- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od te doby co jsem si pred par lety poridil prvni Type R je Honda moje srdecni zalezitost. Vlastne vsechna 4 auta co mame doma jsou Japonci, nedam na ne dopustit. Netvrdim ze vse ostatni je srot, mel jsem v zivote kde co a skoro na kazdym aute bych nasel veci ktery se mi libili, ale u Japoncu me bere kvalita ktera je videt i pod povrchem, tam kde spousta ostatnich uz na to kasle. Bohuzel i Honda uz ale treba v porovnani s autama co delala v 90. letech pokulhava a je videt ze i Japonci uz setri.
"si malý Honda neuvědomil, že je potřeba razítko vyřezat zrcadlově proti otisku",
a spolužáci to kupovali.
Ale pane písálku Hovorko, četl jste, co jste napísálkoval?
NSX, S2000, Integra, CRX, Prelude, Civic Vti. Kupátka Civic, Accord a byl i Legend!
Do r.2000 asi nejlepší motory díky VTECu...
Nejspolehlivější jsou dosud. Řekl bych i nejlepší. A takový motor z Civicu Type R je opravdu skvost, ať s turbem nebo bez.
Od Hondy som mal len 2 moto, prvú cca pred 20 - imi rokmi. A ako inak, bez najmenších problémov Teraz mám tiež japonca - ale od Fuji Heavy Industries Vždy som tvrdil, že nech si kúpite čokoľvek japonské, nikdy nespravíte chybu
Tady spousta lidí opěvuje značku Honda, proti které nic nemám
Ale kolik z Vás Hondu vlastní?
Osobně mám raději jiné borce, třeba F.Porsche(ho)
Ještě jedna věc - Honda Motor Co nikdy nebyla ve ztrátě. Také má jeden z nejrozvinutějších sociálních systémů na světě.
Jsou známé příběhy, např. z USA, kde zaměstnanec Hondy ve volném čase chodil po parkovištích a opravoval stírače (to byla 70. léta, tenkrát byly jiné). Podobných případů oddanosti mimo Japonsko v Hondě známa celá řada.
Také Honda opravdu dbá, aby materiály v autě uvolňovaly co nejméně škodlivých látek. I v tom je Honda na špici, ne-li nejlepší.
Accord byl prvním autem, které bezpečností dohnalo Volvo. A tak se dá pokračovat...
Příběh Hondy je fascinující a v článku zdaleka není vše. Honda si šla vždy vlastní cestou a na rozdíl od jiných nebyla spojena s určitými mafiánskými strukturami v Japonsku.
Samotný Honda byl technický génius. I když prodali řadu patentů, zejména k motorům, jejich konkurence nikdy nedokázala s těmito patenty dosáhnout stejných parametrů.
Honda nevybíral zaměstnance podle diplomů (na rozdíl od Toyoty, apod.). Dal vyřešit problém. Podle toho, jak uchazeč o práci zvládl řešení, podle toho dostal nabídku na post.
Honda dodnes ve spolehlivosti motorů nemá konkurenci (i podle nákladů na opravy poruch evidované pojišťovnami). A to dodnes jezdí atmosféry točící i 8 000 otáček a mající mnohoset tisíc km. A třeba v Norsku jezdí Accord s více jak 1,6 mil km.
O tom, jak Honda měnila automobilový svět, se dá napsat mnoho. V Evropě nikdy nebyla moc známa. Za vše snad první japonský supersport Honda/Acura NSX, který je i v Pulp fiction. Tento supersport donutil Ferrari, Porsche a další změnit přístup k supersportům. Na internetu se dá najít mnoho zajímavých článků.
Dnes je to největší výrobce spalovacích motorů na světě. Honda vyvinula nejdokonalejší humanoidní robot - Asimo. Honda je leaderem ve vodíkových technologiích. Také už dávno před Teslou měla elektrovůz, ale po zkušenostech s ním s Toyotou došla ke stejnému závěru - budoucnost mají palivové články.
U Honda motors se snaží dělat motory tak, aby byly spolehlivé kvalitní a měly nízkou spotřebu . Pokud někdo vyrábí miliony kusů a podaří se mu snížit spotřebu jen o 100ml Tak při milionech provozovaných kusů To už jsou velké úspory.
V alternativních pohonech se Honda motors moc nedaří Honda_FCX_Clarity je na trhu poměrně dlouho a prodeje jsou nízké. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity
Také pohonné ústrojí mild hybrid IMA v Honda Insight, se ve světě příliš neprosadilo. Zákazníci chtějí i čistou jízdu na elektropohon, ale toto technické řešení to neumožňuje.
http://www.hybrid.cz/testy/honda-insight-2010
Zapomenutý japonský Elektromobil Nissan Tama z roku 1947
http://www.hybrid.cz/video-dreveny-elektromobil-nissan-tama-z-roku-1947
A kde je Honda ? Jawa je v ...... .Dokáže maximálně vyrábět pár desítek let konstrukčně staré motorky na vývoz do Střední Ameriky a ruska .
To víš, Honda má taky stokrát víc potenciálních zákazníků, "trochu" víc peněz na vývoj, "trochu" víc vývojářů...
Pardon. Honda dela auta? ;)))))
Honda jo, spletl jste si to s Renaultem.
Ať Googluju jak Googluju, nemužu najit něco oficiálního o tom právním sporu. Nemá někdo něco?