Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řezník Carlos Ghosn je nejpracovitější velikán autoprůmyslu

Kromě angličtiny, kterou donutil mluvit Francouze u Renaultu a Japonce od Nissanu, mluví plynně francouzsky, portugalsky a arabsky. Renomovaný magazín Forbes o něm napsal, že je to "nejtvrději pracující člověk v brutálně konkurenčním globálním automobilovém byznysu". Carlos Ghosn patří mezi nejmocnější muže planety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L63a61d70i43s93l85a98v 88K44a46l47o25u65s 7805416241870

To je sice zajímavé, ale všechny jmenované automobilky patří mezi výrobce dost pochybné techniky. Na prvním místě jsou konstruktéři, použité technologie a materiály, vše podpořené dlouhodobým testováním,zkouškami a vývojem technologií. Umí sice manipulovat s lidmi, ale geniálního konstruktéra nevyčaruje.V současné době je problém už na poli motorů. Nafta z důvodu šíleností v Bruselu brzy skončí, u benziňáků je problém,že díky downsizeingu se cpou do popředí přímovstřikové maloobjemové varianty, které karbonují motory, tím klesá účinnost a životnost.

0/0
21.12.2016 10:03

V30í63t 34O29ž68a73n46a 1438308195824

Cože, největším výrobcem elektromotorů? Elektromobilů!

0/0
31.10.2016 14:59

J96i59n42d59r79i90c56h 30K53u76c27e19r35a 7558305751635

Az na to,ze vsechna ta "jeho" auta stojej za ho...,dobry tak leda pro Francouze a Marokance.

+4/−3
31.10.2016 9:51

J30a16r75o62s20l63a10v 70B46a91l42i52n86t 5466433534486

No nechtel bych teda pracovat pod nim 8-o

+2/0
31.10.2016 9:01

V19í52t 88O26ž70a87n62a 1318878425984

Musk je drsnější. A nejdrsnější byl Jobs.

0/0
31.10.2016 15:01

M86a69r98t61i97n 82K32o66t19a22l60a 8675988173927

A co Elon?

0/0
31.10.2016 8:14

J54a22r76o15s67l74a29v 18D83r42o23z42d 6413729750747

Elon je fajn, ale přecejen jiný kalibr. Renault prodává ročně 8.5 milionu aut. Tesla prodá kolik? 20 tisíc?

0/0
31.10.2016 9:03

H50o64n47z72a 62T68a75r 3439742854752

Je to trochu víc.Tento rok je výrobní plán 85 000 elektromobilů .

Výrobní program Tesla motors zahrnuje také výrobu energetických uložišt a prodej solárních systémů.

www.hybrid.cz/tagy/tesla-motors

Carlos Ghosn Má jiné starosti >>> Šéf Nissanu není z Chevroletu Bolt ani trochu nadšený.

http://www.hybrid.cz/sef-nissanu-neni-z-chevroletu-bolt-ani-trochu-nadseny

0/0
31.10.2016 9:34
Foto

J53i41ř26í 97D75v48o65ř30á87k 5125799580668

http://www.auto.cz/video-tesla-model-x-krajec-prstu-zakladni-vybave-99830

0/0
31.10.2016 20:40

J73o37z67e87f 31H18r81i11c70i48š96i97n 4333720270676

No úspěšnost firmy v čase neurčuje kurz na burze ale cash-flow.

A u Elonových projektech je silně negativní. Zatím je financován lidmy co věří jeho slibům anebo fandí jeho projektům a chtějí aby se realizovali ale ne zákazníky. Čas ukáže jestli a jak moc se mu to povede.,

0/0
31.10.2016 15:14

R45a33d73o51m76í52r 69A27l21b35e39r61t 1246181102229

Ale to už tady ten nabarvený fešák, nemusí být!!! Kdo za něj spáchá harakiri?

+1/0
1.11.2016 14:59

J96o58z50e54f 86H73r71i35c87i77š30i67n 4973390400256

Ne že by to nebyl bedna a šikovný obchodník ale způsob ovládnutí Mitsubishi je pro mne za hranicí dobrých mravů.

0/0
31.10.2016 0:24

D91a77n21i58e20l 40J54a48n96k15o 9739239170692

To je relativní - buď 21 000 propustit a nebo zavřít o pár let později celou továrnu se 140 000 zaměstnanci.

Jako zaměstnanci se to velmi špatně poslouchá ale žel jinak to nejde - navíc pokud máte dodavatele co dodává o cca 1/3 dráž jen proto aby kolegům dával "desátek" to taky firmě neprospívá ...

+1/0
31.10.2016 15:22
Foto

T14o21m97á52š 21D58v11o91ř79á67k 7135156537461

Mitsubishi? Opravdu?

To jsem tedy ve článku nenašel...;-)

0/−1
31.10.2016 18:10

J22o53z35e43f 23H80r51i82c62i60š24i90n 4843370460276

Protože neděláte věci pořádně. Hledejte!

0/0
3.11.2016 20:39

M68i59r37o45s66l70a66v 16G59r71a21š85a34r 1739450657

Klobouček R^

+2/−2
31.10.2016 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.