Diskuze

Němci vyšetřují, jak moc lžou automobilky o spotřebě

Je poměrně známé, že udávané hodnoty spotřeby nemají mnoho společného s realitou. Podle měření německých úřadů ale automobilky falšovaly i laboratorní hodnoty. Teď by jim mohlo hrozit, že budou muset platit obrovské odškodnění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J24a75n 82H10l77e98d40í72k

28. 11. 2016 21:48

všichni lžou a svět závidí Němcům výtečné vozy,- proto je nutné Němce pomluvit, žalovat, soudit a předepsat pokuty. Ve stejné době se zdařilo přesvědčit africké muslímy k cestě do země zaslíbené-- do Německa, nějak podivné náhody

0 0
možnosti

J26i55r64i 67R31u50s71n41o62k

28. 11. 2016 19:57

To je zas boure ve sklenici vody.

Jisteze se laboratorni vysledky lisi od toho, jake mate vy pri vasi jizde. Ale to je snad pochopitelne. Co je pro ridice dulezite, je, aby mohl porovnat spotreby mezi jednotlivymi auty. A je jedno, o kolik se lisi od realne spotreby. Prave ten laboratorni test zarucuje, ze je mereni standardizovane.

0 0
možnosti

No rekl byl ze oni resi to, ze nekdo ohnul ten laboratorni test, ne ze nekdo jezdi s jinou spotrebou nez odpovida testu...

0 0
možnosti
Foto

J46i78ř91í 46E68r36b50e47n

28. 11. 2016 19:36

Kdysi dávno jsem míval karburátorového Favorita, s papírovou spotřebou 5,7/7,2/7,9, a ani při hodně ostré jízdě jsem se přes 7,5 litru nedostal - a při lehké noze jsem se dostal i hodně pod 6 litrů... :-)

0 0
možnosti

M42a38r78e95k 74M66a31l97ý

28. 11. 2016 22:36

Ano, taky mám podobnou zkušenost starší vs.novější auto. U toho staršího nebyl problém se s kombinovanou spotřebou dostat na hodnotu deklarovanou výrobcem, kdežto u toho novějšího auta už to problém je. Přitom metodika je, řekl bych, stejná, protože porovnávám auta z 2004 a 2011.

Sice nemám ten rozdíl velký, ale je tam...

0 0
možnosti

Máte konkrétní zkušenost?

Já ano kombinovaná spotřeba dle TP 6,6 l/100km - reálná spotřeba (jezdí většinou manželka) 6,7 l/100 km.

0 0
možnosti

Me se fakt libi jak tu furt nekdo operuje s "realnou spotrebou", kdyz se clove mrkne treba na spritmonitor, tak zjisti, ze u auta s papirovou spotrebou 6,5 litru maji lidi prumer 6 - 9 litru, a ted babo rad ktera z tech spotreb je "realna", pro borce s temi 6 litry je papirova spotreba "nerealne vysoka" a pro borce s 9 zase "nerealne nizka", ktera je tedy ta spravna realna?

4 0
možnosti

Vsechny ty automobilky se z toho obvineni nakonec vyvleknou. Staci aby posadily za volant tovarniho jezdce, ktery to za tu udavanou spotrebu zajede! A na tom samem useku dodrzi jak spotrebu, tak i rychlost. Byste se divili, kolik lidi jezdi stylem brzda - plyn ! Staci na silnici pozorovat brzdova svetla !

1 0
možnosti

J85a73n 67H12r83u33z35a

28. 11. 2016 15:00

Já bych požadoval třeba kontrolu slibovaného dojezdu elektromobilu, který bude v zimě ve tmě a mrazu stát v tříhodinové koloně na D1. A bez zkušebního jezdce, který si může obléct válenky, kožich, beranici a palčáky.;-)

0 0
možnosti

Problem je v legislative, pamatam sa, ako v relacii AUTOSALON davali zbery z autosalonu tusim v DETROITe a poukazovali na popisove tabule, kde boli dve spotreby: jedna podla EU a druha podla US. Najnovsie uz aj v casopise Svet motoru pisu spotrebu u testovanych vozidiel aj tu od vyrobcu, aj tu, ktoru namerali sami... :-)

0 0
možnosti

Lžou neziskovky, lžou polipolitici, lžou i auta ...

0 0
možnosti
Foto

J79i82ř71í 95E44r25b28e40n

28. 11. 2016 19:37

Lžou děti, lžou učitelé, lžou manželé... :-)

0 0
možnosti

J17a81n 98N64o15v66á78k

28. 11. 2016 11:28

Je těžké vyhovět všem předpisům EU. Oni by nejraději měli tank se spotřebou 2l na 100km.

0 0
možnosti

A není to tak, že pokud je vyšší spotřeba paliva a tím I vyšší CO2 tak automobilka zaplatí vyšší cenu za vyprodukované auto ? A pokud by některá automobilka byla poctivá, pak bude v nevýhodě z hlediska ceny oproti nepoctivé konkurenci ?

1 0
možnosti

Wow, on si fakt někdo koupil smarta s dieselem?

2 0
možnosti

AIXAM ma tiez dvojvalcovy diesel ;-)

0 0
možnosti