- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podobné auto, taky Hispano Suiza jsem viděl v Brně na okruhu. Stálo v areálu a byla to Hispano Suiza, nádherný kočár.
PS: Za Masaryka ta automobilka byla španělská, ne francouzská, jak tvrdí článek. LUPO!!
Protoze stopy konci tesne pred 2. svetovou valkou, stopy bych spise hledal v Nemecku. Jenze archivy nejspis shorely.
Malou odměnu? Kdybych věděl kde je, tak se na tu odměnu vyignoruju, nechám to zrestaurovat a prodám! V aukci a za velké peníze. Drobné ať si VW strčí někam.
A tou vyignoraci se stava vasim majetkem?
U amerik z padesatych a sedesatych let normalka.
Copak tehdy neměli registr vozidel? Jak je to možné?
Ano. Mám někde doma knihu, kde jsou všechny Pražské spz i s adresama majitelů.
no to by som tiez rad vedel kde mam limuzinu .... ........
. přijde mi docela tristní, že i v době tzv. první republiky, ideálního uspořádání státu.. se nedá dohledat informace o majitelích tohoto vozu - až jíž třeba z daňových hledisek (převody) či prostě úředních záznamů o prodeji a převodu na jinou entitu. -- co pak můžeme vůbec chtít po stávajícím státu?? když v letech 1930 možná řešili SOTVA 10.000 převodů ročně!!! a současný řeší asi tak 200-300. 000 ročně..
To je jakási idealistická představa. Staré zlaté časy. Ano byli jsme třeba v průmyslu na evropské špici, ale politici a státní úředníci stáli za ... i tenkrát. Jedna velká aféra - lihová, uhelná...