Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kodiaq v akci: první svezení se Škodovkou nové doby

Škoda představila své sedmimístné SUV Kodiaq prvního září. V Česku si zcela nový model české značky za první měsíc od zahájení prodeje objednalo přes tisíc zákazníků. Auto, které zahajuje ofenzivu SUV značky Škoda, řídíme na novinářské prezentaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R68e31n86é 43Š73r92ů47t73e22k 8138545656568

Oproti škrabce na led u víčka nádrže, mi tohle přijde jako slabota. ;-D

0/0
24.11.2016 16:19

R86i30c54h14a22r59d 89N43o37c14a65r 7285717945392

Ano, klasika .. pro novináře je auto vybavené vším co jde. Po prezentaci a pozitivních zprávách nastoupí optimalizační proces a začnou vůz očesávat, aby se ušetřilo, Takže to co je tam teď ... buď nebude, nebo za tučný příplatek ...no cement...;-D

0/0
22.11.2016 16:38

M54a79r78e31k 87M70a83l33ý 1622158821190

Tak to je snad jasné, že na testy nedají nějakou žebráckou verzi. To by nemělo význam, součástí testování je např. i test posedu v poslední řadě sedaček a taky test, jak se chovají třeba všechny ty asistenty, infotainment, connect a já nevím co. Takže ano, je to klasika :-)

Ceník máte k dispozici, takže pokud máte zájem, můžete si auto nakonfigurovat dle představ a uvidíte hned ten "tučný příplatek".

0/0
22.11.2016 20:35

J76o27s27e89f 78M63i29k27u46l12í16k 8984657456

PROBOHA tenhle chránič dvěří mám u FOCUSU 4 ROKY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kde jste sebrali takovou pitomost, že to škoda má patentovaný??

Takže to FORD ukradl Škodě? Nebo obráceně?

0/0
18.11.2016 19:26

J33i80ř36í 76S59c24h13w88a17c15h 8158624158106

PROBOHA a co tak si ten článek pořádně přečíst!!!!!!!!!!!!

0/0
21.11.2016 9:51

Z80d46e45n37ě93k 41V98a63l73e83n48t81a 3695870398884

Jo jo kdyby nebylo toho simply clever řešení, tak si to ani ty český patrioti nekoupí ..... ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Px77jf84IVU

0/0
17.11.2016 10:49

A44l54e49š 60M92o34r18b59i25c74e13r 2709632225881

Je třeba říct, že stejně jako Superb i Kodiaq vypadá perfektně a podle všeho také dobře jezdí.

U mě osobně ale pořád vede Octavia Combi Scout --- opravdu hezké, dobře jezdící auto a nejlepší Škoda.

A dost se tedy těším na nového Yetiho, počítám, že už v tomhle hranatějším a ostře řezanějším designu, který novým škodám svědčí, bude vypadat suprovně.

Ve verzi 4x4 by se Scoutem mohl soupeřit.

0/−1
17.11.2016 8:58

P97e26t83r 89B51á69č16a 8455906605845

Oplastovany nehezky nic jmenem scout, to je taky vyhra ;-D

0/0
17.11.2016 10:10

V66l87a29d35i67s44l67a54v 22B38u96r50y64š70e41k 1659402297194

pokud vim, tak nové yeti má být menší a má jít cestou ostatních automobilek, tedy získávat zákazníky cenou, ne užitnými vlastnostmi, má to být takové polo SUV bez možnosti AWD, motory jako ve fábii, něco jako captur s cenou do 300 tisíc, prostě fábia na vyšší podvozku, kdo bude ctít SUV plnohodnotné, tak bude muset připlatit, já se tedy moc na nové Yeti netěším

0/0
17.11.2016 13:04
Foto

M56i10r58o40s98l81a93v 96S83t68e49i92n15e15r 6818904803175

Já jsem s mým Yeti už tři roky spolu, najeli jsme skoro 60 tis. a vše je v nejlepším pořádku. Než bude nové Yeti také vyzrálé, nebo Škodiak, uběhne ještě pár roků a pak uvidíme. Zatím jsem vyměňoval auta po najetí 300 tis na tachometru. Prostě člověk s tím autem trochu sroste a nechce zbytečně měnit, co nedělá potíže.

Jako s Windows, mám Wokna 7 a na 10 nebo další nemám nejmenší zájem.

