Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pět let provozu nejlevnějšího auta na trhu. Měsíčně vyšlo na 2 000 korun

Malé aygo je spolehlivé a z hlediska provozních nákladů nenáročné auto. O moc levněji už jezdit s novým vozem nejde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42a74k76u68b 40K65r84o75u49p41a 5534407308773

No, ale jezdit s tím je za trest ;-D

0/0
20.12.2016 20:04

B69o92h35u70s31l74a47v 70B37i52n51k29a 1789146408120

Proč? Mám Citigo a do města ideál.

0/0
25.12.2016 11:47

J21a88n 21G72a20z84d34a 6102308853167

Před zhruba stejně lety jsem si koupil ojetou Corollu. Pořizovací cena a roční náklady bez benzínu mi vycházejí podobně, v podstatě jde o bezporuchové auto i při dnes 300 000 najetých kilometrech. Opravovaly se jenom probržděné brzdy, měnila se baterka, gumy, občas žárovky a snad jednou nějaké těsnění před technickou. Jenom benzín vyjde při průměrných 30 tis. kilometrech ročně dráž. Na kilometr to nepočítám, ale levněji než s Toyotou se dá těžko jezdit.

0/0
16.12.2016 20:46

P76e69t80r 18M77i58c70h98a23l 2460444121942

Zase nemůžeš srovnávat nové a ojeté auto.

0/0
17.12.2016 6:52

J70i93ř14í 48J25u88ř46i16c71a 2198383421

Proč ne? Máte 230000 na auto. Koupit nové za tu cenu nebo ojetinu v plné palbě? To je otázka.

0/0
17.12.2016 16:21

P51e19t14r 59M17i10c70h11a88l 2410924661702

Protože jde o jinou třídu auta. Protože jinak klesá cena ojetiny a nového auta. Třeba.

0/0
18.12.2016 20:48
Foto

M42i51c30h42a40l 88N73a54j18m77a48n 7909293606140

Nechápu uvádění měsíčních nákladů na auto - to je totiž údaj, který nic neříká. Daleko průkaznější jsou náklady na 1 km. A uváděné náklady 4,6 na 1 km už nejsou takové "terno". Sám mám celkové náklady u auta těsně pod 4 kč/km - a to rozhodně nemám minivůz:-/

+1/0
16.12.2016 17:04
Foto

M96i69c70h97a71l 79N45a17j60m94a63n 7399433416930

Jinak pro zajímavost, moje měsíční náklady na auto jsou na úrovni 16 500 Kč.

0/0
16.12.2016 17:06

J81a62n 20H81r54u55z93a 8844388779497

Pro nové C1 (což je to stejné). Ujeto 81 tis. km s průměrnou spotřebou 5,03 a komplet náklady mimo PHM jsou 54 tis. (včetně pneu, disků, STK, ručení a 4 ks dálničních známek) PHM + náklady činí 130700 kč takže na 1 km to je 1,61 kč bez amortizace vozu. Samozřejmě neutrácím za značkový servis a nekupuji originální díly. Zatím jsem kromě destiček nepotřeboval žádnou opravu. Filtry, olej, pneu, stěrač a letos po 8 letech baterka.

+1/0
17.12.2016 15:39

M67a95r10e36k 20J25a79n19e95č90k71a 1327686983621

To je zřejmě motivační článek na to, aby lidi začali více jezdit MHD, protože jinak každý ví, že soukromý vůz je vždycky prodělečná investice, nicméně každému to za to pohodlí a rychlost přepravy stojí ;-)

0/−2
16.12.2016 16:37

P16e23t80r 45N34e43c21h76a82n65i37c18k78ý 7593506748840

Jenže demotivačni pro ty co auto mají, protože většina nákladů je ať auto stojí nebo ne

0/0
17.12.2016 15:55

T68o93m39a76s 20S60i67s53t24e62k 3315965891900

A tam kde nejezdi MHD nebo jina doprava budu chodit do prace pěšky nebo na kole mam todo prace 20 km

0/0
17.12.2016 23:52

P87e22t55r 92M87i71c57h41a25l 2340844321522

Tam, kde nejezdí MHD, to nemá k čemu motivovat.

0/0
18.12.2016 20:50

P53e86t71r 40N46e50c95h47a98n15i32c39k12ý 7303776808290

Já kdož auto nemám jsem za tento článek rád a aspoň si podle něj můžu udělat představu. Na miniauto mi nyní 200 tisíc přijde teda sakra moc, vždyť to je skoro jak kapotovaný skútr a výkon to má podobný. A když už Toyotu, tak bych volil spíš Yarise, který aspoň má kufr

+1/0
16.12.2016 15:32

J58a55n 84H74r46u30z65a 8144578869237

Když jsem zvažoval Yaris nebo C1 (v základu stejné motory Toyota litrový atmosférický tříhrnek s rozvodovým řetězem) dal jsem před 8 lety přednost C1.

I dnes je to rozdíl 50 tis. kč. Faktem je, že to není auto na rodinou dovolenou, ale nákupní taška, která odveze pohodlně 4 lidi a proto se do něj vejde přesně jen kufr nebo tři kabely s nákupem. Ovšem když sklopím sedadla odvezu poměrně velké věci a na stavbu jsem běžně vozil třímetrové KG trubky.

