Diskuze

Autofotka týdne: Crashtest donutil Nissan ukončit výrobu legendy

Největší rozdíl mezi starými a novými auty je v bezpečnosti. Moderní mají výkonnější brzdy a nesrovnatelně lepší pneumatiky. Jsou hlavně mnohem pevnější. Dokázal to zajímavý crashtest: poslali proti sobě nejlacinější modely japonské automobilky Nissan.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P72e72t37r 70M78i70c67h46a71l

7. 11. 2016 10:03

Co taky čekat od o tři generace staršího auta?

0 0
možnosti

me to prijde jako lehce tendencni clanek, hlavne v nasich zemepisnych podminkach.

V ramci evropy nesmi automobilka vyrabet a prodavat auto bez airbagu a spousty dalsich pasivnich bezpecnostnich vychytavek.

To ze proti sobe poslou dve defacto stejna auta ale s generacnim rozdile cca 20 a vice let je zcela jasne jak to dopadne...

0 0
možnosti
Foto

Pří čelním nárazu se nesčítá ani rychlost, ani hybnost.

0 0
možnosti

Vždycky, když čtu články o crashtestech, přemýšlím, jak sme tu dobu stovek, stopětek nebo dokonce stodvacítek mohli přežít. ;-)

0 0
možnosti

S dvojnásobným počtem mrtvých při polovičním množství aut na silnicích

5 0
možnosti

I v Mexiku je lidí jak sra..ek, takže nějaká bezpečnost není problém. Podstatná je přece cena. To by si měly tyhle organizace IIHS, NCAP, ÚAMK... uvědomit.

Před 30 lety v takovýhle autech jezdil celý svět, a světe div se - lidstvo nevymřelo.

0 2
možnosti

Možná to máte jinak, ale když jedu autem, tak mě nezajímá bezpečnost lidí v Mexiku, ale bezpečnost moje a mojí rodiny.

0 0
možnosti
Foto

"V hodnocení crahtestu se ovšem nesčítají rychlosti, ale hybnosti (energie)."

Kromě překlepu ("crahtest") máte ve větě chybu, díky které si protiřečí - buď řešíte hybnost, nebo kinetickou energii. Každé z nich je totiž definováno jinak (m*v vs. 1/2*m*v^2; viz fyzika základní školy).

0 0
možnosti

P31e28t15r 58H33o26r21á49k

6. 11. 2016 23:07

Důležitější je odpověď na otázku, zda se sčítají.

0 0
možnosti

Přesně kvůli tomuhle mě ve své době fascinovalo, kolik telat bylo schopno vypláznout za Octavii Tour (technika a bezpečnost z roku 1996) stejný peníz, za který se tehdy dal koupit třeba zbrusu nový Renault Megane.

2 2
možnosti
Foto

Nejsem žádný fanda oktávek, ale věřím tomu, že O1 toho vydrží MNOHEM více, nežli jakýkoliv Renault (nepočítám-li kamiony).

3 1
možnosti

Rychlosti se čelní srážce nesčítají.

0 1
možnosti

J36a70n 51K17r93p56e71c

6. 11. 2016 19:08

nejvice me vzdy pobavi ty sci-fi vypocty coby kdyby. zasadne se pocitaji pouzeztraty, nikdy zisky, na to uz jsme si zvykli. ale predpokladat ze by se neja zasadne snizila umrtnost jen diky o trochu lepsim autum je prinejmensim diskutabilni. je znamym faktem, ze cim ma clovek vetsi pocit bezpeci, tim nebezpecneji se chova.

0 2
možnosti

Tsuru, nebo Turu??!!

0 0
možnosti