0/0
17.11.2016 21:07

V58l58a35d24i48s42l54a52v 33B21u50r95y78š43e60k 1369682677164

tak je známo, že není ne Zemi konzervativnějšího tvora, než je motorista, to ale nic nemění na tom, že nové yeti má být podle prvních informací něco jiného, než jeho předchůdce, tedy žádný mutlilink, AWD, slabé motory, takový captur

+1/0
18.11.2016 9:12
Foto

M34i38r83o75s28l61a16v 32S24t58e83i63n82e16r 6148144703325

Logika říká, že se trh pokryje od nejjednoduššího výrobku po špičku, jakou firma dokáže. Peníze se ale vydělají spíš v tom nižším sektoru, tam to udělá množství prodaných vozů. Já jsem dříve spolupracoval s BMW, proto vím, že trojkový model byl tahoun, živil firmu, ale sedmičky se dělaly skoro se ztrátou, aby se obsadil i luxusní segment.

Škodiak bude nejspíš někde uprostřed. Limosiny už skoro nejdou, i Fábie jdou ponejvíc jako kombi. Yeti a Oktávie je zatím největší konkurence třídy Golf, Superb zase třída Pasát. Škodiaq bude mířit tam, kde je Touareg nebo Tiguan II. Je tam ovšem plno méněhodnotné konkurence od Mitsubishi, Hjundáje, Opla nebo Renaulta- to vytřídí teprve čas. I BMW začíná ztrácet body.

0/0
22.11.2016 19:28

M12a56r34t28i58n 84K25o62l32a41c80e35k 6975809534170

podle toho co jsem viděl, tak Kodiaq je spíše větším soupeřem Scoutu

+1/0
19.11.2016 15:12

A14n88t95o51n12í10n 89S57e89b69e26r16a 7453358550419

Takovou nechutnou kupu plastu pohromade jsem uz dlouho nevidel. Nic pro fajnsmejkra...

0/0
16.11.2016 21:52

M13a12r49e18k 30K19l75u60f43a 3478354184516

No tak, už jste se v tom konečně svezli, tak už s tím můžete dát pokoj. Nebudeme si přece zastírat, že je to jen další řadové SUV a v daném segmentu najdeme kupu lepších. Navíc s klesající kvalitou výroby, která je u Škodovky již delší dobu patrná, to auto za nějakou zbytečnou mediální kampaň fakt nestojí. Čili můžete zase začít psát o něčem pořádném. OK? ;-)

+2/−2
16.11.2016 17:13

P69e51t78r 74B85á64č11a 8145806735215

R^

0/0
16.11.2016 17:15

M86a17r22t23i59n 68P30a29v39e40l26e76k 5710777555705

O tvé Báčii nikdo nepíše a tak jsi smutný,viď? Místo hanění Škodovek nám radši napiš proč máš své auto rád(nebo proč ho budeš mít rád až ho jednou budeš vlastnit).

BTW,spal jsi vůbec od vyjití článku?

0/−1
16.11.2016 17:22

S50t70a43n60i39s47l78a25v 83P61ř14i40b53y81l 1309258931366

Stejně nechápu, jak může nýt Báča tak vynikající řidič, když celé dny infantilně prokafrá na netu.

0/0
16.11.2016 19:03

P94e70t50r 54B40á13č16a 8185406785915

Cele dny? Nikdy tu nejsem driv jak odpoledne, apson nelzite.

0/0
16.11.2016 20:56

P94e18t33r 25B31á49č74a 8425946945135

Nevim jak prisels na to, ze me ty tvoje kecy zajimaji a furt na me reagujes.

Pises tu desetkrat tolik co ja a jeste nesmysly.

0/0
16.11.2016 20:56

P55e18t82r 15H86o98r13á45k 1139313159314

S každou novou škodovkou mám méně závad, vyšší nájezd a cítím z ní větší kvalitu. Ty máš nějaké relevantní údaje o klesající kvalitě?

0/−1
16.11.2016 19:30

M32a24r66e44k 61K12l81u46f51a 3708904674396

Naše firma používá pro některé zaměstnance vozy Octavia. Čili od každé generace jsme měli spoustu kusů. Všichni jsme se shodli, že kvalita vozů je generace od generace horší, čím dál víc je na tom autě znát, že je to dělané na spotřebu a rychlou výměnu za aktuální model. Navíc máme možnost dostávat i informace z výroby vozů, zaměstnanci v Boleslavi hovoří stejně, úbytek kvality je znát už na výrobních postupech.

+3/0
17.11.2016 9:30

P63e64t21r 85H34o22r47á28k 1229653629544

A kolik jste na tom najeli? Najel jsem s Octavií II dosud 220.000 km bez závady (jen jsem měnil kvůli průsakům chladič), tak nevím kde je ta klesající kvalita.

0/−1
17.11.2016 12:23

M37a67r12e86k 35K57l68u80f50a 3888624294676

Průměrný nájezd každého našeho vozu před obměnou je cca 120.000.

Skutečně ty vozy jsou generaci od generace horší a dělané na spotřebu.

A ještě jako bonbónek: máme například ješte jednu Octavii Combi I, ta má najeto přes 450.000. Toho se Octavie III absoloutně nemají šanci dožít.

0/0
17.11.2016 16:45
Foto

M37i89r34o14s44l26a53v 27S93t10e74i90n97e84r 6198494673775

Pumpa Düse ovšem je daleko jednodušší technika. Můj atmosférický 2,7 litr pětiválec Mercedes Diesel měl také přes 170 HP, ale po 12 letech už nebezpečnou korozi, tak jsem měnil za Yeti. Na tom není zatím žádná koroze vidět. Mercedes měl najeto skoro 300 tisíc.

0/0
17.11.2016 21:13

P86a98t41r73i76k 33S77v70o30b12o15d20a 3949361306605

Nevím, třeba jo. Záleží i na jezdci.

0/0
18.11.2016 8:14

P30e76t31r 73P93o71l62á79k 1457695276778

Tak rozhodne napaditejsi a elegantnejsi reseni, nez "bubliny" od Citroenu. ;-)

+2/0
16.11.2016 16:52

T84o89m90á92š 50C56h88v52a44s59t28e14k 4123396150583

dneska jsem viděl v německu kodiaqa na živo. vcelku hezký, ale takový tuctový auto no. o což vlastně škodě i jde :)

+1/0
16.11.2016 16:38

V89l72a48d53a 23S75i20m24o77n15i96k 3519393243955

A možná právě proto, že se Vám zdá tuctové a nenápadité, boduje. Ne každý touží po revolučních změnách při střídání aut. Znovu musím opakovat - tuctové auto se prodává po světě v počtu million kusů ročně. To je snad argument, svědčící o úspěšnosti výrobku.

0/0
16.11.2016 17:11

T90o43m86á77š 78C54h26v67a60s75t11e56k 4283476250253

však já s tim souhlasim. napsal jsem, že je i hezké, takže věřim, že bude mít úspěch a jsem za to rád.

0/0
16.11.2016 18:11
Foto

M13i97r23o35s31l92a16v 62S17t84e92i51n20e42r 6918604113725

Rozhodně nestojím o popularitu u zlodějů aut, třeba starý BMW x5 abych stále hlídal. Raději něco, čeho si málokdo všimne, ale hlavně spolehlivého.

0/0
17.11.2016 21:16

K50a34r56e23l 47N96e23d71o91p35i75l 7608946209794

Doufam, ze prijde jeste patentni drzak prupisek v kapote. Ve stupni vybavy Laurin&Klement vcetne prupisky.

0/0
16.11.2016 16:36

F90r71a29n46t17a 43N83u58d92l35i68s 5215333168597

;-D;-D;-D Octa měla škrabku, Kodiaq má "chránič dvěří". Co bude další "fičura" u následujících Škodovek?

+2/0
16.11.2016 13:20

L13u59b32o70š 33H77o27l88í36k 5317980542410

Neměl škrabku už Rapid?

0/0
16.11.2016 15:32

J20i52n37d92ř30i32c73h 35F58i76a52l78a 4248652449889

No s tím patentem na dveře nevím. Mám to samé na Fordu Focus r.v. 2012. Plastový kryt, který se po otevření dveří otevře na hranu dveří. :-)

+1/0
16.11.2016 12:07

J40a47n 20P21š68e64n52i81č77k30a 2520698713732

Ano Ford to ma dele a jiste take patentovane. Koncern prisel s vlastnim resenim tehoz a patentoval si to. Neni problem.

0/0
16.11.2016 12:50

J14o95s90e56f 64M72i13k93u85l74í39k 8174347456

Já taky, moc dobrá věc.

0/0
18.11.2016 19:29

D47a78l78i24b61o44r 12H59o42d31i83s 1333586575683

Nevím jak jezdí, nevím jak je pohodlné, ale vím, že když jsem ho včera viděl na dálnici, tak bylo jako každé jiné auto a splývalo s šedivákem nad polem. Osobně se mi nelíbí.

