- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně by zajímalo, jak se dá koupit šasí samonosné karosérie...
.
Na vysvětlenou: šasí = česky podvozek = nosný rám s motorem, převodovkou a nápravami, schopný samostatného pojezdu. U samonosné karosérie jsou všechny agregáty kotveny přímo do karosérie a šasí neexistuje!
Až na ty vystouplý panty. On Remarque věděl, proč je na té fotce zakryl.
Historicky první auto se samonosnou karoserií byla Lancia, ale Lambda v roce 1922, starší sestra Dilambdy. U Dilambdy je použitý patentovaný rám, zjevně z důvodu použití dvakrát většího motoru. Já osobně doufám, že až současný šéf FCA, jistý pan Sergio M., půjde na odpočinek, že se najde frajer, který Lancii jako značku vzkřísí, protože si to Lancia jednoznačně zaslouží.
Zaslouží, protože!!!! - 10x titul z MS v rallye (kdo má víc? nikdo), protože auta jako Aurelia, Stratos, 037, Delta S4 nikdo nepřekoná!!!
No to je zase novinářský paskvil! Kus článku vynikající, ale na konec by mne zajímalo, kde je ta bilambda dnes a korunu tomu v závěru dávají odkazy na prehistorické články o Lancii, které jsou totálně zastaralé a už mimo mísu.