Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEOTEST: Škoda Kodiaq se nám víc líbila s benzinovým motorem

Českou motoristickou událostí uplynulého týdne bylo premiérové předvedení Škody Kodiaq v jízdních testech. Pokud jste reportáž ze seznamovacích jízd přehlédli, podívejte se na video s prvními jízdními dojmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S73t84a38n28i54s66l91a51v 30N65o91v30a71k 7678719333603

Skodovka ma dost penez na to aby si platila clanky kazdej den... uz je to nuda... Rv

0/0
22.11.2016 15:54

J46i67r40i 43G75a54z30d77a 8174633394524

to je opradvu nehezky mastodont..a ten predek s tou cernou plastovou mrizkou v kombinaci se svetly, je skutecne osklivy.

0/0
22.11.2016 10:09

T15o81m58á80š 47H30o79l20e75k 5445790411537

Krásné auto

+1/−4
19.11.2016 23:55

J62a12n 10D29l43o90u89h67ý 7624539770879

RvRecyklat jak z ucebnice - ten clanekRv

+3/0
19.11.2016 22:51

J80a29n 63J59e21l89í37n48e46k 8483165202816

Bože, nejeblo vám už?

+4/0
19.11.2016 22:33

P50a87v61e56l 26V65o35r86l79í72č53e10k 6440257738

každému se líbí něco jiného... a mě se tohle nelíbí... Rv

+3/−1
19.11.2016 19:42

P70a89v60e13l 69D98a28v66i29d 1977854176414

neni prvni sedmimistna. co skoda1203?

+5/0
19.11.2016 17:45

J94i15ř56í 90S28c78h55w38a42c51h 8968274908186

ta byla osmimístná ;-)

+4/0
19.11.2016 22:41

M18a75r63e25k 94V25a65l58í84k 5446467208633

Video v čase 1:23. Co to jako znamená, že nutno dodat, že vůz byl nový a nezajetý? Chcete mi tím říct, že když budu jezdit a opotřebovávat ho, tak bude méně vibrací přenášených do podlahy a méně hrubý zvuk od motoru? 8-o

To přece odporuje zdravému rozumu ;-(

0/0
19.11.2016 16:05

J83a68n 62D69l19o34u40h80ý 7334819340309

Kazdy motor se musi zajet, prvnich 10 000km si soucastky postupne vymezuji a sedaji. Zmizi a nebo pribude nejaka vule atd. Motor tak ma potom jiny zvuk, spotrebu, vibrace. Ten rozdil neciti kazdy, musite mit proto nadani.

+1/0
19.11.2016 22:55

S88t85a41n29i91s43l22a61v 90N51ý12v13l13t 2694505813

Nafta patří do lokomotiv a stavebních strojů. Ti smrdí aspoň tam kde je málo lidí.

+8/−2
19.11.2016 15:25

M19a69r19c79e63l 94S86t75a71r42ý 9718854193839

ačkoliv nejsem cílovým zákazníkem pro SUV, musím uznat, že to auto je naživo hezčí než na obrázcích a fotkáchR^

k debatě tady o výkonech a motorech jen tolik, že SUV se stovkou za 10s je naprosto v pohodě, je to SUV, ne závoďák žejo...

+2/−1
19.11.2016 12:45

P35e50t42r 36Č19e83r46m65á51k 9328835299210

Jenomže většinu lidí nezajímá kolik to má tabulkové zrychlení z nuly na sto, ale kolik to v reálu bude žrát až s tím naložený po střechu pojedou do Chorvatska ;-)

+2/0
19.11.2016 13:29

J80i64ř59í 10S67c51h30w21a23c11h 8698354128206

mnohem více by je mělo zajímat, kolik to bude žrát po celý zbytek roku s polovičním či třetinovým vytížením někde ve městě.....;-)

+6/0
19.11.2016 15:35

P68e86t29r 56Č12e77r65m11á69k 9768925859140

Při průměrným nájezdu a způsobu použití auta českých rodin dělá ta dovolená v chorvatsku + lyže v alpách a víkendové cesty na chalupu to samý co to courání po Praze, takže... ;-)

0/0
19.11.2016 17:59

J67i47ř34í 60S52c23h31w26a71c73h 8308654978696

.....takže při takovým nájezdu bude ten motor nesmrtelnej....

+1/0
19.11.2016 20:06

P33e79t17r 34Č97e25r59m46á94k 9308165629200

To právě nebude Rv

0/0
19.11.2016 20:30

J21i86ř65í 23S63c36h62w72a87c50h 8278214798926

bude.

