Diskuze

Nákupem auta placení teprve začíná. Spočítejte si, na co máte

Kolik vlastně ten komfort mít auto před domem nebo v garáži stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně spočítat. Bylo by hloupé ušetřit peníze na honosné auto snů a v zimě nejezdit, protože nezbude na zimáky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J42i36ř86í 74S44k55o77p89e39c

15. 11. 2016 18:38

Starší dieselová auta takové problémy rozhodně nemají! :-)

0 0
možnosti
JU

J38a14n 42U16l93m

9. 11. 2016 12:03

Nevím no, jestli jsou všichni motoristé lemplové co všechno dávaji do servisu , dobrá, ale jde to přece i jinak.

Já mám Japonce, 1x ročně olej si měním sám, brzdové destičky, případně kotouče taky. Takže další náklady: ob rok STK, nákup nafty, za 4 roky pneu... To je všechno

3 0
možnosti
JU

J28a25n 37U30l73m

9. 11. 2016 12:05

Jo, ještě povinný u AXA 1800

0 0
možnosti
Foto

I33v74a22n 24K52o49p28t92a

9. 11. 2016 10:20

No kéž by to bylo jednou za rok. Jinak auto je tak bezpečné jak bezpene jede jeho ridic. Nemyslím ze by e-auto bylo bezpečnější nez klasické. Ostatně ani Tesla nema nic navíc co by jste nemohl mit třeba ve škodovce.

0 0
možnosti
VB

jinak i ten nejbezpečněji jedoucí řidič se může zabít v nebezpečném autě a i ten nejnebezpečněji jezdící řidič může zůstat naživu v bezpečném autě, jinak šanci na přežití máte v novém bezpečném autě mnohem vyšší než ve starém nebezpečnén, jinak mě by zajímalo, jak může někdo, kdo najezdí statisíce kilometrů může ještě věnovat diskusím, asi diskutujete za jízdy, předpokládám, já najedu ročně 20 tisíc a to mě připadá, že jezdím skoro pořád, kdybych najel dvojnásobek, tak už v autě i spím, omlouvám se za zvědavost

1 0
možnosti
LB

Největší položka benzín cca 60tis,pojištění komplet 13tis,olej,filtry,klima 15tis,letní,zimní pneu 22tis(dva roky),tlumiče a destičky 12tis,drobnosti a servis cca 15tis.Dohromady 126tis při nájezdu 50tis ročně.Tolik loňský rok,letos pouze 35tis km.

Ojeté BMW 330i z Lucemburska,originál stav,každý rok cena stoupne o víc jak 10tis;-D

0 0
možnosti
LB

Ještě doplním,poslední nabídka před týdnem ze Slovenska 11tis euro,15 roků staré auto.Simply clever Škoda;-D

0 0
možnosti
PH

P31e61t12r 13H29o50r13á77k

8. 11. 2016 21:06

Najezdil jsem 200.000 na novém autě autě a jen pokles ceny mne stál 2 Kč/km. K tomu benzin 2.50/km a servis tak 0,3 Kč/km, gumy 0.1 Kč/km a pojistka. Takže kilometr stojí tak minimálně 5 Kč/km. Takže jsem projezdil asi tak milion. 8-o

2 0
možnosti
MM

M49a34r42e63k 52M71a87l21ý

9. 11. 2016 9:26

To je tak nějak normální, odpovídá to levnějšímu autu např. nižší střední třída.

0 0
možnosti
IP

Auto by mělo sloužit mě, ne já jemu.

Řada automobilek by dnes měla produkovat koňské povozy, ae ne auta, u kterých se nabízí bezpočet možných poruch. Auta se testují za polárním kruhem a v Údolí smrti, ae nevydrží běžné středoevropské podmínky.

Co se týče servisování, tak v autorizovaných servisech vždy věděli, kam na co sáhnout, takže ve finále pozáruční oprava vyšla levněji než nějaké laborování v neznačkových servisech. Po vykonané opravě jsem zamířil vždy na internet, abych o tom našel nějaké bližší info - a vždy se ukázalo, že "to je bolest š*o*o*e*".

Nechci tady jmenovat nejmenovanou automobilku z MB, určitě na mě přistane mnoho nadávek a urážek, protože kdo tuto značku nechválí, je ..."píp"

Bohužel, co jsem se setkal s majiteli této značky, tak za jejich aktivního vlastnictví nedali na tuto značku dopustit - absolutně bezporuchový, nejlevnější, nejvybavenější, nejpohodlnější atd. auto na planetě. Po prodeji z nich lezly poruchy a následné ne právě levné servisní zásahy jak na běžícím páse. Dokonce jsem zíral, co závad mě ještě nepotkalo. Shodli jsme se na jediném - tenhle shit už nikdy více.

Ne každý motorista chce každý rok cpát do auta 20 30 tisíc (nepočítám nějakou běžnou údržbu typu olej + filtr). Většina lidí s touhle částkou nepočítá a pak tvrdí (a i to dělá), že do auta leje jen benzín a vyměňuje olej a že nějakých 20 30 tisíc rozhodně do oprav neinvestují. Všichni bychom jistě oněch 20 30 tisíc vrazili raději do jiných věcí. Pokud se nejedná o opravdovou, kvalitní značku, tak investice do oprav jsou bohužel nuitné a pokud někdo tyhle peníze neinvestuje, tak se z auta časem stává nepozorovatelně vrak, majitel to bezprostředně nevnímá.

3 0
možnosti
MN

A ta opravdová kvalitní značka je?

0 0
možnosti

Ideální je žádné auto nemít a používat MHD, vlaky a meziměstské autobusy.

2 1
možnosti
MN

Výborný nápad! Jen trasu kterou, kterou jedete autem třeba 3 - 4 hodiny, pojedete 11 hodin, nebo také 2 dny.

2 0
možnosti
HK

No nic proti renomované společnosti Audatex, ale ty chyby co máji v systému jsou ultra na přes držk.....

0 0
možnosti
KM

K65a38r76e60l 13M62a81z15a10č

8. 11. 2016 18:56

Jsem chudý, kupuji ojetiny, které si pečlivě vybírám a kupuji zásadně v SRN od soukromých majitelů. Najeto vždy do 100 000 km. Jelikož jsem tímto trochu postižený, vedu se pečlivé záznamy:

Nissan Primera P11C, 2001:

Najeto 145 000 km, koupeno cca 86 000 km, 6 let v provozu, celkové náklady na jeden km po odečtení prodeje: 1,80 Kč. A to včetně nových hliníkových disků a pod.

Nissan Primera P11, 1998:

za 3 roky najeto 30 tisíc, po odečtení při prodeji: 0,01 Kč na km!! (dobře koupil, dobře prodal).

Mercedes-Benz 190, 1993:

při najetí cca 100 000 km: 0,50 Kč na km a je stále ve sbírce

Vše servisováno, měněn olej po 10 000 km. Nepoužívám značkové servisy (u starších aut je to nesmysl a hlavně nic neumí, opakovaná zkušenost), nutno najít šikovného mechanika (asi největší problém), díly, oleje si vždy kupuji sám - značkové - jsou tam až absurdní rozdíly v ceně (rozvody: cena obvyklá 6 000,-, ten samý výrobce v SRN: 80 Eur; pružiny originál 2 400 Kč vs 520 Kč a pod.).

Další dvě auta z let 2002-3 mám krátce, počáteční investice a málo najeto, takže zatím nevím, ale vyvíjí se to podobně.

0 0
možnosti
MN

Jen zapomínáte na malinký detail - uvádíte sice celkové náklady, ale s náklady na palivo nepočítáte.....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...