- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm, To je tedy svoboda!!!! Špatné je že do čech už to taky dorazilo. Ještě pár let a bude příkaz jak stát u pisoláru a nějaký idiot v praze bude řešit jestli mám ptáka držet v pravé nebo v levé ruce.....
Tak koukám že diskuze je plná chytraku kteří o problematice dpf nevi téměř nic. Emise vozidla s filtrem funkčním nebo vykuchanym jsou při správně fungujícím spalování a vstrikovani téměř totožné . Mám octavii rs 125kw a dpf už dávno pryč a na emisich prochází zcela legálně protože i při měření se do limitu kourivosti vejdu. Jinak ty saze nejsou zas taková havárie horší jsou ty mikrocastecky které z toho vyletí při regeneraci dpf. Jinými slovy přesunutí kouře za město. Horší je neodborny chip tuzing a dpf off . To pak ty auta hulej jak stará v3ska...
Opravdu sluníčkové, výběrově buzerovat svoje chudší příbuzné.
Obrana je jednoduchá jezdit lyžovat do českých nebo slovenských končin.
Proč by řidič měl auto vozit zpět "do Čech", pokud žije na Moravě?
Super přístup, takhle se musí na ty prasátka s vykuchanými filtry a jinými upravami vyfuku.Schvaluji
a že armádní moto jednotky vypouští do ovzduší množstí rovnajicí se x os. automobilů nikdo nepískne a že jich má naši republiku příští rok křižovat nepočitaně dekrety o volném využívání podepsány...třeba budou mít speciální vysavače
Účelem armády je ochrana obyvatelstva před vnějším nepřítelem a při živelních katastrofách. Při této činnosti se klade důraz na efektivitu zásahu, ne na jeho ekologičnost. Hasiči taky zazdívají k zásahům vyrachtanými vozy Škoda 706 RT nebo Tatra 148.
Naopak u těch milionů gumokolek, které se denně (a mnohdy zbytečně) pohybují na našich silnicích, je minimální vliv na přírodu nutný.
.
Mimochodem, jak moc jste protestoval proti častým přesunům Střední skupiny vojsk v 80. letech? Potkat ruskou kolonu býval zážitek - rychlost 35-40 km/h, modrošedý dým nad silnicí, skvrny oleje a nafty na vozovce...
Z praxe vím co dovedou a jak přísná měřítka pro veškeré motorové vozidla mají Rakušáci zakotvené v zákoně ! Dojet na TP ze 100% stavem vozidla se ještě nikdo neodvážil ! A mají za to i pěkné odměny nebo okamžitě zrušení auta ! U nás nakoupené ojetiny ze západu jsou pro ně pastvou a řidiči zaplatí pokud to není tak jak to má být ! I za upravený výfuk na autě musí mít od Inspektorátu povolení , které musí mít pořád u TP a při kontrole povinný předložit !! Tak u nás takové něco není a ani nemá nikdo Oprávnění z úprav vozidla ! Že se dělali na hranicích provokační akce jak z jedné tak z druhé strany je nám dobře známo ! Pokud se budou NAŠI ŘIDIČI chovat v Rakousku tak jak se mají , nemusí mít obavy z kontrol a buzerace Policie At . Dodržujte a jezděte tak jak máte a nemáte problém ! Ale to je každého věc a pak zbyteční fňukání že zažil někdo co neměl ! Každý svém strůjcem svého štěstí !!!!
Zase virtuální BUBUBU. Veškeré úpravy jsou zaznamenány v českém TP, který se sebou vozit nemusí. To že rakouská policie nemá přístup do české databáze je jejich problém, české auto spadá do české legislativy a ta za něj ručí. Takže pokud se budeme bavit o úpravách, tak je to co píšeš nesmysl. Samozřejmě nevyhovující technický stav je něco jiného.
Jinak na rakušáky si v podstatě nikdo nestěžuje, protože ta realita je značně jiná než co se nám neustále snaží vnutit články tady, pokuty jsou stejné nebo nižší než u nás a nestojí schovaní za bukem jako je v oblibě v čr.