+2/0
16.11.2016 10:28

M38a66r30t86i16n 21P70a57v23e10l40e84k 5750137385185

Které auto ve stejné cenové relaci nesplývá?

0/0
16.11.2016 17:00

L44a98d51i37s17l36a71v 54K63a68l71o40u23s 7555356571170

Vláda chystá pro zlepšení ekologie uvalit daň za vysokou spotřebu pohonných hmot. To se týká většiny SUV, kam bude spadat i tenhle Kodiak.

0/0
16.11.2016 8:58

M19a29r28e33k 93M76a30l46ý 1472928481580

Jenom SUV? Nebo všech aut, resp. podle spotřeby? Protože spotřebou SUV nějak nevybočují, při použití stejného motoru jako třeba u sedanu.

0/−1
16.11.2016 10:25

V16l93a25d43i78s55l25a31v 85B24u74r96y57š55e91k 1659452107164

to se týká hlavně starých krámů, dnešní SUVéčka dokáži jezdit za polovinu co desetiletý auta

0/−1
16.11.2016 10:53

L90a21d66i51s18l60a87v 96K60a57l88o58u30s 7765386301890

Ten zákon je v přípravě. Předpokládám, že na něm bude pracovat hodně početně zastoupený komplikační tým, kterému analytickými výpočty vyjde, že to bude každé vozidlo se spotřebou 7 L a více, nebo možná všechny motory vyjma 0.6 - 1.0 turbo.;-D

0/0
16.11.2016 11:07

T25o91m68á20š 82M19a60r72t35í67n58e76k 1245552365364

Pidi-turbomotory žerou málo jen podle tabulek. Pokud člověk chce, aby nebyl absolutní brzdou provozu, tak žerou jako všechny ostatní - jen tak nejedou. ;-)

0/0
16.11.2016 11:34

M96i50l55o15š 27K81o31l66m66a10n 6186843537172

Další sousto pro majitele Š100, Favorit, Dacie a podobných. "Takové auto bych si nikdy nekoupil" a přitom jezdí se Š120 tankovat za stovku;-D.

0/0
16.11.2016 8:05

P41a40v10e95l 35S27t95a39v47j41a82n58í83k 6738515337311

Najděte mi SUV s atmosferickým benzínovým motorem se zrychlením do 7 sekund, výkonem nad 200 koní a budu o tom snad přemýšlet... Jinak zůstanu u sedanů.

0/0
16.11.2016 8:09

M90a18r74e71k 20Š47t67ě59t57k90a 4601348382113

Každý sedan (nebo liftback) o kombi nemluvě bude vždy praktičtější a úspornější + živější než SUV s odpovídající motorizací. SUV je móda a jedinou výhodou je vyšší poloha řidiče a snadnější nastupování.

0/0
16.11.2016 8:33

V29l41a35d71i33s58l27a25v 88B94u23r90y70š41e75k 1589102747584

tahle móda má podstatně víc výhod, než jsou majitelé levných aut připustit, vzhledem k tomu, že po 10 sedanech, liftbacích a hatchbacích mám třetí SUV, tak asi bude moje tvrzení mít větší váhu, než toho, kdo s žádným kodiaqem nikdy nejel a nikdy asi nepojede, i když, niky neříkej nikdy, kolega byl velký odpůrce SUV, vypadalo to, že to myslí vážně a když jednou zjistil, že na SUV má peníze, tak si ho koupil, je to otázka peněz, nic víc bych v tom nehledal

+1/−1
16.11.2016 8:55

M35a46r73e16k 49M80a82l18ý 1442108871930

Není to otázka peněz, ale osobních preferencí a účelu, za jakým to auto pořizujete. Nedávno jsem kupoval auto (pravda, ojeté), a měl jsem na něj určitý limit a zvažoval jsem sedan, kombi i SUV. Nakonec to vyhrál sedan, i když za stejnou cenu jsem mohl mít i SUV. O ceně to opravdu není, jak si mnohdy majitelé SUV myslí :-)

0/0
16.11.2016 10:29

V20l15a15d21i35s34l55a36v 44B36u77r26y13š39e44k 1879672847984

ale je, SUV je vždy tak o 30% dražší než srovnatelná auta, fokus-kuga, fábia-yeti, mokka-corsa či meriva, mazda2-CX3 a další, stačí nahlédnout do ceníku, je to otázka peněz

0/0
16.11.2016 10:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.