Diskuze

V Česku zavírají malé autobazary, aut na trhu je méně, než se myslelo

„Každý rok ukončí činnost skoro 60 autobazarů a ojetin se prodává výrazně méně, než se myslelo,“ uvádí Petr Přikryl, předseda asociace autobazarů. Nejlevnější vozy stojí v jihomoravských autobazarech, především v oblasti Znojemska, kde je také jeden z nejvyšších výskytů těch nejmenších autobazarů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně nepřišlo, že by mě v bazaru esa nějak podvedli nebo že bychom koupili špatně. Byl to normální obchod, žádný humbuk kolem, auto je v pořádku.

0 0
možnosti

J79a36n 68U57l73m

9. 11. 2016 12:44

Když tu leta probíhá mediální masáž, že každý kdo není AAA nebo ESA je podvodník a stáčí tachometry...

0 0
možnosti

K93a21r13e25l 72U43r62b16a82n

9. 11. 2016 10:57

Snad nezavře i Monte Karlo

1 0
možnosti

Je to o tom, že někdo, kdonechce ztrácet čas koukáním po inzerátech od soukromých majitelů, kde stejněnení jistota dobrýho kupu (jako nikde, když se jedná o použitý zboží), pak sidomlouvají schůzky, na tu kolikrát pak jeden nebo druhej nedorazí, řešenípapírů atd atd.. Je celkem dost starostí kolem jak pro prodávající tak kupujícía záruka nikde. Je jednoduší zajet do nejbližšího většího bazaru, kde siv klidu vyberete, většinu zařídí za vás i třeba odvoz auta, je tam možnostreklamace na kterou můžete u soukromýho prodeje zapomenout.. Mluvímz vlastní zkušenosti, kdy jsem zkoušel soukromý prodej a pak se obrátil navětší bazar Esa a byl klid.

9 6
možnosti

ano, v autobazaru je teoretická možnost reklamace. Na druhou stranu prakticky nulová šance, že ji bazar v případě větších problémů uzná.

Viz např. podrobné popisy závad auta (příloha smlouvy), které při projevení zájmu na začátku bylo pomalu bez investic

4 0
možnosti

K18a24r50e40l 43M42a58l51ý

2. 11. 2016 12:12

To je dobre, je lepsi se vypravit do Nemecka.

1 1
možnosti

A koupit auto od Turka? :)

6 1
možnosti

To je divné. autobazary plné auťáků, že by šly moc na odbyt, to těžko. Většinou se prodávají auta, která, až na vyjímky, nemají budoucnost, nebo ve stavu, kdy opravy by stály tolik, že je vlastně nemá smysl ani opravovat, ani prodávat.

0 0
možnosti

Stanovení spravedlivé ceny za ojetý vůz. Po deseti letech a 150 - 200 tisících kilometrech by měla cena auta poklesnout zhruba na desetinu oproti ceně původní. Dále by na cenu mělo mít vliv i morální zastarání použitých technologií, to však dnes opomíjíme, protože ..........

No v každém případě, pokud nová Octavie stála 350 tisíc, tak deset let stará s nájezdem 200 tisíc km, by měla stát maximálně 35 tisíc korun.

5 0
možnosti

J78a91n 62H12r30u91z67a

2. 11. 2016 11:20

Slovo spravedlivé je hloupost. nahradil bych ho slovem ekonomické. Pokud si chci koupit olítaný diesel tak musím počítat s investicí do dvouhmotové spojky, brzd, vstřiků, rozvodů, ložisek kol atd. Jestli se mě to vyplatí musím zvážit.

4 0
možnosti

Ono to je vcelku logické, v době kdy přímo dealeři nabízí téměř stejně širokou nabídku aut jako bazary, ovšem s neskonale větším prodejním servisem a především zárukou stavu vozu, je prostě nasnadě jít raději tam R^

2 0
možnosti

A kde je berou? Z protiuctu?

0 0
možnosti

P41e59t93r 90S53u80c50h33ý

2. 11. 2016 10:20

"v pražských autobazarech, když cena oscilovala mezi částkou 299 000 a 229 000 Kč." ...... To teda opravdu není moc velký rozptyl......

0 0
možnosti

Kolik z vozů, co stojí v těchto krachujících bazarech jsou dovozená?

0 0
možnosti

No dnes je praxe taková, že velkobazar - s působností i ve státech na východ od nás, koupí v Německu slušné auto a k němu často dostane zadarmo šrot na náhradní díly. Němci platí za auta poměrně velkou daň a tak se skutečně starých aut zbavují téměř zadarmo.

No a to pěkné auto pak přes nás jen proteče a putuje ještě "vylepšené" dál na východ. No a ten šrot se za deset tisíc "uschopní" do provozu a nabídne českému oslíkovi za padesát tisíc - supr koupě.

2 0
možnosti