Diskuze
Konec tolerance, za překážení v levém pruhu má být pevná pokuta
Děkujeme za pochopení.
L60u50b68o 31M87a78c81h17o
Petr Kocourek je právnik? Aký má titul, kedy promoval a na ktorej VŠ?
M14i74c25h75a75e42l 96D30o69s20t31a72l
Až budou v příštím století mít naše dálnice tři pruhy,protože při současné "modernizaci" to nehrozí,tak nikoho nebude iritovat,že se předjíždí kamiony několik minut a že pro ty hodně uspěchané by byl ten třetí.Pokud stav dálnic bude v takové kvalitě aby si auto(osobní) člověk nezlikvidoval,tak to budu považovat jako věcné.Do té doby mě ten flastr přijde levněji než výměna tlumičů a servis auta(osobního).Tak se konečně proberte a zamyslete kde jste při plánování a projektu modernizace udělali chybu a mrskněte sebou aby než to co opravíte nebylo zničené dřív než se opraví další úsek.
J46o39s96e30f87a 22P61l38a46č10k45o64v79á
A jak se to bude dělat, když jsou všechny pruhy v jednom jízdním směru plné. Postupně se budu zařazovat v pravo, a pojedeme všichní na dálnici v pravé pruhu 50 km/h. Tak tomu se říká dálnice ????????????????,
Š86t76e76f30a32n 46F81r65i48č48a
V případě, že pravý pruh je tankodrom, který poškozuje tlumiče a odpružení, tak je k jízdě v levém pruhu docela důvod. Zejména, pokud sleduji provoz za sebou a nikomu nezavazím.
M62a51r11e79k 81H39r35u42b34y
Zajimalo by me, jak policiste muzou vedet neco o nerespektovani tohoto pravidla, kdyz je clovek venku nevidi cela desetileti
E23d13a 39D33r66á89b68e55k
lidi tu jezdí jak v USA, vpravo 90 a vlevo cca 130, což samozřejmě různým střelcům 180+ nevyhovuje.. ale zavádět kvůli tomu nový pokuty mi připadá divný, prostě bych důsledněji hlídal setrvávání vlevo podle stávajícíh pravidel, zajistit důkazy nemůže být problém, takoví lidé většinou vůbec nezaregistrují přijíždějící kobru 11
D73a67n74i79e20l 94H53a20b53ě92t89í97n35e64k
Občas zkouším jet v pravém pruhu. Na dálnici, kde je povolená rychlost 130 to s tempomatem není prakticky možné. Je to jen otázka chvilky, než někoho dojedete. Dobrá, chci předjet, ale v tu chvíli se v levém pruhu zjeví kolona auťáků, která mne samozřejmě předjížděcí manévr nenechá dokončit. Když se konečně dostanu do levého pruhu a jedu si svých 130, přiřítí se "závodník", co nutně potřebuje k plynulé jízdě svých 180, dost riskantně mu rychle uhnu, protože v pravém pruhu se "štosuje" pomalý náklaďák, kterého brzdí vyděšený důchodce ve fáčku a "závodník" mne už zuřivě problikává. Dost vystresovaný se zasunu do téměř stojící kolony v pravém pruhu a tak se vše stále opakuje tak dlouho, až se naštvu, vlezu si do levého pruhu, dám si tam těch závodnických 180 a mám klid, tedy do doby než mne chytí policajt. No není to blázinec?
E80d89a 57D67r46á20b80e55k
samozřejmě v situaci kdy většina jezdí vlevo je dobrovolná jízda vpravo nevýhodná, myslím že právě na to cílí ta změna zákona, aby "se vlevo nezjevila kolona auťáků" čímž zmizí i následné vámi popisované problémy... jinak zasunout do téměř stojící kolony vás nikdo nenutí, pokud to děláte, váš problém
J57a52r20o39s62l90a18v 96O73b68e51š55l57o
No projížděl jsem ten zákon dosti rychle, ale jak je to třeba v praze na magistrále, nebo na jižní spojce? Dle zákona si každej může jet v obci v jakymkoliv pruhu chce, platí to i pokud je silnice označena "rychlostní silnice"???
E45d44a 97D58r31á49b75e97k
ano, v obci prostě můžete jet kde chcete a to i na silnici pro motorová vozidla, čili na magistrále nebo jižní spojce (rychlost 80km max) to funguje normálně, všichni tam jedou plus minus podobou rychlostí, je to pohodlné a bezpečné, obdoba amerických highways
M52i58r73o27s61l98a76v 78U38r67b61a10n
Zase jde jen o dalsi vagni formulaci spojenou s pokutou na zdimani penez z lidi. Pritom obrana je vcelku snadna. Policistovi, ktery Vas zastavi reknete, ze jste k jizde v levem pruhu meli duvod. Dal neni treba rici uz nic..
M27i68r39o67s42l17a63v 18L76o21s
V Německu je běžné, že řidič po předjetí se okamžitě zařazuje zpět, nepředjíždí-li více vozidel jedoucích za sebou. Rychlost není omezená, takže se může přiřítit velmi rychlé vozidlo. Co je ale důležité, tak před každým stoupáním mají značku zákazu předjíždění pro nákladní automobily, není-li tam třetí jízdní pruh. Ten je jen pro osobáky.
L86a13d26i89s45l73a91v 71J26o88d17l37o63v84s98k62i
Jenže v Německu nemá pravý pruh strukturu tankodromu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...