Diskuze
Autofotka týdne: Svět amerických trucků chce změnit vodíkový tahač Nikola
Děkujeme za pochopení.
J39i10ř62í 48D30v54o19ř88á36k
Tak jsem se podíval na to fotku ještě jednou . Jediná možnost úspory hmotnosti je vidět na první pohled . Traktorjidní kabina řidiče . Minimálně o metr užší , než je běžné .Ale to dvě tuny neudělá .
K24a77r74e76l 45V37o59h59n92o13u66t
"Výhodou vodíkového tahače má být asi o dvě tuny nižší hmotnost v porovnání s klasickým truckem se spalovacím motorem."
Tohle někdo myslí vážně?
P48e11t13r 87S84p64a78t14z93i82e44r70e44r
Fascinuje mě jak češi opět vše zahodí do kanálu a okomentují to miliony důvodů proč by to nemohlo fungovat. Chápu pak že pracovní nasazení takových lidí je rovna nule a můžou maximálně být někde u pásu....Člověk co chce cokoliv posunout nějak dopředu nezajímá milion důvodů proč by to nešlo (zde např. okecávaný výkon, dojezd, nejsou pumpy atd...) ale jeden jediný důvod, jak to uvést do praxe. Vážení máte pocit, že když se rodily spalovací motory byly ihned maximální výkony a pumpy okamžitě v každém městě?
K44a52r58e73l 77V44o66h17n94o55u67t
Sorry, ale v článku jsou fakt divné věci.
Ne všechno, co se s velkou pompou předvádí, má nějaký praktický smysl.
M11i61r63o34s87l69a61v 16S32u86c38h13y
Kolik českých firem by nevzalo kšeft, který byť jen nepatrně převyšuje jejich kapacitu? A znáte někoho, kdo vezme kšeft, aniž má jakoukoliv vlastní kapacitu? Obdivuji lidi, co něco vymyslí, dotáhnou do realizace a teprve pak přemýšlejí, že by to začali sami dělat. Bravo!
T80o87m39á86š 45V39a71l79d16e39r
Vždy se zasměji. Kolik je tu fundovaných konstruktérů, kteří jakoukoliv novinku okamžitě zadupou do země. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Nápad je dobrý a nyní jen doladit logistiku tankování a první technické a konstrukční potíže. I spalovací motor se vyvíjí více jak 100 let. Mimochodem níže zmiňovaný pohon dopravního letounu na vodík (v SSSR Tu-154) dopadl velmi dobře. Problém byla logistika tankování paliva. Největší problém není vyrobit skvělý výrobek, ale zavést nový systém do praxe. A v Evropě to platí několika násobněji než v USA.
J42i92ř78í 85D80v57o45ř58á52k
Dopadl velmi dobře ? A kolik jich vyrobili ? Víc , než Tu - 119 ?
A54d44a54m 82Ž12í24d78e15k
Dnešní tahače maji cca 300kW .. to znamená, že tenhle zazrak si veze zasobu paliva na 1 hodinu plného výkonu, takže cca 2 hodiny provozu
Tak to nevím jeslti se dopravcům bude líbít
M22a81r63e21k 56G24a54j91d88a
nejedete přece pořád na plný plyn + rekuperace ...
J15a79r70o64m82í87r 36H70l29u70b55e12k
Pohon na fosilní paliva se uplatnil na trhu, protože tato paliva byla k dispozici a technici vymýšleli jak je co nejefektivněji využít. Problém současných, "ekologických" trendů je v tom, že "nová" paliva a energie k dispozici nejsou. Tím se problém zacykluje. Kdo začne dřív? Elektrárny "nové" energie vyrábějící (potřebné i pro výrobu vodíku) nebo výrobci dopravních prostředků? Bez navýšení energetických výkonů elektráren a vytvoření distribuční infrastruktury se nezvýší počet elektro a vodíkomobilů. Bez nich nebudou mít energetické společnosti motiv zvyšovat svou výrobu a že by ji musily zvýšit mnohonásobně. Toto rozlouskne jedině komunismus, který to dá befelem. Blížíme se k tomu a již jsme to zažili a víme jak to končí, smrtí miliónů, možná miliard, lidí.
O88d14s69t73r44a82n67ě35n15ý 36U71ž66i34v58a96t51e28l
P84e77t33r 92K91o51č64i87č86k70a
Pche! Hracicky!
Zlaty Peterbilty, Macky, Kenworthy, Freightlinery a Internationaly!
J55i27ř21í 82D52v33o13ř33á77k
Dle udajů z wiki je váha samotných baterií asi 1 600 kg . Do toho se bez problému vydá hmotnost motoru a převodovky . Kde je ta úspora ?
P.S. Proč jsem si vzpomněl na Harryho Jelínka ?
M92i47r21e40k 86G66a83j78e18r
Kromě jiného vidím, že jste zapomněl na hmotnost nádrží s naftou..
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...