- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolumbus objevil Ameriku, to je článek jako bolavá noha
to je ale prekvapko.
vedeli jste o tom, ze apple zadny telefon nevyrabi? nebo ze theba nb od asus a hp se vyrabi na te stejne lince?
A teď do toho ty elektromobily. Baterky a elektronika budou taky od 'sub', pravděpodobně i motor. Takže zbývá jen jinak krčit plechy, marketing a cenotvorba.
Žádné překvapení. Dokonce i šrouby a matice se vozí z Číny.
Děláme levné otroky v montovnách. U nás si levně nechává dělat komponenty i MB, Aston Martin apod.
Nebudu mluvit za všechny sub-obory, ale můžeme být celkem rádi, protože ty naše - jak se neustále opakuje - montovny na sebe vážou poměrně velkou přidanou hodnotu. Typicky u nás výroba elektroniky a světel do automotive.
A tahle pohádka o montovnách... Ok, takže třeba Hyundai je montovna?
„Kvalita výroby je stejná pro Citroën, Peugeot i DS..." tak proč si za stejný produkt v jednotné kvalitě účtujete 3 rozdílné ceny?
Proc octavia v zakladu stoji jine penize nez octavia v plne palbe? Vzdyt je to vyrobene ve stejne kvalite....
To je překvapení, a navíc i ten kompletní vývoj pro tu fabriku dělá kompletně dodavatel, jen dostane parametry a zástavbový prostor.....
a proto již dlouho říkám...dneska slogany dávných dob jako Fordem tam autobusem zpátky nebo Japonec až na konec nebo se vychvalovala německá kvalita a preciznost....to už je dávno vše minulostí. Díly na auta se vyrábí jinde a automobilka si ho maximálně složí. A je obvyklé, že továrna co vyrábí díly pro tak precizní a kvalitní VW je také vyrábí např. pro Renaulta. Dneska jsou všechny značky plus mínus stejně kvalitní...jde jen o to jaký to má znak ve předu a co se komu víc líbí.
To že jedna továrna vyrábí díly pro Němce i pro Francouze přeci neznamená, že je vyrábí i ve stejné kvalitě. Vyrobí je v parametrech, které zadá odběratel a tomu bude odpovídat nejen kvalita, ale i cena.