Diskuze

Octavia už stojí přes 400 tisíc, ale vyjde výhodněji. Základ má tříválec

Když v roce 2013 Škoda Octavia třetí generace vstupovala do prodeje, startovala na ceně 335 tisíc korun. Po faceliftu, který přinesl kontroverzní dělená přední světla, ceník startuje na částce přesahující 400 tisíc. Za ty roky Octavia přibrala do základní výbavy mnoho nových položek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

prosim vas,srovnavejte srovnatelne.Jsou zde prispevky,ze 1.0tsi neni motor,ale muj sestivalec to je motor.Co nahrazuje ta 1.0tsi? 2.0tdi? nebo nejake osmivalce? Nahrazuje historickou 1.4 nebo 1.6 mpi.A ted si zkuste srovnat vykonove parametry a spotrebu.1.0tsi bude ve vsech parametrech o hodne lepsi.A ze by nevydrzel tech 200tis co historicke motory? Myslim,ze vydrzi s prehledem.

6 0
možnosti
SN

Tak jsem si precetl dost prizpevku a musim rict z vlastni zkusenosti toto. Jezdim hodne a ne jen po meste, kazdej vikend davam praha severni morava a zpet, takto uz asi 10let. Na zacatku jsem mel firemni fabii 1.9tdi... nejsupidnejsi auto hnus! Koupil jsem si svoje Ford Mondeo 3l V6. A to z toho duvodu ze plno tech lidi z 1.2 htp a dalsimi radoby motorem. Tito lidi zdrzuji provoz! Mimo mesto jede 50km/h protoze ten shit nejde. A to same delaji vsichni co maji strach ridit a nevedi ze to jede i rychleji ale to oni neudelahi protoze by to pak zralo vic jak 5l!! Pak potkavam "oktavky tedeicka" to jsou nejvetsi borci... jejich 104kW moturky jsou v jejich mozku asi supersporty V8 a ikdyz na to nemaji vykon tak proste budou delat co se da aby jste je nepredjeli "ubozaci" a kdyz je predjedete tak vetsina znich si neodpusti gesto ze jsem jednicka... tak si kurna kupte normalni motor a nekupujte shit v dieslu. U nas v CR plati ze kdyz mas skodovku ses buh.. a ted prichazeji tyto dalsi brzdy... super opet budou kolony na silnicich mimo obce protoze nejaky pan nebude mit dost vykonu na to predjet kamion... tak prosim nekupujte si auta ale kupte si km jizdenku na vlak nebo mesicni kupon na bus. Jo a jeste jedna vec... tyto clanky vyzdvihujici Skoda auto uz jsou fak ubohe... skodovka podplaci redaktory snad uz vsude...

2 7
možnosti
JS

tak z tohoto příspěvku čiší to, že jsi přesvědčen, že je to tvoje vytuněný Mondeo je "supersport"... a jezdí v něm cosi jako "buh";-D

4 0
možnosti

A pan Baca,klasika jak muze tak si do Skodovky rypne;-D.

2 0
možnosti

Jestli budou ekoteroristi dal prudit,tak se dockate:-)

0 0
možnosti

tady vidim tolik znalcu co maji 1.0 a jak nejede,musi se vytacet a nevydrzi ani 100tis.Pritom,kdyby v tom jeli,tak jim spadne brada.Osobne mam 0.9Tce 66kw trivalec s turbem a mohu potvrdit,ze obavy jsou ty tam.Spotreba kolem 5l,pri dalnicnich limitech si tise prede svych 2900ot. a sviznost lepsi nez kdejaka 1.4-1.6 atmo. Jo a fakt nemam obavy,ze by nevydrzel.Nebo vydrzi to,co nahrazuje tj.1.6 64kw od Renaultu.1.0 tsi 84kw musi jet jak z praku a zahanbi vykonem i spotrebou 1.6-1.8 atmo.

0 0
možnosti
SN

Litrovy motor je neni motor. Nikdy bych nevymenil muj 6ti valec s obsahem 3l. A jeste k tomu upraveny na vyssi vykon. A ty noumove ve sluzebnich okvakach v fabiich si stejne porad mysli ze maji vyssi vykon nez ja... skodovku nekupovat je predrazene auto bez vykonu. To same ze superbu ukradli 6ti valec a ten slavnej kodijak bude mit taky jen 4valce... proste nuda auta... shiiiit

1 2
možnosti
SN

Tak ja mam 1.8 benzin bez turba, rv 97 a mam 320tkm, ted po generalce motoru. Lehky, velmi svizny, trosku zere. Na 500tkm cilim. Ekologicke je kazde auto co se nevyrobi.

4 0
možnosti
VB

a já 1,4ku přeplňovanou přímovsrřikovou s turbem rv 2016, 112 kW, nic na ní nespravuju, kilometry nesleduju, po 4 letech ji prodám, je to svižný a málo to žere, výroba aut nás drží a proto si žijeme tak dobře, kdybychom přestali vyrábět výrobky a začali se chovat ekologicky, tak to tu bude vypadat jako v nějaké rozvojové zemi v Africe a to nechci

0 0
možnosti
SP

S21e79i16d73l 36P24e35t76r

3. 12. 2016 22:35

Tříválec? 8-o Wartburg is back!

Pravda, ostatně jako celý socialismus tentokrát však v podání EU ...:-/

4 1
možnosti
JS

a ještě ti tam chybí něco o pomazánkovým másle a žárovkách

2 1
možnosti
RP

Klasická diskuze pod Škodovkou...

1) Tříválec - v nabídce jsou i motory co jedou 2,0 je v benzinu i dieselu... Věřím, že třívalec pro důchodce co chce Octavii na jízdu na chatu a do Lidlu/ manželku na ježdění po městě po kroužkách s dětma bohatě dostačuje... Do firmy pro člověka co mi denně najede 200 km bych to nevzal...Ale hádejte co bude nejprodávanější ;-).Mnohdy vyhrává ego mám Octavii...

2) Dělená světla - to je o zvyku,tak se mi moc nelíbila O2 po FL a po letech se vkus trochu změnil.

3) Cenová politika - Pokud mám tak velký objem zakázek, že nestíhám skoro vyrábět za cenu 400 000/kus, tak proč bych je prodáva za 300 000 ;-). To by dělal jenom blbec...

8 0
možnosti
SP

S72e40i37d97l 92P80e89t36r

3. 12. 2016 22:40

Nevím jak Vy, ale od standardního auta očekávám základní životnost min. 250 -300k km.

Důvodně se obávám, že motůrek o třech hrnečkách a kolem 1 litru objemu , který se musí točit jak křovinořez aby to auto vůbec utáhl nedosáhne ani na třetinu tohoto proběhu ...:-/

2 8
možnosti
VR

Mám Octavii II FL a přiznám se, že jsem z fabriky Škoda Auto neštastný. Nemá žádný použitelný model, který by ve mně budil důvěru dlouholetého bezproblémového používaní Octavie III. Zatížení malolitrážního motoru sílou turba materiál v průběhu let prostě nemůže vydržet. Navíc je na první pohled OIII obětí osekávání nákladu při pohledu na OII. Stávající model nemám čím nahradit.

1 0
možnosti
RP

Dvoulitr je v nabídce pořád. Jsem v klidu. :-)

0 0
možnosti
PH

P54e10t90r 67H82o36r24á29k

3. 12. 2016 10:16

fleetoví zákazníci

1 0
možnosti