- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro rande 4x4 je dobré jedině k tomu, že místo "ej chu chu" na odlehlém místě je větší šance na "jej jej jej" - kdo mě vytáhne. Pokud si vzpomenu na mládí, tak během několika vteřin všechny touhy vyprchaly do doby, než bylo auto na pevné cestě. A to byl jen pohon na jednu nápravu, a auto vážilo necelou tunu.. A veškeré rande potom končilo - už musím domu.
A pokud jde o tu "brzdo uzávěrku" - nevím jak kdo, ale raději si zařazuji pevnou. To brzděni je tak na malý kousíček bláta, zpravidla se zapne jen na malém kousku a potom už nepomůže. Lepší než taková rádoby uzávěrka je sada sněhových řetězů. Nasazené jsou za chvilku (pokud auto nesedí na podvozku), sundání je už horší . moc špinavé.
staré pořekadlo říká ... čím lepší máš auto, tím dále jdeš v zimě pro traktor.
Jsou sýry veselá kráva, jogurty dobrá máma a auta dobrý táta.
PS - výborná byla taky ta na stabilizační systém se slepicemi.
U techto systemu mne vadi, ze uzaverku diferencialu nelze na pozadani zapnout a pohon na ta kola, ktera se obycejne jen vezou, se zapne az tehdy, kdyz uz k prokluzu doslo a jen tehdy, kdyz k nemu doslo. Ridic se ani nemuze presvedcit, zda mu ten den pohon na vsechna kola funguje nebo ne a v horsim pripade se dozvi az pri fatalnim smyku, ze elektronika nefunguje, jak mela.
To je ale blbost.
Jak muze u primarne zafokolky prenaset v nejlepsim 50% na zadek???
Pan redaktor si zrejme precet 4matic v modelu A/B a ne treba u C/E...
Mate asi pravdu, omlouvam se za minus.
Prof. Kožoušek již před dávnými časy na svých přednáškách říkal, že v tomto případě se používá slovo pohon! Náhon byl u mlejna...;))
Blíží se Vánoce a pravděpodobnost zázraku stoupá, takže i sem by mohl zavítat nějaký odborník. Využiji této nevšední situace a zeptám se: Proč se v tomto případě pohonu 4x4 preferuje přední, nikoliv zadní náhon?
Za nějakého odborníka se nepovažuji a přesné ověřené informace bych musel vyhledávat. Ale obecně platí, že u pohonu 4x4 se preferuje ten pohon, který má auto v základu - čili u předokolek přední, u zadokolek zadní, neboť daný model je tak jízdně vyvážen. U Mercedesu a jeho 4Matic je preferován přední pohon pouze u řady "A" a "B", které jsou v základu předokolky (což ovšem není model v této reklamě!), jinak se preferuje zadní. A pokud mne paměť neklame, tak nejnovější 4matic u MB a X-drive u BMW (a možná další) umí poslat 100% točivého momentu na kterékoliv kolo - využívá se to i k rychlejšímu průjezdu zatáček.
Kdo nemá pohon na všechny čtyři, jako by neexistoval
Kromě toho že zachraňuje rande, tak jsem slyšel, že i prodlužuje určitou mužskou část těla.