- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Předloni jsem Dakar v Argentině navštívil. Jde to i bez cestovky a za docela rozumný peníze. Fanoušci jsou tam správně blázniví, přál bych to každýmu, takovej zážitek. Něco jsem o tom i napsal
http://www.thebeastandbeauty.com/argentina/90-rallye-dakar-v-argentine
Buggyra má letos silný tým. Kolomý i Loprais patří do jezdecké špičky. Ale konkurence je velice silná - Kamaz 4 kaminony, DeRooy 5 kamionu, Veka 4 kamiony, Mammoet 2 kamiony - tyto týmy jsou schopné jet na vítězství. Takže jakékoli umístění v nejlepší desítce bude úspěch.
Jen ještě jedno upřesnění k A. Lopraisovi:
On se totiž v dubnu sice nedohodl na spolupráci s týmem deRooy (kamiony Iveco), ale jaksi už se nikde nepíše, že se dohodl v létě s týmem Veka (kamiony Man) a tento tým mu připravil dle jeho požadavků kamion, dokonce to i Aleš i tak sám prezentoval a na internet vypustil v září video, jak se v tomto kamionu (v barvách jeho sponzorů) prohání, aby následně beze slova z tohoto projektu vycouval a následně se dohodl na spolupráci s Buggyrou......
Tak on A. Loprais je komplikovaná osobnost, asi mu nikdo neubírá jistý talent (na druhou stranu nijak zázračný a špičce českých jezdců posledních x let jen průměrný), ale po lidské stránce je s ním zkrátka problém a není náhodou že po tom co dovedl zlikvidovat vlastní tým jede co rok za někoho jiného s jiným autem... Jde ke cti Buggyře že i přes toto a i přímé konflikty v nedávné době jsou schopni se s ním domluvit.
Tatrovácká koncepce se hodí opravdu jen na Dakar.
Tatrovácká koncepce se nehodí na auto, které se v životě nepodívá mimo silnici. Na stavbu, pro zemědělce, lesáky nebo třeba hasiče má tenhle podvozek docela dost výhod.
Co je na tom autě skutečně tarováckého? Mimo té kulaté nálepky..
Základ podvozku. A ta kabina tak napůl - sice je od DAFu ale standardně jí Tatra dneska používá, tatrovácká kabina je zkrátka přes 30let stará a už to není ono, všechna čest Macíkovi že jezdí v tý Liazácký...
Loprais evidentně musel jít hodně do sebe když se dostal do Buggyry, tak snad to bude nyní s Kolomým zdravá rivalita a ku prospěchu věci
Loprais zvolil levnější variantu pronájmu přibližně stejně kvalitního auta. Pronájem kamionu MAN u týmu VEKA by ho totiž vyšel přibližně na dvojnásobek co ho vyjde Tatra u Buggyry.
Hezký, tohle auto jsem si vždycky chtěl zkusit řídit. :-)
Len otazocka. Preco je pri zavodnom speciale elektronicky limitovana rychlost? To je pravidlo pre Dacar?
okruhové tahače jsou taky omezené, ale na 160
Jel si na splašené krávě? jel no. Tady je to podobný, akorát to víc mlátí a vytřese to z Tebe duši. Kluci přeji jen úspěch a žádné závady a proleťte cílem jako vítězové.
Co krom znaku na kapotě je ještě Tatra?