- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Petr Kocourek je právnik? Aký má titul, kedy promoval a na ktorej VŠ?
Až budou v příštím století mít naše dálnice tři pruhy,protože při současné "modernizaci" to nehrozí,tak nikoho nebude iritovat,že se předjíždí kamiony několik minut a že pro ty hodně uspěchané by byl ten třetí.Pokud stav dálnic bude v takové kvalitě aby si auto(osobní) člověk nezlikvidoval,tak to budu považovat jako věcné.Do té doby mě ten flastr přijde levněji než výměna tlumičů a servis auta(osobního).Tak se konečně proberte a zamyslete kde jste při plánování a projektu modernizace udělali chybu a mrskněte sebou aby než to co opravíte nebylo zničené dřív než se opraví další úsek.
A jak se to bude dělat, když jsou všechny pruhy v jednom jízdním směru plné. Postupně se budu zařazovat v pravo, a pojedeme všichní na dálnici v pravé pruhu 50 km/h. Tak tomu se říká dálnice ????????????????,
V případě, že pravý pruh je tankodrom, který poškozuje tlumiče a odpružení, tak je k jízdě v levém pruhu docela důvod. Zejména, pokud sleduji provoz za sebou a nikomu nezavazím.
Zajimalo by me, jak policiste muzou vedet neco o nerespektovani tohoto pravidla, kdyz je clovek venku nevidi cela desetileti
lidi tu jezdí jak v USA, vpravo 90 a vlevo cca 130, což samozřejmě různým střelcům 180+ nevyhovuje.. ale zavádět kvůli tomu nový pokuty mi připadá divný, prostě bych důsledněji hlídal setrvávání vlevo podle stávajícíh pravidel, zajistit důkazy nemůže být problém, takoví lidé většinou vůbec nezaregistrují přijíždějící kobru 11
Občas zkouším jet v pravém pruhu. Na dálnici, kde je povolená rychlost 130 to s tempomatem není prakticky možné. Je to jen otázka chvilky, než někoho dojedete. Dobrá, chci předjet, ale v tu chvíli se v levém pruhu zjeví kolona auťáků, která mne samozřejmě předjížděcí manévr nenechá dokončit. Když se konečně dostanu do levého pruhu a jedu si svých 130, přiřítí se "závodník", co nutně potřebuje k plynulé jízdě svých 180, dost riskantně mu rychle uhnu, protože v pravém pruhu se "štosuje" pomalý náklaďák, kterého brzdí vyděšený důchodce ve fáčku a "závodník" mne už zuřivě problikává. Dost vystresovaný se zasunu do téměř stojící kolony v pravém pruhu a tak se vše stále opakuje tak dlouho, až se naštvu, vlezu si do levého pruhu, dám si tam těch závodnických 180 a mám klid, tedy do doby než mne chytí policajt. No není to blázinec?
samozřejmě v situaci kdy většina jezdí vlevo je dobrovolná jízda vpravo nevýhodná, myslím že právě na to cílí ta změna zákona, aby "se vlevo nezjevila kolona auťáků" čímž zmizí i následné vámi popisované problémy... jinak zasunout do téměř stojící kolony vás nikdo nenutí, pokud to děláte, váš problém
No projížděl jsem ten zákon dosti rychle, ale jak je to třeba v praze na magistrále, nebo na jižní spojce? Dle zákona si každej může jet v obci v jakymkoliv pruhu chce, platí to i pokud je silnice označena "rychlostní silnice"???
ano, v obci prostě můžete jet kde chcete a to i na silnici pro motorová vozidla, čili na magistrále nebo jižní spojce (rychlost 80km max) to funguje normálně, všichni tam jedou plus minus podobou rychlostí, je to pohodlné a bezpečné, obdoba amerických highways
Zase jde jen o dalsi vagni formulaci spojenou s pokutou na zdimani penez z lidi. Pritom obrana je vcelku snadna. Policistovi, ktery Vas zastavi reknete, ze jste k jizde v levem pruhu meli duvod. Dal neni treba rici uz nic..
V Německu je běžné, že řidič po předjetí se okamžitě zařazuje zpět, nepředjíždí-li více vozidel jedoucích za sebou. Rychlost není omezená, takže se může přiřítit velmi rychlé vozidlo. Co je ale důležité, tak před každým stoupáním mají značku zákazu předjíždění pro nákladní automobily, není-li tam třetí jízdní pruh. Ten je jen pro osobáky.
Jenže v Německu nemá pravý pruh strukturu tankodromu