Diskuze
Test asistenčních systémů ukázal, že cesta k autonomnímu řízení bude dlouhá
Děkujeme za pochopení.
R36a72d84e40k 73S64v14o80b98o37d92a
řídit mě baví, ale občas využít funkci jako "Auto, odjeď domů a po práci pro mě přijeď", nebo "Přijeď si pro mě, a odvez mě domů. Jsem na mol..." by se občas hodily
J35a59n 72H70r51u31z93a
V roce 1970 jsem četl ve VTM, že auta budou v roce 2000 umět létat a bude to běžný kolorit provozu. Takže když čtu, že v roce 2035 budou sama řídit jsem v klidu nejen proto, že se toho nedožiji.
T64o34m67á10š 83J55a45n35í60r37e40k
Je vyslovene hruzna predstava sedet na sedadle se zpocenyma rukama polozenyma na nohach a trnout kazdou vterinu, jestli se to nezblazni .... jak tam treba kousek za krizovatkou nebo na rovne ceste z niceho nic zastavi, tak to uz by bylo za body nebo aspon pokutu. Je naprosty nesmysl, ze ridic musi davat pozor, jak asi chce udrzet pozornost a hlavne, jak zareagovat na chybu, kdyz to auto prave neovlada. Je to proste strasna blbost. Verim, ze na dalnici to NEKDY treba i fungovat muze ... ale na okrskach to vidim nejdriv za 30 let. A i na te dalnici, kdyz se clovekovi chce spat a nechce se mu ridit, tak ma jet na odpocivadlo a ne sedet za volantem ... takhle proste usne v pocitu bezpeci a mozna bude spat az do smrti a v lepsim pripade pouze sve a ne nekoho dalsiho .... daleko vice bych uprednostnil ruzne inteligentni systemy jizdy v pruzich, hlidani mrtveho uhlu, hlidani unavy atd, v zakladni vybave. Kdo nechce ridit, at jede vlakem ......
J53i48ř95í 92J12e62z92d96i25n36s87k33ý
A ty poznate jak? Mozna vite ze venku mrzne, to auto vi davno. O stavu vozovky toho vi vic jak ridic kdykoliv bude vedet diky senzorum z abs + x dalsim. Spousta lidi si mysli, ze potrebujet buhvi jaka data a senzory aby auto mohla byt autonomni, ale pritom vsichni se nikdo z nich nepozastavi nad tim, ze clovek vyuziva temer pouze zrak...
Problem s autonomii neni HW, ale pouze SW a to je jen otazka casu a vse nasvedcuje tomu, ze to bude mnohem driv nez si kdokoliv pred par lety myslel.
M90i87r72e14k 14G22a89j40e21r
A jak bude vedet stav vozovky 50 m pred vozidlem?
P69e76t26r 83M67i72c11h83a37l
Včera jsem jel z Vysočiny, z Nového Města přes Křižanov, na D1 a na Brno. Šeřilo se, padal sníh, lajny na silnicích občas nebyly vidět, hustý provoz. Chtěl bych vidět, jak by si s tím ten autonomní zázrak poradil.
K38a53r52e68l 82P54o39d66h70o18r57s34k77y
Vzhledem k tomu, že stroje nejsou omezeny jen na optické senzory ve viditelné části spektra, tak mnohem lépe než vy :-)
V72i75l11é76m 21P20ř51í41h23o69d96a
"Dnes už jen neinformují, ale auta umí převzít přečtenou rychlost a s výjimkou Volva ji nastavit do adaptivního tempomatu", hmmm, co když na značku 30 (km/h) připíšu na začátek jedničku nebo na konec nulu?
M29i83r70e79k 18G43a89j91e22r
Predpokladam, ze to jeste nikdo nezkousel. Budete prvni.
A87n96t44o79n32í15n 28S73e46b50e81r82a
No jízdu podle čtení značek a převzetí do tempomatu ano, ale jen pokud tam nastaví rychlost podle GPS a ne podle tachometru.
Protože v mém autě je 130 tacho doopravdy tak sotva 122 GPS.
Takže značka + 10 a šup s tím do tempomatu, ale to ty auta asi neumí. Nebo je tam nějaké volba o kolik to může jet rychleji?
Já jezdím po dalnici asi 145 / hod tacho a pořád nic neporušuju. Poněvadž 135/ hod gps se může normálně jezdit.
Ř86e90h14o49ř 82V90l61a89s41á95k
Mám dojem, že momentálně je dovoleno 130. Že normálně nikomu nestojí za to dokazovat, že někdo jede 135 a tedy to není postihováno, to z toho nedělá povolenou rychlost.
P82e55t48r 98P82o59s57p36í28š64i21l
Moje tříletá Octavia ani nepozná, že má otevřený zadní kufr, protože se pravděpodobně rozbil nějaký kontakt v zámku. A pak mám věřit nějakému autonomnímu systému ? Čím víc čidel a elektroniky, tím víc problémů.
M89a74r40t30i54n 15M90a76i93k71s87n23a42r
Kdyz neco nefunguje, je dobre to nechat opravit, ne rikat "hmm, je to rozbite"
P66e39t35r 52N37e11c79h91a80n60i33c82k16ý
A jak by chtěli řešit autonomní motorky?
Ř45e24h87o23ř 63V27l74a11s38á18k
To je nezajímavý trh. Většina motorkářů chce řídit.
M46a55r98e63k 11S53l94a42b16i17h26o30u32d83e89k
Doufám, že k tomu, aby mi autonomní auto zaparkovalo do garáže, nebudu muset okolí baráku osadit kurzovým majákem, ILS indikátorem, bližnou a dálnou!
L62u40d97v92í79k 95G70a98j55d62o16š57í33k
Když takhle garáž vybavíte, tak budete mít jistotu, že se auto neodře o zeď, až bude mít zablácené senzory.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...