- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně nepřišlo, že by mě v bazaru esa nějak podvedli nebo že bychom koupili špatně. Byl to normální obchod, žádný humbuk kolem, auto je v pořádku.
Když tu leta probíhá mediální masáž, že každý kdo není AAA nebo ESA je podvodník a stáčí tachometry...
Je to o tom, že někdo, kdonechce ztrácet čas koukáním po inzerátech od soukromých majitelů, kde stejněnení jistota dobrýho kupu (jako nikde, když se jedná o použitý zboží), pak sidomlouvají schůzky, na tu kolikrát pak jeden nebo druhej nedorazí, řešenípapírů atd atd.. Je celkem dost starostí kolem jak pro prodávající tak kupujícía záruka nikde. Je jednoduší zajet do nejbližšího většího bazaru, kde siv klidu vyberete, většinu zařídí za vás i třeba odvoz auta, je tam možnostreklamace na kterou můžete u soukromýho prodeje zapomenout.. Mluvímz vlastní zkušenosti, kdy jsem zkoušel soukromý prodej a pak se obrátil navětší bazar Esa a byl klid.
ano, v autobazaru je teoretická možnost reklamace. Na druhou stranu prakticky nulová šance, že ji bazar v případě větších problémů uzná.
Viz např. podrobné popisy závad auta (příloha smlouvy), které při projevení zájmu na začátku bylo pomalu bez investic
To je dobre, je lepsi se vypravit do Nemecka.
To je divné. autobazary plné auťáků, že by šly moc na odbyt, to těžko. Většinou se prodávají auta, která, až na vyjímky, nemají budoucnost, nebo ve stavu, kdy opravy by stály tolik, že je vlastně nemá smysl ani opravovat, ani prodávat.
Stanovení spravedlivé ceny za ojetý vůz. Po deseti letech a 150 - 200 tisících kilometrech by měla cena auta poklesnout zhruba na desetinu oproti ceně původní. Dále by na cenu mělo mít vliv i morální zastarání použitých technologií, to však dnes opomíjíme, protože ..........
No v každém případě, pokud nová Octavie stála 350 tisíc, tak deset let stará s nájezdem 200 tisíc km, by měla stát maximálně 35 tisíc korun.
Slovo spravedlivé je hloupost. nahradil bych ho slovem ekonomické. Pokud si chci koupit olítaný diesel tak musím počítat s investicí do dvouhmotové spojky, brzd, vstřiků, rozvodů, ložisek kol atd. Jestli se mě to vyplatí musím zvážit.
Ono to je vcelku logické, v době kdy přímo dealeři nabízí téměř stejně širokou nabídku aut jako bazary, ovšem s neskonale větším prodejním servisem a především zárukou stavu vozu, je prostě nasnadě jít raději tam
"v pražských autobazarech, když cena oscilovala mezi částkou 299 000 a 229 000 Kč." ...... To teda opravdu není moc velký rozptyl......
Kolik z vozů, co stojí v těchto krachujících bazarech jsou dovozená?
No dnes je praxe taková, že velkobazar - s působností i ve státech na východ od nás, koupí v Německu slušné auto a k němu často dostane zadarmo šrot na náhradní díly. Němci platí za auta poměrně velkou daň a tak se skutečně starých aut zbavují téměř zadarmo.
No a to pěkné auto pak přes nás jen proteče a putuje ještě "vylepšené" dál na východ. No a ten šrot se za deset tisíc "uschopní" do provozu a nabídne českému oslíkovi za padesát tisíc - supr koupě.