- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, zlatý. Pro dva menšího vzrůstu s minimálními potřebami pro zavazadla.. Prostor pod přední kapotou vyplnilo náhradní kolo, baterie a benzínová nádrž.
Technicky dokonalé městské auto,
Františku, ve zkratce LED znamená to "D" slovo dioda. Když je tedy v textu uvedeno LED dioda, vyznívá to přinejmenším úsměvně. Když už se živíte psaním o autech, aspoň si to po sobě nechte zkontrolovat nějakým odborníkem.
Aha, už nevědí, jak snížit spotřebu a emise, tak budou za jízdy vypínat motor A to turbu, brzdám a baterce bude dělat zajisté velmi dobře, takže se majitelé mohou těšit na ještě častější návštěvy servisů
Za jízdy vypinání motoru, jistě, ale za určitých podmínek, Čemu se tak chlámete.
Auta z 90tych let budou jednou cenné jako dnes v americe auta z 60tych.
Mně se moc nelíběj ty novinky v autech. Různý asistenti, autopiloti, apod. Akorát to bude výst k tomu, že nový řidiči budou moc spolýhat na techniku, pak sednou do něčeho jinýho a neštěstí může bejt na světě. Já jako první auto měl stopětadvácu a nedám na ni dopustit. Žádnej posilovač, když něco vodešlo, tak jsem to v garáži rozebral a vopravil. To byla kára. Na ní jsem se vyjezdil a po 14ti letech aktivního , téměř každodenního, ježdění jen jedna nehoda, kdy mi důchodce nedal přednost a nedobrzdil jsem to. (i když teda předpokladů byly spousty, ale vždycky jsem to nějak vybral, dobrzdil, atd... Možná i tohle je díky začátkům na, teď už nebožce, Š125 )
Na štěstí pokrok nelze zastavit. Před časem jsem kousek popojel s Felicií a měl jsem pocit, že volant doslova zamrzl. Zlatý posilovač řízení.
Takze kdyz pojedu z kopce, motor chcipne a misto abych prirozene brzdil motorem a snizoval si spotrebu, tak nove si jeste budu nicit brzdy a platit casteji za opravu a vymeny. No to je bomba. Takze v dusleku spotreba stejna a nove jeste znicene brzdy. Vsem inovatorum gratutluji k jejich imbecilite...
když budete mít manuální převodovku, tak nevidím důvod, proč by nemělo jít brzdit motorem ...
Tak si zase rejpnu:
Jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů.
Nejsilnější zelený argument byl, že smrdí na moři
Kdyby nemely vejfuk pod hladinu more, ale rovnou ven, tak by to bylo za 100milionu aut.
Vůbec nevím, proč bych si takové auto kupoval. Je to kupa kurvítek bez koulí. A neustále vypínat motor s turbem, je ta největší blbost, co kdy kdo vymyslel.
Jinak nad tou diskusí o spotřebě při sundání nohy z plynu jsem se celkem pobavil. Samozřejmě je nulová. Do té doby než klesnou otáčky pod cca volnoběžnou mez, pak začne řídící jednotka přicmrndávat palivo, aby motor netrpěl při zařazeném kvaltu a nechcípl na neutrál.
Ano a ne, Nulová je podle palubního počítače. U benzínových motorů ale palivo do válců v omezené míře přiváděno je, kvůli emisím.
To jsou zase vychytávky... Když pustím plyn (spotřeba 0), tak většinou chci zpomalit, s tímhle tedy musím víc brzdit. Těch pár delších 's'kopcû, kdy nechci brzdit motorem holt vyřadím (spotřeba 0.7 l/hod). Takže kvůli deci benzínu na 100 km mám mít složitější = poruchovější systém, který mi bude vypínat i klimatizaci apod? Díky za pokrok...
Co máte furt s tím vyřazováním z kopce? Takovou blbost jsem v životě neslyšel.