Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každé třetí ojeté auto v Německu má přetočený tachometr

Každé třetí ojeté auto v Německu má přetočený tachometr. Vyplývá to alespoň z odhadu, který zveřejnil Automobilový klub Německa (AvD). Zařízení, která umožňují počet najetých kilometrů snížit, se přitom dají na internetu podle německých médií pořídit už za několik desítek eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A44l45e91š 38B67e98n73e61š 3326275312377

Tak jsem těch aut přivez z Německa dost a se stočeným tacho jsem neměl problém. Asi to bude tím, že ho nekupuju od překupníků z Rumunska, Turecka a pod. Jo,daj se najít v Německu i levnmější, než co přivezu, ale jistota holt něco stojí.

0/0
4.11.2016 23:08
Foto

H85o98n95z91a 54T24r27u98s57i81n74a 9280340770366

U vozů Hyundai nebo Kia se tachometry nestáčejí, protože tyto vozy se jen vyjímečně dožijí vysokého nájezdu.R^

0/0
4.11.2016 9:47

P80a71v36e64l 82H89o76d48r 8229799747

V Česku, každé 3 ojeté auto, nemá stočený tachometr.....

0/0
4.11.2016 9:32

V17á66c58l83a30v 89V92a87n54ě85k 2163613438141

Až bude za úmyslné přetočení tachometru dva roky natvrdo tak se to najednou dramaticky změní.

0/0
3.11.2016 17:57

P35a53v70e85l 62N27e19d42ě31l47a 5806600904651

Proč byste si sám na svém autě nemohl stočit tachometr?

0/0
4.11.2016 4:37

V54l95a31d57i78s74l49a19v 42B98u96r53y37š41e88k 1809932657734

zůstane to pak stejný

0/0
4.11.2016 6:26

R31a78d63i32m 77D35r26b56o97h33l37a46v 5491396113317

1 ze 3? To je dost dobré! Oproti Česku, kde to jsou 4 z 5.

0/0
3.11.2016 10:41

V10l89a83d14i63s39l85a44v 37B86u65r72y80š11e41k 1659852937264

to bude přesně odpovídat zájemcům o tyto vozy, tam je takových lidí třetina a u nás 80%, tedy za předpokladu, že jsou vaše čísla přesná

0/0
3.11.2016 15:47

P43a75v42e97l 79Š53v57a91r21c19e70r 1590148972397

Každé ojeté auto v Česku má stočený tachometr

0/−2
3.11.2016 10:03

J66a80n 14U80l69m 7670499776872

Zase loby AAA?? Kupovat jen u nich s "certifikátem" ;-D;-D;-D;-D

0/0
3.11.2016 9:41

J49a47n 60U83l26m 7310949806622

To už tam je těch turků a jugošů tolik?

0/0
3.11.2016 9:39

V44l83a86d33i57s84l34a19v 80B92u33r28y25š15e67k 1829712737834

ať se touto problematikou budeme zabývat jakoli dlouho, tak nakonec vždy dojdeme ke stejnému závěru, že někteří lidé mají omezené myšlení a žádnou schopnost se poučit a že i když budeme hodně chtít jim pomoct, tak to neni v našich silách

0/0
3.11.2016 8:42

P80e23t56r 75P36a63v20e39l 1156965187942

Ano, trh si to žádá. Lidé nekoupí auto, které za 3 roky najezdilo 300tis km Praha - Vídeň, ale radši auto, které najezdilo 80tis km po Praze. Které asi bude v lepším stavu? Já bych volil 300tis po dálnících. Proto mě nikdy nezajímá stav tachometru. A bude se stáčet ještě víc, protože jedna pojišťovna u nás chce platit povinné ručení podle ujetých km. Takže teď bude půl národa jezdit do 5000 Km ročně.

+1/−1
3.11.2016 8:25

T86o75m78á50š 62R54a78d57n55i94c 2453578674831

mno ono je to krapet složitější, že? různé části na voze se opotřebují různě rychle různými způsoby. Auto, které najede 300 tkm po dálnici vs auto, co najede 80tkm v menších rychlostech. První auto určitě ujelo sou dráhu za menší počet otáček motoru, ale zase při větších otáčkách a více vytíženém motoru (mohl třeba pracovat i na 80% své kapacity většinu času, zatímco ve městě bude taková hodnota chvilková, např.). U auta ve městě zase dostanou pěkně do děla všechny prvky zavěšení (zeména v našich městech), spojka, převodovka bude mnohem častěji řazená atp. Na dálnici, zejména pokud měl auto nějaký závodník, ale zase může odcházet filtr pevných částic, mohou se vyfoukat těsnění a křivit hlavy a ničit turba, pokud nebyl motor dobře dochlazen před zastavením. A člověk, který ví, že po třech letech auto střelí, si s tímto nemusí lámat hlavu.

