- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém je, že dřívější Passaty,Golfy i Octavie byly festovněji vyrobeny než současné vozy, kde se projevilo výrazné osekávání nákladu viz Octavia III oproti Octavii II a k tomu mají ještě motory, které očekáváný výkon sice mají, ale životnost ani omylem. To si pak rozmyslí dát 400 000 Kč za novou Octavii i ten co na ní má, když by ji po 4 letech mohl vyhodit.
Pěkný článek o tom jak koncern udělal ze svých zákazníků idioty. Samozřejmě že se v USA někomu nelíbil prodej VW ale to že nesplňoval normu je pravda však to také přiznali. Takže VW se zvyhodnil nekalé před konkurencí lepší charakteristikou motoru ale horsima emisema. V USA dostal pokutu za to že ničil přírodu, a protože emisní problém nemá řešení musí auta vykoupit a zákazníky odškodnit. V Evropě nic! Těm blbeckum co si to koupili tak jakoby prehrajem software oni stejně nic nepoznají protože na STK stejně to nejsou schopni změřit a zbytek budem tutlat jen aby se to nerozkriklo a nezačal do toho vrtat ještě tady v Evropě
Ale kdeže. VW nepřiznal žádné neplnění norem ale pouze to že vozidla skutečně danou funkci mají. S EU legislativou je to zcela v souladu, proto se tu nic neděje, s US taky, akorát že ta vyžaduje i další homologační podklady - a tam se ta informace již objevit měla (a neobjevila), za což dneska zcela v pořádku platí tu pokutu. Přehrání sw je jen mediální bublina (tedy adekvátní reakce na mediální bublinu jménem dieselgate), update sw se dělá celkem běžně. Přes všechny fakta se z toho samozřejmě snaží někdo něco vytřískat, proto ty neustálé snahy nějak ten problém přenést do Evropy.
Možná by se nad sebou mohl eurosajuz trochu zamyslet, když auta která odporují jeho předpisům jsou na trhu více ceněná nežli ta, která evropské normy plní...
Mohl, ale udělá to? Copak nějaký marxista bude vůbec zkoumat jak reaguje trh? Kdepak, maximálně vymyslí regulaci, aby se trh choval podle jeho představ.
Jezděte na kole budete hubení a vaše konto bude přetékat penězi
Jo, ideální počasí na bicykl. Ostatně, mají cykliské přezuto na zimní?
taky mi to přijde jako že si někdo objednal aby vytvořil "veřejné mínění"....
Jaké odškodnění, to by měli dostat nejvýš ti, co jezdí za těmi sazomety. Měly by se sešrotovat bez náhrady.
Ještě by mě zajímalo jak ekologové bojují proti emisím z nákladních lodí které dopravují jejich umělohmotné bundy boty plastový nábytek atd z činy
Proč pořád opakuješ takovou blbost, ta loď ti nekouří pod oknem.
Mám auto s motorem 2,2 naftu reálné s tím jezdím za 6litru, plné naložený rodiny auto, když mi otec půjčil oktávu 1,2 se stejným stylem jízdy jsem jel za 9litru, nevím co jsem ušetřil, spálil jsem o tři litry více paliva takže jsem o tri litry víc zamířil prirodu
To přesně nechápu na hybridech. V testech to sice ujede pár kilometrů na elektřinu, ale ve výsledku to žere 8-10 litrů, protože to s sebou vláčí baterie atd....Jasně, možná to smrdí trochu míň ve městech, ale kdyby udělali pořádná parkoviště na kraji města, fungující MHD, tak to TDI na trase Praha Brno šetří přírodu ještě nejvíc...
Je potřeba zeptat se ekologů co chtějí, žádný spalovací motor nemá nulové emise a nejdou snižovat do nekonečna, takže zbývá jediné fake a toho se automobilky drží, mají co chtěli, stačí kdyby zelení dokončili základní školu a to co se tam naučily používali v praxy
To jsou kecy. Mohlo jim to tak maximálně neublížit, ale pomoct? To jako fakt netuším jak.
Když se Vám po opravě software zvýší spotřeba a sníží životnost motoru, tak vám ta oprava moc nepomohla...