0/0
19.11.2016 20:47

P22e98t90r 13Č17e41r30m62á52k 9948705549780

Nebude.

0/0
19.11.2016 21:01

J72i27ř28í 96S41c12h43w60a58c20h 8928124358806

bude, 20-30 let = nesmrtelnost.....

0/0
19.11.2016 21:23

P82e62t94r 53Č15e29r46m46á13k 9268975309880

Aha takže z nesmrtelnosti máme 20-30 let. ;-) Obecně nesmyslná debata, chybí ti v ní totiž základní parametr - nákady na to udržení při životě. Pokud budu mít neomezené náklady na servis tak udržím při životě jakýkoliv motor, pokud naopak co nejnižší tak downsizingové motory budou mrtvý suverénně jako první. Je to jen o stanovení těch kriterií.

+1/0
19.11.2016 21:31

J57i44ř70í 52S19c56h89w55a69c52h 8848184458426

servisní náklady jsou irelevantní, bohužel jsi nepochopil mou narážku na velikost nájezdu českých rodin o které jsi mluvil.

+1/−1
19.11.2016 21:49

P47e12t15r 87Č77e36r58m67á66k 9978885509170

To spíš tobě moc nejdou počty a nebo nevíš kolik je průměrný nájezd, protože při něm se tohle auto teda 30let rozhodně nedožije ;-)

0/0
19.11.2016 22:05

J42i68ř10í 29S75c52h53w98a89c15h 8118464228786

mě jdou počty celkem dobře

nenapsal jsem 30 let.....

nepočítal sem se skutečným nájezdem, ale tím tvým teoretickým "nájezdem české rodiny"....

0/0
19.11.2016 22:18

P20e39t76r 86Č18e72r81m44á40k 9258485719710

Evidentně nikoliv. Tvrdil jsi že při normálním nájezdu to bude nesmrtelný. Pak jsi upřesnil že to v tvém podání znamená 20-30let životnosti a pak ještě že náklady na servis jsou irelevantní.

Z toho vychází jednoduchá rovnice která jasně říká že tvé "nesmrtelnosti" se to nepřiblíží ani omylem. ;-)

0/0
19.11.2016 22:51

P31e90t46r 80H11o11r24á31k 1549503759424

Nad 15 let je auto pro kupujícího nesmrtelné, protože do té doby si téměř všichni koupí jiné.

+1/0
20.11.2016 10:33

P63e46t51r 41Č10e68r75m97á25k 9298905799890

A pak to auto zmizí ze světa? ;-) Mluvíme o životnosti, ta nesouvisí s počtem majitelů.

0/0
20.11.2016 11:03

P26e68t71r 11H52o61r56á14k 1309623619184

Nesmrtelné z hlediska uživatele je zcela nepochybně, protože "nezemře" po dobu, po kterou je vůbec ochoten je užívat. Mluvíme o nesmrtelnosti pro konkrétního uživatele.

0/0
20.11.2016 14:29

P13e98t31r 89Č34e69r62m43á32k 9708305499430

Zajimavá logika, takže to auto je vlastně skutečně nesmrtelně protože každý se ho zbaví dříve než to nastane, takže když se vždy včas vymění tak se mu o to prodlouží život ;-)

Mluvíme o životnosti auta, zcela bez ohledu na počet majitelů, a právě problém downsizingových motorů je ten že se to teoreticky může stát klidně prvnímu majiteli (což se prvním generacím nezřídka stávalo), a jelikož typický soukromý majitel je až ten druhý v pořadí a auto už si po 3 letech neměmí, tak tam už je to pravděpodobnost značně velká.

Takže z pohledu soukromého uživatele to právě nesmrtelné není vůbec, protože to bude mít kratší životnost než jeho stávající model.

0/0
20.11.2016 19:54

J70a48n 49D55l51o40u20h56ý 7644419390229

Ty ceska rodino, mam najeto na 1.2ce 4valec bez turba 180 tisic a to s tim jezdim akorat do prace. V zivote bych si nekoupil nejaky 3 valcovy litrovy turbo, to me ve 180ti sezere penezenku!!!!

+1/0
19.11.2016 22:59

R77o91m92a71n 22M11a84r43t37í11n47e84k 3723550650568

naložený po střechu do chorvatska se jezdí v ojeté oktávce v metle na hlínách, co byla fakt dobrej kup, měla najeto 130k a jezdila v německu jen po dálnicích.

