- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
všichni lžou a svět závidí Němcům výtečné vozy,- proto je nutné Němce pomluvit, žalovat, soudit a předepsat pokuty. Ve stejné době se zdařilo přesvědčit africké muslímy k cestě do země zaslíbené-- do Německa, nějak podivné náhody
To je zas boure ve sklenici vody.
Jisteze se laboratorni vysledky lisi od toho, jake mate vy pri vasi jizde. Ale to je snad pochopitelne. Co je pro ridice dulezite, je, aby mohl porovnat spotreby mezi jednotlivymi auty. A je jedno, o kolik se lisi od realne spotreby. Prave ten laboratorni test zarucuje, ze je mereni standardizovane.
No rekl byl ze oni resi to, ze nekdo ohnul ten laboratorni test, ne ze nekdo jezdi s jinou spotrebou nez odpovida testu...
Kdysi dávno jsem míval karburátorového Favorita, s papírovou spotřebou 5,7/7,2/7,9, a ani při hodně ostré jízdě jsem se přes 7,5 litru nedostal - a při lehké noze jsem se dostal i hodně pod 6 litrů...
Ano, taky mám podobnou zkušenost starší vs.novější auto. U toho staršího nebyl problém se s kombinovanou spotřebou dostat na hodnotu deklarovanou výrobcem, kdežto u toho novějšího auta už to problém je. Přitom metodika je, řekl bych, stejná, protože porovnávám auta z 2004 a 2011.
Sice nemám ten rozdíl velký, ale je tam...
Máte konkrétní zkušenost?
Já ano kombinovaná spotřeba dle TP 6,6 l/100km - reálná spotřeba (jezdí většinou manželka) 6,7 l/100 km.
Me se fakt libi jak tu furt nekdo operuje s "realnou spotrebou", kdyz se clove mrkne treba na spritmonitor, tak zjisti, ze u auta s papirovou spotrebou 6,5 litru maji lidi prumer 6 - 9 litru, a ted babo rad ktera z tech spotreb je "realna", pro borce s temi 6 litry je papirova spotreba "nerealne vysoka" a pro borce s 9 zase "nerealne nizka", ktera je tedy ta spravna realna?
Vsechny ty automobilky se z toho obvineni nakonec vyvleknou. Staci aby posadily za volant tovarniho jezdce, ktery to za tu udavanou spotrebu zajede! A na tom samem useku dodrzi jak spotrebu, tak i rychlost. Byste se divili, kolik lidi jezdi stylem brzda - plyn ! Staci na silnici pozorovat brzdova svetla !
Já bych požadoval třeba kontrolu slibovaného dojezdu elektromobilu, který bude v zimě ve tmě a mrazu stát v tříhodinové koloně na D1. A bez zkušebního jezdce, který si může obléct válenky, kožich, beranici a palčáky.
Problem je v legislative, pamatam sa, ako v relacii AUTOSALON davali zbery z autosalonu tusim v DETROITe a poukazovali na popisove tabule, kde boli dve spotreby: jedna podla EU a druha podla US. Najnovsie uz aj v casopise Svet motoru pisu spotrebu u testovanych vozidiel aj tu od vyrobcu, aj tu, ktoru namerali sami...
Lžou neziskovky, lžou polipolitici, lžou i auta ...
Je těžké vyhovět všem předpisům EU. Oni by nejraději měli tank se spotřebou 2l na 100km.
A není to tak, že pokud je vyšší spotřeba paliva a tím I vyšší CO2 tak automobilka zaplatí vyšší cenu za vyprodukované auto ? A pokud by některá automobilka byla poctivá, pak bude v nevýhodě z hlediska ceny oproti nepoctivé konkurenci ?
Wow, on si fakt někdo koupil smarta s dieselem?
AIXAM ma tiez dvojvalcovy diesel