Diskuze
OBRAZEM: Praga S5T, mladší sestra vejtřasky vozila uhlí i montéry
Děkujeme za pochopení.
V13l90a50d85a 60V96a96n28e97k
Ventra, je dodnes královnou Trucktrialu! S5 byla silniční verze, trochu rychlejší, ale na svou dobu průměr.. co se výbavy kabiny a topení týče.. S oběma jsem si před 40lety zajezdil.. Natřepal se, a mrznul v zimě, vařil se v létě..
V98í34t66ě82z45s11l84a68v 55S21c40h41m17i97t13t
Proč byla na reklamních prospektech vyfocena s jugoslávskými kabely (viz foto 18)?
#
O58d91s94t72r86a18n70ě19n75ý 81U94ž95i85v23a66t42e12l
J68o67s50e91f 82Z59a98h15á71l40k57a
Zdalipak se už nějak pohnula kauza kolem muzea Pragovek p. Příhody?
M85i95c91h47a48l 12F15r11ý55d20a
Také by mne to zajímalo, jak a hlavně zda už byla vyřešena pozůstalost.
V90á62c56l17a62v 15M87a82l42ý
Espětka, nejméně povedený náklaďák., ještě horší Praga S5T- TN. Vysoká spotřeba, špatná převodovka, tím myslím redukci, na houby topení. U V3Sky to člověk přehlédl, to bylo auto do terénu, které nemělo konkurenci, ale u auta na silnici ne.
J97i38ř48í 40E62r54b74e42n
Bavíme se o roce 1956, jo?
V padesátých letech taková Škoda 706 RT byla špičkou v RVHP a v lepší třetině celé Evropy, zatímco valníková S5T byl pořád standardní vůz tehdejší doby (ostatně pro S5T-TN se používaly právě budky LIAZ RT). Pragy S5T byly jen dočasným provizoriem do doby, než se naplno rozjede výroba nových osmitunek LIAZ a třítunek Avia. No a vydrželo to provizorium ve výrobě přes patnáct let
M94i66c25h77a22e12l 88K85o12n58e46č20n61ý
Na vojně se říkalo: dostaneš pochvalu před nastoupenou jednotkou a nastartovanou V3Skou. Hrozně to řvalo, ale je pravda, že tam kde mělo problém OT , tak Ventra s šípovejma pneu suveréně projela.
M40i56c57h76a86l 44N75a95j93m26a87n
Tak V3S projela daleko dále než i T148/T813/T815. Ono totiž záleželo hodně na hmotnosti, kdy ta V3S vážila tak 1/3 co jiná technika.
J13a19r56o57m60í83r 92K37r71á15l
Na stavbu jsem měl S5T s rukou. Projela všude, kde jsem potřeboval a spotřeba do dvaceti. Pak jsem ji prodal, ale jezdí s ní ten farmář dodnes.
R87o94m22a50n 54K28o76z12e38l
Měl ji pán o pár domů vedle, to bylo vždycky řevu, než se vůbec rozjela, motor měl hrozně ječivý zvuk. A v mém dětství občas k vidění byla, zvláště v té typický modré barvě.
M46i11c50h36a78l 18N91a41j37m50a73n
V galerii ještě chybí verze S5T-TN (silniční tahač) ,která byla osazena trambusovou kabinou ze Škody 706 RT.
T81o89m34á68š 61D63v45o88ř57á28k
M86i52c75h20a51l 75N66a96j18m82a39n
Pětitunka byla hezké auto, ale bohužel trošinku zapadlo v historii.
Dneska je to nádherný veterán.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...