Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen kvůli šetření na pokutu za Dieselgate opustí rallye

Mistr světa Sébastien Ogier vyhrál o uplynulém víkendu počtvrté za sebou Britskou rallye a zpečetil tím i zisk Poháru konstruktérů pro tovární tým Volkswagen. Úspěšné tažení letošní sezonou však dostane hořkou pachuť. S koncem sezony tovární tým odstupuje ze seriálu mistrovství světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21i97l95a78n 31K95o28u96t95s68k60ý 2823520934398

A bude hůř.

0/0
1.11.2016 22:03

J28a27n 82T94a64r35a10b31a 4216516209689

Škoda podle některých fotografií už dost šetří...například na druholigovém zadku s celulitidou.

+3/0
1.11.2016 21:44

J92i92ř84í 21K34o32c70u19r72e45k 6495554585718

Kromě Rallye je Škodovka angažovaná taky ve Škoda Octavia cup (5 závodů ročně, AT, CZ 2x, HU, SK). Seat jezdí ETCC, TCR international, TCR national, takže se "laboratoř" může přesunout tam.

0/0
1.11.2016 21:14
Foto

J87i65ř64í 81D75v52o19ř59á66k 5225649440488

Vratisla Kulhánek 5. října 2015

http://www.euro.cz/byznys/vratislav-kulhanek-skandal-kolem-volkswagenu-se-uklidni-za-dva-tri-mesice-1233138

Jak dlouho si myslíte, že rozruch kolem podvodů s emisemi ještě potrvá?

Tak ono se to v Evropě uklidní ve chvíli, kdy proběhnou úplné testy. To vidím tak na dva tři měsíce. Více na: http://www.euro.cz/byznys/vratislav-kulhanek-skandal-kolem-volkswagenu-se-uklidni-za-dva-tri-mesice-1233138#utm_medium=selfpromo&utm_source=euro&utm_campaign=copylink

0/0
1.11.2016 20:13

J11a55n 71K95a56r19e54l 17N38o12v75a75k 5706274708676

No tomu neverim..

0/0
1.11.2016 19:42

J18a53n 47M55a19l76ý 3372432542855

Je to škoda. By mělo zajímalo, kdo vlastně to WRC pojede....

0/0
1.11.2016 16:57

J38i92r50i 82B35e54c22v67a36r 7702709886

Nově třeba Toyota ;-)

0/0
1.11.2016 17:23

J77i58ř12í 61S42m58e36t78a98n75a 7475419942548

Většinu však uhradí majitelé předražených škodovek.;-D;-D;-D

0/0
1.11.2016 16:50

P55e89t11r 55Č46e94r67m22á63k 9688785459610

Většinu ne, ale svoji část pochopitelně ano.

0/0
1.11.2016 17:27

D92e49n26i14s 13H41u46m82l 4572765595736

Prechod Audi do Formule E je jen marketingovy blabol. Auta maji dily od jednoho dodavatele, tym nema co vyvijet. Tam muzou presunout tak maximalne desetinu celeho tymu pro Le Mans

0/0
1.11.2016 15:42

T74o11m95á59š 58K92u73c44h92a59ř 3677211458691

Pokud mohli naši američtí přátelé po válce postavit Německo na nohy, mohou ho teď zase srazit k zemi. :-P

+5/0
1.11.2016 14:54
Foto

J25i52ř81í 90D88v97o73ř79á89k 5275169350318

VW v USA je hodně minoritní značka .

0/0
1.11.2016 20:20

T37o91m22á19š 17K52u77c85h30a91ř 3217661188291

Tady je řeč o 10 miliardách dolarů odškodného do USA. :-) To zase tak úplně drobné nejsou.

0/0
1.11.2016 21:24

D51a86n57i56e65l 46C90i95v76i67š 3152943681846

Že přestane vyvíjet a odstoupí ze závodů WRC mu stejně nepomůže.

Jediné co by mu pomohlo, že se vrátí nohama na zem. Ukončí výrobu modelů aut

které jsou nerentabilní a nebo udělá výprodej. Volkswagenu a dalším značkám také hrozí zákaz provozu vozidel na pozemní komunikaci v kauze dieselgate. Pokud by to soud nakázal tak by byly Němci úplně v pr..li a ekonomika by šla do háje.

