel rejpnout.
M12a47r81t79i19n 57V12o94k62o38u45n
pozor, prumer neni median :) takze pod prumerem muze byt klidne jen treba 10% aut :)
J25i51ř49í 83Z11ý43k34a
51L/100km je skvělý výsledek. S mým "běžným" osobákem jsem jel "v závodním režimu" po německé dálnici za 45L/100km. Měřeno dotankováním a ujetou vzdáleností.
J97i95ř37í 29S67c72h96w59a59c87h
závodní režim na okruhu je na spotřebu trochu "výhodnější" než trvalá jízda na maximu. Část okruhu před zatáčkou a v zatáčce se nejede na plný plyn.
Na plný plyn by ta auta žrala okolo cca 60-70 litrů, tato spotřeba je víceméně daná maximálním výkonem motoru viz:
http://autobild.cas.sk/clanok/198860/test-aka-je-spotreba-pri-jazde-na-plny-plyn
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...