+4/0
19.11.2016 16:58

M57a28r94c29e37l 39S14t22a11r61ý 9898514153539

v porovnání s jinými auty v této kategorii to bude s ohledme na skladbu motorů spíše šetřílek

+1/0
19.11.2016 18:30

P71e69t18r 22Č42e75r90m31á31k 9858865229420

Proč? Skladbu motorů má celkem běžnou, aktuálně tomu chybí třeba do tiguanu akorát biturbo tdi a nejvýkonnější tsi, jinak je to identické...

0/0
19.11.2016 18:52

R33a62d75e10k 85H82o62l37í68k 1228114810726

...to je placená reklama toho předraženého krámu s Boleslavi??

+3/−3
19.11.2016 11:29

P78e91t19r 31T58. 78D88v65o41ř38á72k 4404788743

A s kým ještě?

+8/0
19.11.2016 12:57

K34a36r42e18l 17B94l16á50h46a 1105756161879

;-D ... ale asi to nepochopí :-/

+1/0
19.11.2016 21:50

Z76d83e58n67ě35k 48V62a83l80e98n71t16a 3965550118934

Jo 1.4 u auta pohybující se s váhou 1,5 tuny to chce hodně odvahy, to vás budou předjíždět i kamióny na dálnici ;-D ......se divím, že tam nedávají rovnou 1.0 L jako u ovce ;-D ....

+3/−6
19.11.2016 11:13

J89i44ř30í 20S57c36h94w60a15c16h 8758324428906

a který kamion má maximálku přes 190 a zrychlení z 0 na 100 pod 10 sekund?8-o;-D

+5/0
19.11.2016 11:19

J43a25n 69D12l15o16u72h13ý 7334779930929

Kdejaka Scanie s vypnutym omezovacem a odpojenym privesem! Mel jsem tu cest na dalnici... Do 80km/h jsem se ho jeste drzel...;-D

0/0
19.11.2016 23:01

J35i63ř35í 20S60c93h21w59a11c79h 8648574618806

a kolik takových lze na dálnici potkat?

+1/−1
19.11.2016 23:10

J32i53ř61í 59S26c29h92w47a83c11h 8148914498376

Báča v Báčii se nepočítá....;-D

0/0
20.11.2016 13:48

K90a66r66e36l 26B32l71á69h50a 1535216631719

A já pořád, že je tolik bouraček kamionů ...! Dřív byl kamioňák Pan řidič. Teď mi připadá, že to řídí kde kdo ... a taky to tak dopadá :-(

0/0
20.11.2016 10:46

T41o21m77á66š 18V30a81l61d21e52r 7173570119

Dá se jet i 1,4 atmosférou 55 kW 1200 kg. Když řidič rozumí co je převodovka, otáčkoměr, plynový pedál a úsudek. Spotřeba je ovšem při rychlé jízdě vysoká. Při normální je pod 6,5 litry. A to je nějakých 15-20 let zpět

0/0
19.11.2016 19:53

J55a50n 62D30l27o21u65h30ý 7924439530479

1.4ka z roku 2008 bez turba - dalkovka za 5.6l/100km LPG. Akorat clovek musi jet podle otacek motoru, cili v pripade tohoto vozu otacky 2000 az 3500 a rychlost max 110 az 120km/hR^

0/0
19.11.2016 23:07

S35t88a21n81i10s49l94a53v 87N81o68v27a91k 7838209863263

jo a pak prejede na dalnici do leveho pruhu a blokuje me co ma na tempomatu 130!! Nekupujte si auto kdyz resite spotrebu ;-€

0/0
22.11.2016 16:02

P47e59t19r 34H70o81r19á49k 1339413559434

Kabaň se s těmi světly na nových škodovkách snad zbláznil.

+3/−1
19.11.2016 9:32

J78a96n 67Č39e41r29n18ý 8980610704571

Naživo je Kodiaq vzhledem zklamání :(

+8/−1
19.11.2016 5:24

P62e69t28r 85T33. 69D45v16o34ř49á81k 4424348283

Pro mě zase naživo lepší než z fotek.

+3/−2
19.11.2016 12:58

S76t52a78n71i57s67l93a61v 73N89ý24v39l84t 2714745203

Vypadá jeko první BMW x5, který se líbilo snad jen jeho tvůrcům a pár sběratelům kuriozit.

+3/0
19.11.2016 15:24

J34a54n 89D95l49o15u83h57ý 7484139260179

Prvni X5 je dle me nejhezci X5 co zatim vyrobili. Ty ostatni jsou takove prifouknute zrudy.

0/0
19.11.2016 23:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.