Diskuze

VIDEO: Jak se sedí v kufru. Zkoušeli jsme třetí řadu ve Škodě Kodiaq

Figuríny, se kterými se provádějí nárazové zkoušky, jsou „padesátiprocentní“ lidé. To znamená, že dělí populaci podle výšky na půl. Půlka lidí je větších, druhá půlka menších. Tyto figuríny jsou vysoké přibližně 175 centimetrů a „kolem nich“ se stavějí auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná jsem to přehlédl, ale co to prostřední sedadlo v druhé řadě? To je nějak odklápěcí, nebo co? Na fotkách to vypadá jako dvě plastové desky.

0 0
možnosti

Škoda stále není na špici, osobně bych si jí nekoupil, nedodělané auto

0 3
možnosti

P16e46t64r 67B46á87č45a

17. 11. 2016 14:12

Ani nikdy nebude.

0 0
možnosti

Jo jo kdyby nebylo toho simply clever řešení, tak si to ani ty český patrioti nekoupí ..... ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Px77jf84IVU

0 0
možnosti

no tak by prodej klesl o "famózních" cca 5%.....

0 0
možnosti

Neměla náhodou Lada Niva kdysi vzadu sklápěcí lavici?

0 0
možnosti

zkusím se na to podívat z člověka co by to využil. SUV je pro mě symbol člověka co neumí pořádně řídit a bojí se na silnici. potřebuje se zviditenlit nebo cokoli jiného. Praktičnost SUV dle mého názoru postrádají. Pokud chci 7mi místné auto půjdu například do Smaxe. Nádherně se řídí a je rozhodně prostornější. V případě potřeby se vyhází sedačky a může se v něm spát. V SUV se nevyspim. Jízdní vlastnosti bych řekl, že MPV bude mít též mnohem lepší. Spotřeba to stejné. Ale nejsou módní to je pravda, tam vede SUV.

Kodiaq není vyloženě ošklivej, ale jako sportovně založenej člověk bych si ho prostě nepořídil. když už tak třeba toho smaxe kam dám surf, kolo, nebo se v něm vyspim...

0 0
možnosti

T10o91m25á22š 91M85á79c48a

17. 11. 2016 15:31

Nevím jak v novém S-maxu ale ve starém se sedačky vyházet nedaly. Sklopit do roviny ano, ale to snad půjde i u Kodiaqa. Každopádně místa ve třetí řadě mi přijde víc ve škodovce než u Fordu. Ovšem jízdní vlastnosti S-maxe, tedy hlavně myšleno podvozek, jsou vynikající (vzhledem k velikosti auta), tak jsem zvědav, jak na tom bude tento stroj.

0 0
možnosti

Myslím, že s tým Škoda silne zaboduje na našom trhu. Klasická potreba: veľký kufor (alebo veľa sedadiel) i za cenu menšieho komfortu. U nás to má váhu.

0 0
možnosti

P94e17t87r 30B31á27č65a

17. 11. 2016 10:40

jako na Slovensku?

1 0
možnosti

Osobně bych na třetí řadu sedadel nikoho neposadil, ještě jsem neviděl crashtest zezadu když někdo nedobrzdí. A nedejbože aby to bylo něco větší než jen osobák...

1 0
možnosti

Já bych měl hlavně problém s tím uzavřeným prostorem kolem. Úplně stejně špatně se cítím v druhé řadě u 3-dveřového auta.

0 0
možnosti

Zajímavé názory. Já mám Galaxy a pravidelně těch 6 dětí ze školy vozím a tahle řada sedaček je důvod proč o Kodiaqovi mohu uvažovat. Takže za mně ano. Děti v Galaxině třetí řadu milují. Předpokládám, že podobné to bude v jakémkoliv autě.

A ano v vesnici se s odvozem střídáme a všech 5 rodin 7mi místná auta máme, takže bych řekl, že nějaká část trhu jsme. ;-)

3 2
možnosti

P74e75t12r 94K81l16e71i49n

17. 11. 2016 9:40

Jasný, potom pro vás je takové auto potřeba, využijete opravdu jeho velikost. Na druhou stranu by bylo lepší, kdyby mělo zadní dveře šoupačky.

0 0
možnosti

Tohle mel mercedes w124 uz v 80. letech. Ale jinak proc ne. Jako nouzovka dobry.

0 0
možnosti

J56a90n 29S75l74a72d79k74ý

17. 11. 2016 3:01

Já jsem byl v šoku při nasedání na místo řidiče u nejnovějšího Passatu. Tohle auto není pro mě. Sloupek a nízká střecha byl pro mě nemilé překvapení,

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha