Diskuze
Policie vykuchané výfuky dieselů nekontroluje, odkazuje na STK
Děkujeme za pochopení.
J19a95n 27N27o44v34á19k
Tu část s odstraněním filtru a plněním nanejvýš EURO1 považuju za účelovou lež!
Sám mám auto s filtrem, dle papírů plní EURO4, tentýž motor bez filtru byl dodáván jako EURO3.
Kamarád má navíc praktickou zkušenost, že i auto z vymontovaným filtrerm (a s motorem v pořádku) prošlo bez problémů emisní kontrolou podle hodnot pro auta s filtrem.
V61l18a72d31i57s15l36a80v 11B59u53r67y86š36e53k
projít muselo, na STK se saze neměří, takže ani neprojít kamarádovi nemohlo, nic to nemění na tom, že někomu se saze z jeho auta budou ukládat v plicích a dostanou se až do krevního oběhu, což mu způsobí rakovinu
P62e43t31r 45H96a12n14a
Stý článek a po sté se marně ptám na tu podle mne hloupost kontroly s bílou rukavicí. Já mám C5 dle diagnostiky filtr v pořádku regenerace jednou za cca 1000km, močoviny dost a výfuk černý. Sl. auto Fiat jednou měněný filtr, funkčnost kontrolována v dílnách při pravidelných prohlídkách a divte se výfuk černý. Obě auta mají najeto 200t. km a pokud ucpete papírovým kapesníkem výfuk, tak zůstává bílý. Tento stav jsem našel i u jiných aut v mém okolí.
Takže jak to vlastně je, protože tahle masáž o jednoduchých kontrolách je evidentně blbost a pochybuji, že na základě něčeho tak primitivního tě budou v Rakousku perzekuovat.
V92l61a48d84i87s55l76a26v 18B74u52r86y30š59e67k
pokud je filtr v pořádku, nemají se saze do výfuku jak dostat, proto se to takhle kontroluje, je to jako kdybyste přesíval písek a dirkou 4 mm se vám do přesitého písku dostal kamínek 1 cm, tak je sítko vadné, tak je to i s DPF, pokud je filtr v pořádku, je koncovka naprosto čistá a žádná diagnostika ne tom nemůže nic změnit
L65u23b77o34š 67S59t62e88h66n31o
Je třeba rozlišit emise zdraví neškodného CO2 a karcinogenní NOx a pevné částice. Filtry částic zachytávají jemné částice, pro snížení emisí NOx slouží například EGR ventil a přisávání spalin do sání. Zvýšená spotřeba vzniká především při regeneraci filtru kdy se vstřikuje do válce palivo navíc aby dohořívalo až ve výfuku a zvyšovalo teplotu spalin pro vypálení filtru. Ke snížení spotřeby nafty dochází u systémů SCR (močovina), ale zase se musí tankovat AdBlue.
V96á65c42l82a95v 98M36e16d56e24k
Vzhledem k tomu, že se stalo oblíbeným byznysem servisů na STK zapůjčovat funkční DPF, tak by se tím Policie na silnicích zabývat měla. STK nic neznamená.
Z20d81e71n26e79k 14V84r51b77a
To je problém zejména ekoteroristů, kteří udělali z auta spotřebák na 6 let. Jakmile začnou odcházet eko-zbytečnosti (PDF, obtoky spalin, turba), které jsou velmi nákladné a na celém autě vpodstatě nejporuchovější, tak se auto stane neprodejné, oprava nerentabilní a čeká ho šrot. Zatížíme planetu výrobou dalšího nového auta a likvidací toho starého. Zda se to z ekologického hlediska vůbec vyplatí bůh suď. Navíc to nese výše zmiňované problémy. Když už tak bych se místo stále přísnějších norem zaměřil na to, aby ty eko-zbytečnosti měly požadovanou životnost a jejich cena nepřevyšovala zůstatkovou hodnotu auta. Cpát do aut stále složitější a dražší kurvítka zákonitě povede jen k tomu, že se to začne ojebávat a nakonec budeme každý jezdit s nějakým fake systémem, upravenou řídící jednotkou a bůh ví čím, co policista nebo stk neodhalí, ale z ekonomického hlediska se nám do něčeho takového vyplatí investovat. Prostě koupíme nové auto, odstraníme eko-kurvítka a nahradíme je nějakým fake systémem. Originální díly si uschováme pro případ, že by stále se zdokonalující diagnostika byla schopna ten podvůdek odhalit...
P25e98t15r 92R94y76š17a67v72ý
Jednoduchá otázka. Jak může něco, co zvýší spotřebu, současně snížit emise? I v článku se o tom píše a moje vlastní zkušenost říká, že je to o 0,5 - 0,7 l/100, takže cca 10%. Prosím, odpovědi ve smyslu, že jsem trouba a že tomu nerozumím si nechte pro sebe. Mě by vážně zajímalo jak to je.
P43e53t39r 72D80v62o90r89a43k
Filtr pevných částic je špunt ve výfukovém potrubí, takže má pak motor jiné tlakové poměry za turbem - menší odpor = menší pokles otáček a současně menší ztrátu proudících plynů = menší tepelné zatížení...
No a emise to sníží...protože to sníží především emise NOx, o které jde a které se ve filtru zachytí i když se později částečně uvolní v bezpečnější formě při řízeném vypalování.
O42n21d75ř25e79j 72L45o56š83o51t60h
Co to ten člověk v článku plácá za nesmysly, Výrobci je asi těžko zlevní. Výrobci vyrábí za cenu, kterou je automobilka ochotná zaplatit a to je tak akorát na náklady a pár % zisku. Hlavní problém je v tom, že výrobce ho vyrobí za X a servis ho prodá za 3X.
Na jednom filtru má větší zisk, jak na prodeji nového auta.
Ale lidé vy s tím měli počítat a holt si nekupovat auta, u kterých nemají na údržbu.
M53a63r74e21k 20M50a32l90ý
Přesně tak, klíčová je ta poslední věta!
Vidlák si koupí naftové BMW, kde důvodem prodeje bylo, že spousta komponent je už na konci životnosti (tomu odpovídala i cena) a pak se diví, když má měnit tlumiče, ramena, silentbloky, kotouče a i DPF... co že jsou to za pálky Takže to "nějak ošulí", přeci do toho nenarve tolik peněz a jezdit musí, co by na to řekla Mařena.
P72e47t15r 88H41o62r72á12k
Majitel auta bez filtru ohrožuje zdraví hlavně toho, co jede za ním. Někdy mám chuť takového poslat mimo silnici.
J84a47n 10B19a35r88t69á51č40e12k
Už zase řeší a vytahují zástupné problémy. Všechna tato pseudoekologie je obrovský podvod, kdy se z tohoto dělá víc než je. Spaliny obsahují takové množství látek, že bojovat se dá proti každé do soudného dne. Začalo to CO2. Než přirozenou cestou (nikoli neomarxistickým sociálním inženýrstvým pomocí dotací propagovaných aut na baterie) bude splaování čehokoli nahrazeno přijatelným řešením, měli se zastavit na EURO 3, více už je na úkor životnosti a proti fyzikálním zákonům.
P10e28t41r 57A47g92u65l16á29r
V tomto případě nesouhlasím. Stejně jako jsem rád, že téměř zmizely příšerné Avie A21, za kterými se nedalo jet, tak doufám, že zmizí všichna čuňata, která za sebe hází oblaka sazí. Nejhoší je chytit takové čuně před sebou v tunelu. Jednou jsem takového čuníka dojel na parkovišti u Kauflandu a šel jsem mu říci, že by si měl zajet do servisu. Neumíte si představit, jak byl ten člověk arogantní a sprostý.
M79a78r28e61k 39H39r98u27b95y
Ceska policie nekontroluje prakticky nic - ono to taky z vyhratych kancelari moc nejde.
S37t32a44n62i17s69l59a19v 82N41ý35v63l92t
ale kontroluje, to byste se divil. Stopka mezi bytovkama na kraji mesta, mereni rychlosti za/pobliz znacky konce obce, mereni 30tky pred skolou v cervenci, hlidani parkovani na chodniku na sidlisti,kde zaparkovat je jako vyhrat jackpot. Same absurdity.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!