Vše má svá pro a proti.

0/0
4.11.2016 6:59

V64l31a32d54i25s42l58a30v 96B80u31r37y21š96e92k 1749932147834

lidi všude slyší, že jsou v bazarech auta se stočenými kilometry, dokonce vědí i kolik procent, když si pak takové auto koupí a následně jim to vadí, tak je to jejich problém a ať si ho řeší s tím, kdo je podvedl, ať si ne něj podají žalobu a nebrečí tady kvůli své blbosti

0/0
3.11.2016 8:20
Foto

T84o38m40á49š 36D26v30o26ř93á36k 7355276217271

To je hrozný, ještě že u nás je to samej poctivák...;-)

+1/0
3.11.2016 8:11

J68a79n 55B18a82r51t91á61č37e54k 6805685400279

Taky se podívejte třeba na mobile.de a pokud si u jakéhokoli auta nedáte filtr, vyskočí vám u nejdenoho v kontaktech jméno Mehmett či Mustafa, Hrihorij, či Bolek a Lolek s informací, že mluví Ukrajinsky, Rusky či Polsky. Navíc nabízí auta určená jen k vývozu, takže si uděljte obrázek sami.

+2/0
3.11.2016 8:10

P67e59t62r 30M50a53r82e97č36e89k 1813271979228

Semírové přetáčejí na pokyn Erdogana ..

+1/0
3.11.2016 0:28

M42i35l70a55n 13V26o92t38a22v29a 5844316411922

důvod je jednoduchý. Od doby, co v podstatě skoro všechny bazary převzali Turci, tak se toto stalo běžnou praxí. DO té doby se tam dalo dojet pro slušné auto, dnes již ne.

+3/0
3.11.2016 0:28

D75a12n93i54e57l 88J98i36r75á71č96e69k 3731840810288

Hlavně, že ho nemají stočený, přetočený tolik nevadí, holt se tam asi víc jezdí a čísla na počítadle nestačí a tak se to přetočí a jede to zase od začátku... ;-D

+2/0
2.11.2016 22:45

S28t10a34n92i49s94l28a20v 23R37o11s73e31c49k11ý 9645319501159

Kde je pověsná německá důkladnost, že jim 2/3 ještě unikají?

0/0
2.11.2016 20:32
Foto

T59o87m87á71š 50D32v42o98ř93á83k 7155556297521

Odstěhovala se do Turecka? ;-)

0/0
3.11.2016 8:11
Foto

D40a10l66i31b17o98r 36B16a75r44t44o61š 5974610537329

je ovšem velmi dobré a každý žurnalista by to měl udělat, si fakta tak trochu ověřit.........

například tady ....

http://www.n-tv.de/auto/Tachomanipulationen-in-Deutschland-nehmen-zu-article6077481.html

a přečíst si i kousek dál ...tohle.........

Andere Experten bezweifeln diese hohen Zahlen allerdings. Bei Überprüfungen der Münchner Staatsanwaltschaft etwa waren nicht einmal 25 Prozent von rund 1700 Fahrzeugen manipuliert, bei denen schon ein Verdacht bestand, wie Oberstaatsanwalt Thomas Steinkraus-Koch sagt.

jinak je to trestný čin podvodu....v SRN a ne u nás..pokud vím..........

0/0
2.11.2016 20:06

V95í14ť52a 43K75r67u39t22i61š 1510264625297

Tudíž nevíte ...

0/0
2.11.2016 20:38

P38e31t54r 54Č78e18r10m97á10k 9438155339800

U nás není.

0/0
2.11.2016 22:16

V21í37ť16a 70K43r46u50t61i19š 1500764195637

Je. Jedná se o podvod, kde při škodě nad 5.000 Kč jde o trestný čin.

+1/−1
3.11.2016 9:39

J36a19n 55P56š20e53n55i28č15k39a 2520178743232

Jen doplnim, ze u nas jaksi neni ochota/vule/sila to nejak resit v trestnim rizeni

0/0
3.11.2016 19:32
Foto

I95v16a51n 10K70o44p58t10a 5337452551287

Nedavno jednoho odsoudili.

