Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen kvůli šetření na pokutu za Dieselgate opustí rallye

Mistr světa Sébastien Ogier vyhrál o uplynulém víkendu počtvrté za sebou Britskou rallye a zpečetil tím i zisk Poháru konstruktérů pro tovární tým Volkswagen. Úspěšné tažení letošní sezonou však dostane hořkou pachuť. S koncem sezony tovární tým odstupuje ze seriálu mistrovství světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36i47l77a61n 37K42o60u52t45s41k79ý 2313120324538

A bude hůř.

0/0
1.11.2016 22:03

J53a66n 54T50a36r98a67b68a 4396366569309

Škoda podle některých fotografií už dost šetří...například na druholigovém zadku s celulitidou.

+3/0
1.11.2016 21:44

J32i29ř65í 91K38o48c40u24r95e45k 6625584685178

Kromě Rallye je Škodovka angažovaná taky ve Škoda Octavia cup (5 závodů ročně, AT, CZ 2x, HU, SK). Seat jezdí ETCC, TCR international, TCR national, takže se "laboratoř" může přesunout tam.

0/0
1.11.2016 21:14
Foto

J38i53ř63í 66D75v57o77ř86á88k 5765659270628

Vratisla Kulhánek 5. října 2015

http://www.euro.cz/byznys/vratislav-kulhanek-skandal-kolem-volkswagenu-se-uklidni-za-dva-tri-mesice-1233138

Jak dlouho si myslíte, že rozruch kolem podvodů s emisemi ještě potrvá?

Tak ono se to v Evropě uklidní ve chvíli, kdy proběhnou úplné testy. To vidím tak na dva tři měsíce. Více na: http://www.euro.cz/byznys/vratislav-kulhanek-skandal-kolem-volkswagenu-se-uklidni-za-dva-tri-mesice-1233138#utm_medium=selfpromo&utm_source=euro&utm_campaign=copylink

0/0
1.11.2016 20:13

J63a68n 78K47a34r80e22l 37N32o78v49a51k 5816714188566

No tomu neverim..

0/0
1.11.2016 19:42

J18a13n 95M81a28l69ý 3232142722595

Je to škoda. By mělo zajímalo, kdo vlastně to WRC pojede....

0/0
1.11.2016 16:57

J97i51r44i 39B88e36c21v85a76r 7542279966

Nově třeba Toyota ;-)

0/0
1.11.2016 17:23

J37i77ř56í 78S16m74e24t24a93n85a 7695399802728

Většinu však uhradí majitelé předražených škodovek.;-D;-D;-D

0/0
1.11.2016 16:50

P69e45t44r 92Č54e73r73m73á81k 9698925929890

Většinu ne, ale svoji část pochopitelně ano.

0/0
1.11.2016 17:27

D23e40n95i94s 62H39u20m74l 4282345485636

Prechod Audi do Formule E je jen marketingovy blabol. Auta maji dily od jednoho dodavatele, tym nema co vyvijet. Tam muzou presunout tak maximalne desetinu celeho tymu pro Le Mans

0/0
1.11.2016 15:42

T48o89m57á65š 22K81u14c57h25a66ř 3757511828101

Pokud mohli naši američtí přátelé po válce postavit Německo na nohy, mohou ho teď zase srazit k zemi. :-P

+5/0
1.11.2016 14:54
Foto

J52i33ř63í 94D86v85o22ř83á11k 5835979890168

VW v USA je hodně minoritní značka .

0/0
1.11.2016 20:20

T10o69m96á50š 20K94u39c15h82a25ř 3187681868871

Tady je řeč o 10 miliardách dolarů odškodného do USA. :-) To zase tak úplně drobné nejsou.

0/0
1.11.2016 21:24

D44a74n55i64e54l 22C61i85v86i21š 3322473611506

Že přestane vyvíjet a odstoupí ze závodů WRC mu stejně nepomůže.

Jediné co by mu pomohlo, že se vrátí nohama na zem. Ukončí výrobu modelů aut

které jsou nerentabilní a nebo udělá výprodej. Volkswagenu a dalším značkám také hrozí zákaz provozu vozidel na pozemní komunikaci v kauze dieselgate. Pokud by to soud nakázal tak by byly Němci úplně v pr..li a ekonomika by šla do háje.

