- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se chce jezdit bezpečně, tak se takhle jezdit má.
Aktuálně všichni předpokládají, že ostatní neudělají fatální chyby (skok chodců do vozovky apod.), ale objektivně trvale riskují.
Dokud nebude velká většina autonomních aut kooperovat, budou muset jezdit výrazně opatrněji než nyní.
Jak se to udělá s chodci a zvěří netuším.
Neudělá se to s chodci a zvěří NIJAK.
Roboti se buť naučí reagovat adekvátně na běžný provoz, nebo se nebudou používat.
Pěkný. V podstatě i z diskuse je patrné, že pokud by autopilot uměl jezdit pořádně tak by ho brala naprostá většina lidí. Takže to nejen má budoucnost, ale bude to potom naprostá samozřejmost. Sice rozumím konzervativcům a zarytým odpůrcům, ale je vidět, že tady pokrok nezastaví. Vlastně již dnes se máme jako zítra :-) :-) :-)
Jako redakce sorry, ale to auto není určené k tomu aby jezdilo samo, to vám zase napovídal v redakci kdo?
Zajimalo by mne to z jineho uhlu pohledu. Jaka je treba zivotnost pouzitych cidel a elektroniky ci jak auto projede stejnou trasu ve vanici ci hustem desti.
Vzhledem k tomu, že většina těch čidel má kryty z plastu, tak hádám, že minimálně po dobu morální životnosti auta to fungovat bude. Tedy takových 5 let. Pak se to začne rozbíjet, ale to samé se děje i u dnešních aut.
Je to lekave. Vychytat detekovani chodcu kolaru a zaparkovanych aut bude jeste hodne narocne.Chodci a kolari nedodrzuji bezne zadna pravidla a jejich chovani odhadovat dopredu je obcas narocny ukol i pro cloveka.
Tusim ze v asijskem provozu plnem kolaru by Tesla neujela ani metr. Na druhou stranu na dlouhe trasy po dalnicich to pravdepodobne bude fungovat bez problemu.uz dnes.
pane autore toho "clanku", proc jste nezminil dosti zasadni informaci, ze jde o testovaci alfaverzi, ktera se dramaticky lisi od produkcni verze? Ma to proste slouzit jako ukazka, jaky je stav ted, s tim, ze jakmile aktivuji uceni neuronove site, kterou je hardware verze 2 vybraven, tak to pujde dramaticky nahoru
americky urad pro bezpecnost na silnicich konstatoval, ze uz prvni verze autopilota v tesle snizila nehodovost o 40%, verze 2, tedy toto, az to bude hotove, bude radove lepsi.
misto aby tady byly clanky o tom, jak je to uzasny pokrok a ze uz prvni alfa verze jezdi docela slusne, tak je tu zase nablito. ach jo
Tak hlasujeme. Kdo chce autopiloty dá mě (+) kdo nechce autopiloty dá mě (-)
muselo by se asi napsat, kdo by chtěl autopilota, který bude výrazně dokonalejší než ten, který je předváděn na videu. Pak bych dal plus. Toho autopilota, se kterým je to video, bych nechtěl. Ale tu Teslu bych docela chtěl ... a vypnul bych autopilota (alespoň zatím).