0/0
4.11.2016 1:11

P81e73t76r 22Č14e77r68m54á67k 9708905869570

To není ani tak o vůli jako o skutkové podstatě která v drtivé většině případů neproběhla.

0/0
4.11.2016 11:11

P22e37t65r 18Č11e40r89m38á75k 9478225439340

Není, stáčení tachometru není podle české legislativy podvod. ;-)

0/0
4.11.2016 11:08

J19a92r96o77s18l31a21v 64L34e73b53e37d27a 3486399157680

Podvod - Kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoliv nepatrnou...

Nevidím důvod, proč by stáčení tachometru - přesněji odometru - mělo být explicitně vyjmenováno.

+2/0
2.11.2016 20:51
Foto

D37a44l60i22b23o31r 30B44a24r43t24o38š 5534970387989

znám soudkyni, která by tohle nepochopila...a proto si myslím, že to musí být explicitně řečeno...bohužel...i takové sudce máme

+1/0
2.11.2016 21:15

P69e52t59r 60Č70e92r81m64á45k 9578135909630

Musí, protože tachometr nemá status žádného cejchovaného měřidla, ale jeho údaje mají jen informativní charakter, takže je vcelku jedno co na něm je, podstatné je jak to prezentuje prodávající. A ty co stáčí si pochopitelně dávají pozor a uvádí pouze stav tachometru, nikoliv že tolik má auto skutečně najeto.

0/0
2.11.2016 22:18

J73a23n 50U98l69m 7780849986722

nehledě na to, že se to může prohodit mezi auty stejných modelů

0/0
3.11.2016 9:45

P95e79t74r 56K73n16ě77b49o95r29t 8552978289780

Prostě to žádá trh. Až bude trh žádat červený auta, tak je budou všichni přetírat.

+10/−6
2.11.2016 18:23

P85a54v17e66l 51N78e56d76ě72l27a 5526590694111

To je blbost. Trh nežádá stočené tachometry, trh žádá solidní auta za rozumnou cenu.

+3/0
2.11.2016 19:44

V86í53ť37a 59K24r70u79t62i80š 1940454175587

A ta na nabídkové straně pochopitelně v bazarech nejsou. Tak se jednoduše vyrobí stočením tachometru, protože s tímto číslem si spousta zákazníků spojuje tu solidnost.

+2/−3
2.11.2016 19:49

J67i17ř16í 71S18c75h94w71a22c24h 8718274568926

ale to neznamená, že viníkem stáčení je vlastně zákazník....jak se to tu občas "reprodukuje"

Vyrobit nové auto, protože to někdo žádá, není totéž jako "vyrobit" ojetinu s malým nájezdem, protože si to někdo žádá...

+4/0
2.11.2016 22:27

V49l12a11d38i31s55l18a48v 19B75u27r48y13š18e16k 1919352717164

viníkem je samozřejmě zákazník, o tom není pochyb, kdyby netoužil po něčem, co nemůže zístkat, nikdo by se mu jeho nereálné tužby nesnažil splnit, nic jinýho v tom nehledejte, pokud budou chtít zákazníci auto s 300 tisíci kilometry, nikdo jim ho stáčet nebude, je naivní si myslet, že to bazaristi dělají proto, aby na tom něco víc vydělali a nebo proto, protože je to baví, oni jen plní přání hloupých zákazníků, dál je zbytečný se tím zabývat, dokud budou zákazníci přetočený auta chtít, bude se přetáčet

+1/−4
3.11.2016 7:27

P71a97v19e64l 21Š80ť51a92s15t24n41ý 7220869955247

Člověk se nestačí divit, co se tady někdy dozví. Takže bazar vlastně nepodvádí a lidi si za to můžou sami. Až tedy budou lidi požadovat novější auta, budou bazary falšovat rok výroby a taky to bude vina zákazníka? A větou "dokud budou zákazníci přetočený auta chtít" jsi to dodělal úplně, to je opravdu perla :-) Ty snad musíš být majitel nějakýho autobazaru.