0/−4
1.11.2016 14:37

P64e88t73r 67Č31e74r14m87á27k 9258645559520

Modely které nejsou rentabilní (resp. ty které by být měly ale nejsou) se přestávájí vyrábět automaticky, tam není v zásadě moc co měnit.

Žádný zákaz provozu vozidel nehrozí, ani jedna z homologačních autorit nijak nezpochybnila platnost homologací.

Takže je to spíše o tom jak tuto mediální pseudokauzu využít k celkové restruktualizaci a zefektivnění výroby, protože zatímco největší výrobcem aut na světě už VW je, nejefektivnějším nikoliv.

0/0
1.11.2016 16:07

J93i69ř17í 54K35o98c97u77r19e54k 6295534775538

Buggatii prý moc ziskové nejsou, nevím jak Lamborgini. Taky můžou odprodat třeba Neoplan. V horším případě MAN a Seat

0/0
1.11.2016 21:07

P23e82t85r 28Č72e42r88m50á93k 9518505479220

Proto píšu ty které ziskové být měly, což Bugatti právě není. MANu se relativně dobře daří, to není na pořadu dne, Seat by adept byl, ale Leon se prodává dobře a zbytek portfolia se vyrábí stejně jinde.

0/0
1.11.2016 22:03

J83a56n 56T40a98r97a68b67a 4266796669969

Seat by zřejmě nekoupili ani číňani.... Momentálně na automotive trhu vůbec chybí akviziční kupci.

Ale že například MAN či Scania není na pořadu dne, na to bych nevsadil. Už jen zběsilost rozhodování kterou platformu u Audi uříznout svědčí o velkém chaosu v hlavách mocných. Zabít MLB ve prospěch MSB je počin zralý na doživotní internaci na psychiatrii, o přesunu A4 na MQB už ani nemluvě. Takže se můžeme dočkat jakéhokoli šíleného kroku, ty nejnesmyslnější jsou více pravděpodobné než ty logické. Klasika zoufalého top managementu v úzkých. Takhle funguje dnešní VW, dnešní Fiat, dnešní Globus, dnešní Samsung, dnešní kdekdo. A německé hlavy jsou zdá se daleko široko ty nejinfikovanější.

0/0
1.11.2016 22:36

P47e63t71r 54Č44e53r24m53á30k 9898145419960

Tak ono jedna věc je výhled a jiná skutečnost, opatření zmíněná v článku jsou ta relativně rychle uskutečnitelná, věc platforem je v řádu 10ti let.

A ta situace u vw není zrovna zoufalá, naopak prodeje neustále stoupají, zisky také, takže náklady na dieselgate nejsou rozhodně nijak likvidační, spíše je to prostě ta strategie zefektivnění.

0/0
1.11.2016 23:56

R90a22d63o53m74í64r 14A87l85b24e31r61t 1236291542199

Tak to mi jako zapálenému fanoušku motorsportu, vyrazilo dech. Jasně můžu se tady postavit na hlavu a stejně s tím nic nenadělám. Audi nebude v Le Mans fak jo?Rv

+3/0
1.11.2016 14:34
Foto

L85u96k13á28š 30N34o78v26o95t58n97ý 6356927908928

Ono bylo vždy sporné nakolik mají takové aktivity jako WRC dopad na prodeje a pověst značky. Zrovna u VW, který byl vždy považován spíše za rodinného dříče než nějaký sexy vůz. Takže to, že opouští WRC je smutná zpráva, ale je to celkem logický a očekávaný krok.

Škodovka jezdí WRC-2, což jsou druhé housle co do prestiže tak i do nákladů (oproti WRC), takže není důvod, proč by to Škoda měla opouštět.

0/0
1.11.2016 14:10

M51i25c43h17a85l 14F23r50ý24d61a 1182609493492

Motorsport obecně - a je jedno, jaká disciplína - je především vývojová laboratoř a také slušný marketingový nástroj.

0/0
1.11.2016 14:57

M92i30c33h68a43l 43K92r11e22j75č65í 1436470571253

Ani jedno z toho už zdaleka neplatí tak jako dřív.

0/0
1.11.2016 16:05







Najdete na iDNES.cz