Diskuze
Hledá se Masarykova limuzína, nejdražší škodovka zmizela beze stopy
Děkujeme za pochopení.
J46i52ř89í 81K76o11c76u58r20e78k
Podobné auto, taky Hispano Suiza jsem viděl v Brně na okruhu. Stálo v areálu a byla to Hispano Suiza, nádherný kočár.
PS: Za Masaryka ta automobilka byla španělská, ne francouzská, jak tvrdí článek. LUPO!!
M66i56r46e37k 88G20a25j79e86r
Protoze stopy konci tesne pred 2. svetovou valkou, stopy bych spise hledal v Nemecku. Jenze archivy nejspis shorely.
J54i46ř19í 61H47o56r57á78k
Malou odměnu? Kdybych věděl kde je, tak se na tu odměnu vyignoruju, nechám to zrestaurovat a prodám! V aukci a za velké peníze. Drobné ať si VW strčí někam.
M19i56r81e95k 88G84a16j32e58r
A tou vyignoraci se stava vasim majetkem?
V86o34k19o38u93n 22V92l10a43d37i43m30i52r
U amerik z padesatych a sedesatych let normalka.
J97o48s62e95f 25Š77e71m40e15l40í20k
Copak tehdy neměli registr vozidel? Jak je to možné?
S61t12a45n97i89s30l58a34v 65C65h90y84t47r52a
Ano. Mám někde doma knihu, kde jsou všechny Pražské spz i s adresama majitelů.
A12n75d90r15e88j 30M64a42s34a52r17y92k
no to by som tiez rad vedel kde mam limuzinu .... ........
M90a86r44t28i60n 81N93o98v76á90k
. přijde mi docela tristní, že i v době tzv. první republiky, ideálního uspořádání státu.. se nedá dohledat informace o majitelích tohoto vozu - až jíž třeba z daňových hledisek (převody) či prostě úředních záznamů o prodeji a převodu na jinou entitu. -- co pak můžeme vůbec chtít po stávajícím státu?? když v letech 1930 možná řešili SOTVA 10.000 převodů ročně!!! a současný řeší asi tak 200-300. 000 ročně..
P75e94t19r 22D77l19o63u85h16ý
To je jakási idealistická představa. Staré zlaté časy. Ano byli jsme třeba v průmyslu na evropské špici, ale politici a státní úředníci stáli za ... i tenkrát. Jedna velká aféra - lihová, uhelná...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...