0/−4
1.11.2016 14:37

P76e36t26r 68Č40e85r47m22á65k 9678545129370

Modely které nejsou rentabilní (resp. ty které by být měly ale nejsou) se přestávájí vyrábět automaticky, tam není v zásadě moc co měnit.

Žádný zákaz provozu vozidel nehrozí, ani jedna z homologačních autorit nijak nezpochybnila platnost homologací.

Takže je to spíše o tom jak tuto mediální pseudokauzu využít k celkové restruktualizaci a zefektivnění výroby, protože zatímco největší výrobcem aut na světě už VW je, nejefektivnějším nikoliv.

0/0
1.11.2016 16:07

J26i46ř66í 61K97o77c40u64r59e48k 6405584785658

Buggatii prý moc ziskové nejsou, nevím jak Lamborgini. Taky můžou odprodat třeba Neoplan. V horším případě MAN a Seat

0/0
1.11.2016 21:07

P90e10t26r 41Č49e47r82m26á45k 9258835509480

Proto píšu ty které ziskové být měly, což Bugatti právě není. MANu se relativně dobře daří, to není na pořadu dne, Seat by adept byl, ale Leon se prodává dobře a zbytek portfolia se vyrábí stejně jinde.

0/0
1.11.2016 22:03

J88a64n 49T44a90r97a90b87a 4676606309489

Seat by zřejmě nekoupili ani číňani.... Momentálně na automotive trhu vůbec chybí akviziční kupci.

Ale že například MAN či Scania není na pořadu dne, na to bych nevsadil. Už jen zběsilost rozhodování kterou platformu u Audi uříznout svědčí o velkém chaosu v hlavách mocných. Zabít MLB ve prospěch MSB je počin zralý na doživotní internaci na psychiatrii, o přesunu A4 na MQB už ani nemluvě. Takže se můžeme dočkat jakéhokoli šíleného kroku, ty nejnesmyslnější jsou více pravděpodobné než ty logické. Klasika zoufalého top managementu v úzkých. Takhle funguje dnešní VW, dnešní Fiat, dnešní Globus, dnešní Samsung, dnešní kdekdo. A německé hlavy jsou zdá se daleko široko ty nejinfikovanější.

0/0
1.11.2016 22:36

P42e69t16r 45Č70e66r30m10á37k 9678565749660

Tak ono jedna věc je výhled a jiná skutečnost, opatření zmíněná v článku jsou ta relativně rychle uskutečnitelná, věc platforem je v řádu 10ti let.

A ta situace u vw není zrovna zoufalá, naopak prodeje neustále stoupají, zisky také, takže náklady na dieselgate nejsou rozhodně nijak likvidační, spíše je to prostě ta strategie zefektivnění.

0/0
1.11.2016 23:56

R37a70d87o78m63í49r 26A82l93b89e26r69t 1826891232879

Tak to mi jako zapálenému fanoušku motorsportu, vyrazilo dech. Jasně můžu se tady postavit na hlavu a stejně s tím nic nenadělám. Audi nebude v Le Mans fak jo?Rv

+3/0
1.11.2016 14:34
Foto

L66u98k21á58š 80N28o97v49o55t38n78ý 6226837288878

Ono bylo vždy sporné nakolik mají takové aktivity jako WRC dopad na prodeje a pověst značky. Zrovna u VW, který byl vždy považován spíše za rodinného dříče než nějaký sexy vůz. Takže to, že opouští WRC je smutná zpráva, ale je to celkem logický a očekávaný krok.

Škodovka jezdí WRC-2, což jsou druhé housle co do prestiže tak i do nákladů (oproti WRC), takže není důvod, proč by to Škoda měla opouštět.

0/0
1.11.2016 14:10

M86i26c40h62a27l 78F81r66ý97d26a 1862229553542

Motorsport obecně - a je jedno, jaká disciplína - je především vývojová laboratoř a také slušný marketingový nástroj.

0/0
1.11.2016 14:57

M19i35c71h35a46l 93K78r97e61j98č33í 1686260321663

Ani jedno z toho už zdaleka neplatí tak jako dřív.

0/0
1.11.2016 16:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.