- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak doufejme, že se v MB leknou a ještě ten předek do února předělají.
Řekl bych, že Octavie se drží klasického trendu střídání vkusného s "odvážným" stejně jako v případě 2. generace, kdy na oko líbivý a populární design s hranatými světly ozvláštnili kopií světel mercedesu, tedy ustupujících do kapoty. Tak i nyní opravdu nádherný design současného vozu předělá na něco co opět napodobuje některou konkurenci a buď proto nebo z důvodu vkusu polarizuje své příznivce. Trochu mi to připomíná střídání verzí operačního systému Windows, kdy také střídali funkční produkt s paskvilem.
je jen auto. A stejně bude prodejním šlágrem jako minulá verze po faceliftu. Tak vo co de?
Připomíná mi to něco z historie automobilismu. Tak 40 let zpátky.
Škoda 110 LS o nějakých 30-35 let později ... ... za mně, nevidím v tom nějak velký rozdíl, nijak extra to nevyniká ani neruší.
Mnohem víc mne jako řidiči VADÍ, že druzí řidiči oslňují svými světly: buď je mají neseřízená, anebo začali používat silnější žárovky, než s jakými vůz zakoupili od výrobce - tato zvýšená svítivost je však pro ostatní účastníky provozu velmi škodlivá, omezující, obtěžující... ve chvíli potkávání totiž skoro NIC nevidíte, vlastně byste (dle litery Vyhlášky) měli doslova a do písmene zastavit (!!!), abyste teda náhodou nesrazili nějakého chodce, protože ho v té chvíli nemáte šanci vidět ......... a dokonce vaše oslnění obvykle ještě několik vteřin trvá, než se oči zase "rozkoukají"...
to je teda dobrej kentus
Možná se i sem hodí titulek: Když jsem nevypadala jako Barbie, byla jsem příliš obyčejná, říká Britka.
Němci řekli. Ta OT třetí generace se po celé evropě prodává víc než naše VW. tak to ne. Uděláme ji šerednější.
Promo fotky od škodovky vypadají fajn, na videu nic moc... Uvidime co živě :)
Upřímně prodávat se bude jak na běžícím pásu, tak co řešit... A stejně většina Octavii končí v první fázi u firem a ty opravdu světla neřeší...