- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Baterii neřeším. První mi vydržela osm let a druhá snad dožije s autem. Všechna předchozí auta mi ukradli dřív, než jsem měl problém s nějakou baterií.
A jak je to s tou bezúdržbovou? Co je uvnitř? To se nic během používání neodpaří nebo jak je to? A během nabíjení se tam netvoří žádný plyny? Prosím, poučte amatéra. Díky
starsie auta mali ovela menej elektroniky, ktora bateriu vybija aj ked sa auto nehybe..
Mam novy VW a neustale problemy s vybijanim baterie hoci jazdim dlhe trasy, zere to hlavne akykolvek doinstalovany alarm ktory musi napajat rozlicne snimace odparkovaneho auta
Zajímalo by mne, jestli třeba Chorvati také používají v autech baterie, když tam těm bateriáím to letní horko teda tak vadí? ...
No oni zase nemají problém s mrazem ztuhlými oleji nebo vyhříváním sedaček
Může mi nějaký odborník vysvětlit, jak dává zabrat klimatizace baterie, když je jeho kompresor pohání řemen? Dik
U kompresoru máš elmag. spojku . Její odběr sice není dramatický , ale poměrně často zapíná . A stokrát nic umoří i osla .
M��e mi n�jak� odborn�k vysv�tlit, jak d�v� zabrat klimatizace baterie, kdy� je jeho kompresor poh�n� �emen? Dik
Potřebuji poradit. Lze dobíjet u moderního vozu baterii, aniž by se od ní odpojily kabely
Některé inteligentní nabíječky, např. Ctek to umožňují i přes klasickou autozásuvku (autozapalovač), ale nedoporučuji to. Vždycky je jistější nabíječku připojit přímo na autobaterii a odpojit aspoň +12V kabel od baterie. Tak máte jistotu, že nemůže dojít k žádnému poškození elektronické součásti ve vozidle.
Auto mám devět let, moc nejezdím, respektive jezdím na krátké vzdálenosti, najeto mám sto tisíc, baterka původní, jezdím na pravidelné prohlídky a údržbu, No a po dvou letech mi v servisu doporučili novou baterku, což jsem neuposlechl a ještě jezdím. Třeba zákon schválnosti zapracuje a umře..
Jinak souhlasím, že nová baterka vydrží, ty další už ne třeba i v hodinkách například..
Na vojně byly v autech baterky staré i dvacet let. Úloženky byly trvale připojeny k nabíječkám a autům co jezdily dělaly servis baterek akumulátorovny. Jak to dělaly nevím ale dvacetiletá baterka nabyla žádná výjimka.
Článek obsáhlý ale nikde ani zmínka jaké napětí má mít plně nabitá baterka. Snadno se to zkontroluje voltmetrem a není nutno jezdit do servisu.
Když jsem na dobité baterii naměřil 13,6 V myslel jsem si, že to cvakání místo startování nemůže být vadná baterie. Byla. Při tom smrt baterky jsem zatím zažil vždy dík zkratu na jednom z článků a tak jsem měřil třeba 10,5 V.
Servis bezúdržbové baterie. Joke dne. Jediné, co s ní jde udělat je dobíjet ji.