Diskuze

Cesta Hondy: od falešného razítka a ukradené spojky Jawy k titulu F1

Život zakladatele firmy Honda je typickou ukázkou toho, jak se dá od nuly vypracovat až na vrchol. Začínal tak, že pozoroval skromnou živnost svého otce, a zažil, jak se jeho firma stala největším výrobcem motocyklů a ovládla šampionát formule 1.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M58a62r25e63k 41W20o83l27f

18. 11. 2016 13:01

Od te doby co jsem si pred par lety poridil prvni Type R je Honda moje srdecni zalezitost. Vlastne vsechna 4 auta co mame doma jsou Japonci, nedam na ne dopustit. Netvrdim ze vse ostatni je srot, mel jsem v zivote kde co a skoro na kazdym aute bych nasel veci ktery se mi libili, ale u Japoncu me bere kvalita ktera je videt i pod povrchem, tam kde spousta ostatnich uz na to kasle. Bohuzel i Honda uz ale treba v porovnani s autama co delala v 90. letech pokulhava a je videt ze i Japonci uz setri.

0 0
možnosti

"si malý Honda neuvědomil, že je potřeba razítko vyřezat zrcadlově proti otisku",

a spolužáci to kupovali.

Ale pane písálku Hovorko, četl jste, co jste napísálkoval?

0 0
možnosti

NSX, S2000, Integra, CRX, Prelude, Civic Vti. Kupátka Civic, Accord a byl i Legend!

Do r.2000 asi nejlepší motory díky VTECu...

1 0
možnosti

Nejspolehlivější jsou dosud. Řekl bych i nejlepší. A takový motor z Civicu Type R je opravdu skvost, ať s turbem nebo bez.

1 0
možnosti

Od Hondy som mal len 2 moto, prvú cca pred 20 - imi rokmi. A ako inak, bez najmenších problémovR^ Teraz mám tiež japonca - ale od Fuji Heavy Industries ;-) Vždy som tvrdil, že nech si kúpite čokoľvek japonské, nikdy nespravíte chybu !

1 0
možnosti

J89o45s17e33f 86Š27v70e25c

17. 11. 2016 14:05

Tady spousta lidí opěvuje značku Honda, proti které nic nemám

Ale kolik z Vás Hondu vlastní?

Osobně mám raději jiné borce, třeba F.Porsche(ho)

1 0
možnosti

Ještě jedna věc - Honda Motor Co nikdy nebyla ve ztrátě. Také má jeden z nejrozvinutějších sociálních systémů na světě.

Jsou známé příběhy, např. z USA, kde zaměstnanec Hondy ve volném čase chodil po parkovištích a opravoval stírače (to byla 70. léta, tenkrát byly jiné). Podobných případů oddanosti mimo Japonsko v Hondě známa celá řada.

Také Honda opravdu dbá, aby materiály v autě uvolňovaly co nejméně škodlivých látek. I v tom je Honda na špici, ne-li nejlepší.

Accord byl prvním autem, které bezpečností dohnalo Volvo. A tak se dá pokračovat...

5 0
možnosti

Příběh Hondy je fascinující a v článku zdaleka není vše. Honda si šla vždy vlastní cestou a na rozdíl od jiných nebyla spojena s určitými mafiánskými strukturami v Japonsku.

Samotný Honda byl technický génius. I když prodali řadu patentů, zejména k motorům, jejich konkurence nikdy nedokázala s těmito patenty dosáhnout stejných parametrů.

Honda nevybíral zaměstnance podle diplomů (na rozdíl od Toyoty, apod.). Dal vyřešit problém. Podle toho, jak uchazeč o práci zvládl řešení, podle toho dostal nabídku na post.

Honda dodnes ve spolehlivosti motorů nemá konkurenci (i podle nákladů na opravy poruch evidované pojišťovnami). A to dodnes jezdí atmosféry točící i 8 000 otáček a mající mnohoset tisíc km. A třeba v Norsku jezdí Accord s více jak 1,6 mil km.

O tom, jak Honda měnila automobilový svět, se dá napsat mnoho. V Evropě nikdy nebyla moc známa. Za vše snad první japonský supersport Honda/Acura NSX, který je i v Pulp fiction. Tento supersport donutil Ferrari, Porsche a další změnit přístup k supersportům. Na internetu se dá najít mnoho zajímavých článků.

Dnes je to největší výrobce spalovacích motorů na světě. Honda vyvinula nejdokonalejší humanoidní robot - Asimo. Honda je leaderem ve vodíkových technologiích. Také už dávno před Teslou měla elektrovůz, ale po zkušenostech s ním s Toyotou došla ke stejnému závěru - budoucnost mají palivové články.

11 0
možnosti

H64o28n92z18a 65T30a15r

17. 11. 2016 22:56

U Honda motors se snaží dělat motory tak, aby byly spolehlivé kvalitní a měly nízkou spotřebu . Pokud někdo vyrábí miliony kusů a podaří se mu snížit spotřebu jen o 100ml Tak při milionech provozovaných kusů To už jsou velké úspory.

V alternativních pohonech se Honda motors moc nedaří Honda_FCX_Clarity je na trhu poměrně dlouho a prodeje jsou nízké. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity

Také pohonné ústrojí mild hybrid IMA v Honda Insight, se ve světě příliš neprosadilo. Zákazníci chtějí i čistou jízdu na elektropohon, ale toto technické řešení to neumožňuje.

http://www.hybrid.cz/testy/honda-insight-2010

Zapomenutý japonský Elektromobil Nissan Tama z roku 1947

http://www.hybrid.cz/video-dreveny-elektromobil-nissan-tama-z-roku-1947

0 0
možnosti
Foto

A kde je Honda ? Jawa je v ...... .Dokáže maximálně vyrábět pár desítek let konstrukčně staré motorky na vývoz do Střední Ameriky a ruska .

1 1
možnosti
Foto

J59i68ř86í 35E88r12b45e21n

17. 11. 2016 16:15

To víš, Honda má taky stokrát víc potenciálních zákazníků, "trochu" víc peněz na vývoj, "trochu" víc vývojářů...

0 0
možnosti

Pardon. Honda dela auta? ;)))))

0 8
možnosti

Honda jo, spletl jste si to s Renaultem.

7 0
možnosti

J12i86ř62í 57K68ř33í30ž

17. 11. 2016 12:10

Ať Googluju jak Googluju, nemužu najit něco oficiálního o tom právním sporu. Nemá někdo něco?

0 1
možnosti

tenkrát ještě nebyl internet :-)

3 0
možnosti