+1/0
17.12.2016 15:48

P21e61t24r 52N35e37c25h98a36n90i89c60k49ý 7933506238490

V Yaris si 4 lidi představit umím, do C1 se bez amputace nohou vejdou taky? Jezdil jsem VW up a tam se vzadu prostě sedět nedalo

0/0
17.12.2016 15:54

B69o57h68u36s63l44a14v 36B76i66n78k50a 1509746418920

Kolik měříte. Já mám 174 a za sebe si v totožném autě (citigo) sednu v pohodě.

0/0
25.12.2016 11:49

L19u33d86v52í18k 86G76a92j62d80o92š66í65k 2335353524792

Výhodné havarijní pojištění na auto s hodnotou 120 000 se spoluúčastí min. 5 000 je skutečně terno. Auto s takovouhle hodnotou si tímto způsobem pojistí leda blázen. Obvykle se pojistka neuzavírá vůbec.

To by vám udělalo měsíčně nějakou pětinu nákladů dolu. Akorát když auto pořizujete "výhodně" na úvěr, tak vám nic jiného nezbývá.

.

Vůbec nechápu, k čemu tenhle článek má sloužit. Snad leda jako reklama na Toyotu.

0/−2
16.12.2016 14:43

R52o63b86e38r54t 83K97o78c47i98á59n 5579307846497

U nového auta že se obvykle neuzavírá havarijko? Vy jste velký znalec. A nebo žertéř.

+5/−1
16.12.2016 15:24

J24a29n 56H83r26u35z96a 8614708909437

Koupil jsem C1 za hotové a pojistku nemám. Na co když je to low cost a za 54 roků jsem nezavinil žádnou nehodu? Chápu, že kdo neumí jezdit a bourá ten tu pojistku potřebuje.

0/0
17.12.2016 15:52

V11l62a21d68i20m42í52r 97K70r32á77l 4153806780122

teda ty náklady na servis jsou pekelné, 11 tisíc za přední sklo na takovej kotrmelec je zlodějina. Výhodné havarijko, spoluúčast pět procent ale minimálně pět litrů

0/0
16.12.2016 14:17

J53a38k48u77b 42Š14a60f17a27n50d14a 7785677621261

Jo, to mě taky zarazilo. Mě stála výměna čelního skla u staršího Fiata 4000,- (sklo + práce + materiál). Koukal jsem na net a čelní sklo na Aygo je kolem 2500,-. Jo, když to jde na pojišťovnu...

0/0
16.12.2016 17:00

J65a35n 66H62r50u96z26a 8354398489247

Výměna v roce 2013 u C1 (což je stejné) 4639 kč. Ovšem za hotové. Pro pojišťovnu jsou připraveny jiné ceny i když 11 litrů to je snad jen v Praze.;-D

0/0
17.12.2016 15:55

V76o86k78o91u50n 50V13l46a33d53i33m32i23r 8112958119148

Je jen otazkou, zda se toto da nazyvat jeste autem. vzdyt se tam ani nevejde nakup na tyden. Ale po meste a okoli se s tim jezdit da. rozhodne je to o nejmene tridu lepsi nez byl polskej maloch.

0/−3
16.12.2016 14:14

J51o69s38e73f 40Z17d16r21á79h24a26l 2610550211238

Často se přete sám se sebou?

+1/0
16.12.2016 15:37

V47o92k89o83u30n 47V57l62a37d64i25m91i22r 8112448499488

???

0/−2
16.12.2016 18:29

J11a24k31u87b 78Š85a12f56a71n85d39a 7705887301711

2 lidi kteří jedou občas? Proč ne.

+2/0
16.12.2016 17:01

L96a21d18i74s18l15a27v 82M13a21c74h46á75č90e23k 8979777787760

Tak a ještě to zkuste prodat za těch 120.000,-;-D Sice se říká, že každý den se rodí jeden blbec, ale jestli až takový...

+6/0
16.12.2016 14:07

A22d54a96m 90M59a24l13ý 4800737752711

Cena nyní - 120. tis. Kč? Když mají podobné v áčkách za 125 tis., tak počítejte, že 60 - 80 by vám nabídnout za to vaše mohli. :-P

+2/0
16.12.2016 13:26

M33i66r74o94s30l25a89v 35S73u40r94m95a47ř 7836669210652

Tak t výkupních cen áček bych teda nevycházel.

0/0
16.12.2016 15:37

A79n79t71o40n91í19n 53S58e51b23e27r24a 7933118460199

Jo když kupuju slušné oejtiny, vetší a vbavené auta, tak se taky dostanu se vším všudy na 2 tisíce, ale aspoň to už stojí za to. A nejezdím v nákupním košíku.

0/−1
16.12.2016 11:24

J36a48k50u79b 10Š95a92f82a87n53d12a 7805587101521

Tak taky jsem koupil ojetinu za 28t. Zatím rok a půl, 20t najeto a vše OK.

0/−1
16.12.2016 17:02

J74o56s91e24f 92Š95o10l91t73e65s 8514708720753

Hezký výpočet. Tady je aspoň vidět, na kolik vyjde obecně provoz auta, které tak nějak normálně jezdí. A to se v tomto případě jedná o poměrně levnou variantu miniauta.

+3/0
16.12.2016 11:12

J18a59r46o92s58l38a57v 27K69a85d79l83e78c 5571149642511

To jsou přímo politické spekulace;-DRv

+2/0
16.12.2016 8:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.