+2/0
3.11.2016 7:40

V85l23a77d92i16s85l12a59v 68B96u94r90y37š90e63k 1159322467554

přesně tak to je, že bazaristi nepodvádějí jsem vám netvrdil, to jste si, nevím proč z toho vyvodil sám, až budou zákazníci požadovat novější auta, bazaristi budou falšovat rok výroby, prodavač se od nepaměti snaží vyjít vstříc zákazníkovi, dobře ví, že na tom je založena jeho živnost a zákazník by si toho měl být vědom, jinak je blbec, mě se to nelíbí, vám se to nelíbí, ale nic s tím neuděláme, já jsem to vyřešil tak, že v bazaru auta nekupuji a jak se s tím vypořádají ostatní je jen na nich

+1/−4
3.11.2016 7:54

V50í31ť51a 92K46r27u50t14i24š 1420934435157

Což se samozřejmě děje. Jiný (novější) než skutečný rok výroby je také deklarován a falšován u velmi podstatného množství ojetin.

Kolega kdysi dávno koupil dokonce auto, kde podle VIN nikdy neexistovala taková kombinace dané motorizace a kastle.

0/0
3.11.2016 9:48

V60í16ť93a 30K77r56u77t98i85š 1950584955237

Je to naprosto totéž - nabídková strana reaguje na poptávku. Co je rozdíl, je pouze legálnost takového počínání. Kde pak samozřejmě to, že je takové počínání nelegální neznamená, že se tak neděje a dál dít nebude.

A pokud jde o jev takto masově rozšířený a dlouhodobě známý (jako třeba "šmejdi"), tak jako zákazník mám mj. naprostou svobodu volby, jestli do takové kšeftu s daným rizikem půjdu.

+1/0
3.11.2016 9:58
Foto

I84v60a65n 24K60o35p88t50a 5507732631717

Ve vysledku zada. Protoze desetilet Passat ci Octavia s mene nez 150.000 km jsou raritni ale vsichni je chteji ato tak kolem 100.000 Kc.Tak jim to trh nabizi, ni kdyz nekdo veri ze po duchodci ( rozumejte nejdriv stocili v nemecku a pak v cr) patri jim to.

0/0
4.11.2016 1:16

P84a56v88e44l 96N44e35d13ě61l85a 5756830694841

Už Vám to tu někdo vysvětloval. Tak ještě jednou a pomalu. Zákazník žádá spolehlivé auto za rozumnou cenu.

BTW to s tím desetieltým autem je hrozná hloupost, která se tu několikrát opakuje.

0/0
4.11.2016 4:42
Foto

I53v88a76n 50K45o55p43t49a 5147642531577

Opravdu hloupost? Proc mi tedy treba v AAA na šestileté aute se sto tisici, když jsem jim to nabízel rekli ze to ma moc najeto? A nepřímo, ze je potřeba stocit tak na 50.000 km.

Když nabídnu spolehlivé auto za rozumnou cenu, Octavia2 1.9 2006 tak presto bude fakticky neprodejná, na tacho je pres 500.000. Takže odsouzena k doziti u nas ve firmě.

0/0
4.11.2016 7:09

M28a43r17t25i20n 65J30u65r16e71č31k19a 2503974241701

Trh žádá nízký nájezd kilometrů, ne malé čísla na ciferníku. Také určitě žádáte vysokou výplatu a ne jen vysoký údaj na výplatní pásce.

+6/0
2.11.2016 20:18

V20í32ť74a 89K40r90u49t45i60š 1730324285267

Rozdíl je, jaká je mezi těmito parametry souvislost. U výplaty 99,x%, u najetých kilometrů s bídou 60%.

Namátkou z jednoho z největších inzertních serverů na auta - v Česku neprofláklejší auto v té nejprofláklejší motorizaci. Stáří 10 let - mediánový nájezd 211tkm. Stáří 15 let - nájezd 233 tkm.

Věříte těmto číslům u typu auta, které je kupované u nás i v cizně primárně jako služebák, který běžně nalítá 30 - 90tkm ročně?

0/0
2.11.2016 20:36
Foto

I50v16a84n 78K53o86p17t68a 5537692641287

Ja mam na prave desitelete Octavii, puvodne sluzebni, poctivych 515.000 km a vim i o takove co ma beste o 300.000 vic. Mimochodem obe auta jsou mechanicky v pohode. Myslim ze stocit 250.000km nikdo nic nepozna.

0/0
4.11.2016 1:21

V49l29a47d26i54m41í94r 56K29r78á92l 4423776670872

Co německý trh s ojetinama ovládli mohamední to tak bohužel je protože pro ně nějaké bezvěrci vymyšlené zákony neplatí

+15/0
2.11.2016 18:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.